جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

.

فرض کنید قرار است که یک قرار وبلاگی برگزار بشود .

محدودیت مکانی هم وجود ندارد .

یعنی افرادی از شهر های دور یا حتی خارج از ایران هم می توانند در این قرار حاضر باشند .

پنج نفر از بچه های وبلاگی را که دوست دارید از نزدیک ببینید نام ببرید ...




+ پنج بلاگری که دوست دارم از نزدیک ببینم :

1- مجید - چارو

2- بابک - پرسیسکی وراچ

3- آناکارنینا

4- رویا - حرفخونه

5- نیمه جدی



+ تعداد دوستانی که دوست دارم ببینم خیلی زیاده ولی خب قانونا فقط پنج نفر رو می شد نام برد و قانون رو باید رعایت کرد .


++ از همه دوستای گلی که توی لیستشون از من و مهربان اسم بردند ممنونم و امیدوارم یکروز بشه همتون رو ببینیم .





نظرات 234 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:08

اوایل علاثه ی زیادی داشتم ببینم دوستای وبلاگی رو
ولی الان نه
محیط مجازی رو بیشتر بخاطر مجازی بودنش دوست دارم..

پروین پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:13

محسن محمدپور
آقا طیب
شراگیم زند
توکا نیستانی
آیدا احدیانی
همه اشون بیان خونهء تیراژه، و من برم اونجا دیدنشون!

تیراژه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:13 http://tirajehnote.blogfa.com

الان افراد مورد علاقه ی خودتان کو بابک خان؟!

نیمه جدی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:14 http://nimejedi.blogsky.com

1- تیراژه
2- دلارام
3- الهه
4- آیدا احدیانی
5- لنگ دراز

تیراژه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:16 http://tirajehnote.blogfa.com

یا خداااااااااا
پروین بانو..خب یه کسانی رو میگفتید که بعدا خانواده ی محترم بنده خودم رو هم به خونه راه بدن دیگه!
توکای مقدس ..ایدا در پیاده رو..و بقیه..
جمع وسوسه انگیزی هستند!

راستی بابک خان...افراد باید حتما ندیده باشند؟ یعنی میشود در این لیست بلاگرانی که قبلا دیده ایم را هم مجددا ذکر کنیم یا صرفا کسانی که تا کنون دیداری با آنان نداشته ایم در این لیست میگنجند؟

م . ح . م . د پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:17

من اکثر بچه های وبلاگیو دیدم ! اما از اونائی که ندیدم :

1. سعید مجید حمید

2. سمیرا خانوم یک دانشجو

3. امیرحسین افرند

4. استاد پژوم

5. میرزای بزرگ

تیراژه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:18 http://tirajehnote.blogfa.com

بله!
اسم بنده در همه جا میدرخشد!
خب خبر ندارند چه موجود مخوفی هستم که!

بابک اسحاقی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:19

خب تیراژه کسانی که دیدیم بازم میشه دید
من خودم می خوام اسم افرادی رو بنویسم که تا حالا ندیدیم
البته الان نه
قبل از انتشار پست بعد

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:22

mishe joz ha ro yki hesab konim?????

عارفه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:22

خیلی زیادند خوب
من قبلا خیلی ها رو دوست داشتم ببینم ولی الان به مدد فیس بوک چون حداقل خارج از وبلاگ دیدمشون واسه همین دلم میخواد کسی رو در الویت بذارم هیچ تصویر ذهنی ندارم در موردش یا کمتره تصورم.
اول شراره وبلاگ دختر طلاق
دوم مونا وبلاگ من و نخاع
سوم سوسن جعفری وبلاگ مرا افرید آنکه که دوستم داشت
چهارم امین یا ویولت یا گیلاسی .گیلاسی در اولویت
پنجم اردیبهشتی وبلاگ لایف یا ترک ها یک بتن شفاف
قبلترها اول از همه خیلی دلم میخواست مهربان ببینم.ولی خوب الان دیگه حداقل عکسش دیدم .دوست دارم خیلی از بچه ها اینجا رو ببینم دیگه خیلی زیادند قابل شمارش نیست

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:23

baad mishe az bloger hae ghadimi hm bgim k alan blog nadaran???

م . ح . م . د پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:24

از بچه هائی که دوس ندارم ببینم هم میتونم بگم ؟!

1. تیراژه

2. دلارام

عارفه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:25

کیانا من که وبلاگ دارم

دل آرام پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:27 http://delaramam.blogsky.com

نیمه جدی
مامانگار
جزیره
فاطمه شمیم یار
امیر حسین افرند

خب من خیلی های دیگه رو هم میخوام ببینم. تو که محدودیت مکانی نداری، بذار بیان دیگه...

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:28

arefe khod shifte bazi darmiari cheraaa???? :D
To ro ziad didm base dg :P

ف رزانه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:28

چرا 5 تا بگیم خب؟

نمیشه هرچی خودمون میخوایم بگیم؟

عارفه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:29

آخه کیانا من تو رو با این عینک جدیدت ندیدم خو

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:30

yki b un 2ta soal mn j bd ta mn biam bgmmmmmm

1. عارفه
2. تیراژه
3. مریم دکولته بانوی عزیییز دلم
4. مهربان
5. خو این آخری خیلیا هستن..... من این شماره رو میزارم واسه همه ی اونا

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:32

alan saahabesh miad ,mizaademunnn
Chera dg didi ,alan axamo bet dadam :)))))
Che shahkariam has un axx

ف رزانه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:42

من اینارو دوس دارم ببینم

1.بابک ومهربان،کورش و هلیا،جناب جعفری نژاد و روناک،جناب باقرلو و مریم،وحید و محبوب، آرشمیرزا و همسرش،آرش پیرزاده وخانومش و هانا

2.تیراژه و دل آرام و الهه و ژولیت و فرزانه(بلور رویا)،جزیره

3. م.ح.م.د و میلاد و امیرحسین افرند

4. مجید و نادر (چارو)

5. گیلاسی

همین 5 تارو فقط

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:42

1. Koorosh tamadon va banoo
2. Mr eshaghi va banoo
3.sharagim zand
4. Jezi varparide
5. Simin

Kho hanu koli hastan ama kho nmishe gof dg

پونی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:44 http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

آیدا احدیانی پیاده رو

گیلاس خانمی یا محدثه خالو

نگین شیراز طنزپرداز بزرگ

پرسیسکی وراچ عزیز

یک عاقد

دکتر ریولی حسن کور

دکتر خاطرات یک پزشک قانونی

و البته سیب و سرگشتگی یا همون نسوان مطلقه معلقه!

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:45

eee july o ja andakhtmmm :(

زهـــرا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 00:55


۱- مهربان و شما
2- جناب جعفری نژاد و روناک
3- ژولیت
3- تیراژه
4- دلارام
5- جزیره

دل آرام پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 01:00

فرشته سروشا
نرگس20
ری را
من این سه نفر رو هم میخوام. البته خیلی های دیگه رو هم میخوام

ف رزانه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 01:03

بعد بی زحمت شما و مهربان اومدین رادین رو هم با خودتون بیارین

درسته که بلاگر نیست ولی خواهرزاده ی بلاگر که هست

آوین پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 01:07 http://mah-bitardid.blogfa.com/

1 . میس راوی " کاشی ها را خیالِ من آبی می کند "
2 . می را " پنجره ی دلم بی پرده راست می گوید "
3 . تیراژه بانو " کافه تیراژه "
4 . زهرا منصف " در خواب و بیدار "
5 . آقایِ اسحاقی و مهربان بانو

کیانا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 01:11

mishe mn hale kuchulu , farnaz va fariba, meysa ro ham ezafe konm???

خانم یک هفتم... پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 01:51 http://www.shesh-haftom.blogfa.com

1.این نه اون
2.بلاماسکه
3.آقای جعفری نژاد
4.آقای جیم و بانو(رگتایم)
5.داش بهی و بانو

با اینا بریم خونه ی تیراژه اینا...بهروزم اگه پیداش کردیم میبریمش...

تیراژه جان میدونم بیشترشونو نمیشناسی،برو از هر کدوم چندتا پست بخون با مهمونات آشنا بشی...اون یه هفته ای که قراره چترمون پهن باشه. ،یه حرفی داشته باشیم بزنیم...

بهار همیشگی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 01:58

*تیراژه
*آقای اسحاقی و مهربان بانو
*مریم شیرزاد
*جناب پیرزاده همراه با مهناز خانوم و هانا کوچولو
*آقا دانیال-وبلاگ نامه هایی به باران-
لطفا از غیر وبلاگی ها پروین خانوم و کرم دندون عزیز رو هم دعوت کنید

پروین پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 02:05

عزیز دلم تیراژه :***‌که همه میخواهند ببینندش

من فکر کردم باید کسانی باشند که ندیده ایمشان

و در ضمن،

به قول دلارام جانم شما که محدودیت مکانی نداری که. چرا همه رو با هم دعوت نکنیم؟

و قربان لیست ۵ نفرهء فرزانه!!!

ثنا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 02:13

صمیم(من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم)

مهره ( وبلاگ پیچ و مهره عاشق)

بهار (بهار حقیقی ،دست نوشته های یک جادوگر)

احتمالا گیلاسی
ژولیت و تیراژه شاید.دختر دست فروش مترو

خانم یک هفتم... پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 02:30 http://www.shesh-haftom.blogfa.com

الان که فکر میکنم میبینم خیلی دوست دارم از دور آرشمیرزا رو هم ببینم...

امی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 02:30 http://weineurope.blogsky.com

بابک اسحاقی و مهربان عزیز
تیراژه جونم
صمیم عزیزم ( نویسنده وبلاگ من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم )
مهسا (نویسنده وبلاگ ملودی زندگی زیباست )
آرش ( نویسنده وبلاگ خاطراتی از مهاجرت به آمریکا )

تعداد کسانی که دوست دارم از نزدیک ببینم خیلی بیشتر از این لیسته و یه تعدادشون وبلاگ هم ندارن اما دوستان وبلاگی عزیز من هستن اما چون گفتید 5 نفر منم از 5 نفر اسم بردم مهربان عزیز هم که همسرتون هستن دوست دارم ببینم و البته شما دو نفر رو یک نفر به حساب آوردم چون زن و شوهر یک روح در دو بدن هستن .

ف رزانه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 02:31

تیراژه جان خواهر

بیا طرفداراتو جمع کن یه مهمونی واسشون راه بنداز

امی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 02:34 http://weineurope.blogsky.com

تیراژه جان جدی چرا همه دوست دارن تو رو ببینن؟ مهره مار داری؟ من اگه جای تو بودم خیلی به خودم افتخار می کردم که اینقدر بین همه محبوبیت دارم .

ف رزانه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 02:34

از دوستان غیر بلاگر هم اگه میشه.میشه دیگه مگه نه؟

پروین بانو و مامان دل آرام و کرم دندون هم

ف رزانه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 02:37

پروین بانو جان

من دسته بندی کردم پنج تاس دیگه

پرچونه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 02:59 http://porchouneh.blogsky.com/

نویسنده ی وبلاگ
1-زن بابای امروزی
و
2-چیزی شبیه به زندگی دارم
به اضافه ی نویسنده ی وبلاگ خاطرات یک پزشک
که هر سه تاشون بی نظیر مینویسن

ثنا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 03:13

"شال گردن "ام که دیگه ادم نمیتونه ازش دل بکنه."شیطنتهای زنی که من باشم" هم رو هم خیلی دوسدارم


مرسی ازین پست جذاب و مشتی

خانم یک هفتم... پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 03:21 http://www.shesh-haftom.blogfa.com

آقا میگم این شادو هم ریزه میزه س فضای زیادی اشغال نمیکنه،میشه اونم بیاد ؟

پروین پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 04:15

:))))) ‌برای کامنت دیدار از راه دور خانم یک هفتم!!! خیلی بامزه بود!

سحر دی زاد پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 07:24 http://dayzad.blogsky.com

محسن باقرلو
بابک اسحاقی
مهربان
محمد(باغ بی برگی)
الهه(دلکده)
البته خیلی های دیگه از دوستانم هستن که دوست دارم ببینمشون اما گفتین فقط پنج تا!!!

سحر دی زاد پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 07:25 http://dayzad.blogsky.com

همه ی اینا که گفتم بیان خونه ی تیراژه ی عزیزم بعد باهم گل بگیم و گل بشنویم

ارش پیرزاده پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 07:33

من دوست دارم ارش ناجی خیلی از نزدیک ببینم ... خیلی ...

تلخند خانوم پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 07:38

درود

۱-جناب اسحاقی و همسر مهربانشان

۲-ژولیت خانم همشهری

۳-آقای محسن باقرلو و بانو

۴-آرشمیرزا

۵-آقای جعفری نژاد خوش قلم

جعفری نژاد پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 07:51

1- توکا نیستانی
2- حسین نوروزی
3- سهراب (سهراب کشی )
4- جزیره (می خوام ببینم یه آدم اینـــــــــقد مهربون چه شکلی می تونه باشه آیا؟!!)

5- خورشید پور امینی و ابوی گرامش

از بین بچه های بلاگستان تا حالا خیلیا رو دیدم و باهاشون نشستم و گفتم و خندیدم. به غیر از یه مورد استثناء، از دیدن بقیه شون کلی کیف کردم و کلی احساس خوب داشتم

خانوم میم پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 07:58 http://mrsmim.blogfa.com

۱.نازنین
۲.تیراژه
۳.م.ح.م.د
۴.بلانش (همین که هست)
۵.حمیدباقرلو

ارش پیرزاده پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 08:06

تو یه قرار وبلاگی خب ... فقط برای دیدار و اشناییه ...
و من دوست دارم خیلی ها رو چهرشونو ببینم ....

ولی اگه قرار باشه یه میز دو نفره تو یه کافی شاپ دنج شما و یکی از بچه های وبلاگی یه دو ساعتی گپ بزنید ... اون وقت گزینه هام فرق می کنه ....
پت همیشه برام جذاب بوده
گارسیا رو هم خیلی دوست دارم باهاش گپ بزنم
با کرم دندون هم دوست دارم یه چای بخورم به حرفیم
رویا . ت وای خیلی دوست دارم با ایشون هم یه چند ساعتی حرف بزنم
تیرازه رو هم دیدم ولی دوست دارم بازم باهاش حرف بزنم
سبا رو هم خیلی دوست دارم ...یه گپ باهاش بزنم ادم دقیقی به نظر میاد
چند نقر دیگه هم هستند که همشون تو بوبلاگم کامنت میزارم و من دوست دارم یه چند ساعتی باهاشون باشم ولی خب گفتی 5 نفر ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد