جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

...

دوستانی که برای رادیو جوگیریات فایل صداشون رو فرستادند عبارتند از :


عارفه - ارغوان - عاطی - باغبان - بشرا - دل آرام - الی سا - فرشته - هانا - ایراندخت - جعفری نژاد - محسن باقرلو - کرم دندون - خورشید - کیانا - مهسا - مریم - مهربان -  محمد - خانم و آقای نیمه جدی - پروین خانم - آرش پیرزاده - رعنا - صالح - سمیرا خانم - شیما - ته تغاری - ترنم - یسنا


+ اگر اسم کسی جا افتاده یا فایل فرستاده و اسمش اینجا نیست لطفا خبر بدین

++ دوستانی که محبت کردند و فایل صدا رو فرستادند به یک اکران خصوصی رادیو جوگیریات دعوت هستند . یعنی زودتر از بقیه دوستان رادیو جوگیریات رو خواهند شنید .

+++ متاسفانه آدرس وبلاگ بعضی از دوستان رو ندارم . اگر ممکنه توی کامنتها بنویسید .


ممنونم از لطف همیشگی شما . مطمئنم از شنیدنش لذت خواهید برد ....




نظرات 67 + ارسال نظر
فیلوزوف پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 22:22 http://filozof.blog.ir

من شاید یه غریبه باشم نه ؟!

بد موقعی این سوال رو پرسیدید چون شعار وبلاگ رو برداشتم
به هرحال خوش اومدین و قدمتون روی چشم

تـه تغاری پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:05 http://ssmall.blogsky.com/

اوه چه جمعیتی !
حتما لذت خواهیم برد ... مگه میشه از کنار هم بودن لذت نبریم ...اونم دوستان به این خوبی
ممنونم برای زحمتی که میکشید....

کرم دندون پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:10

آخ جوووووووووووووون
هورا شدیم هورااااااااااا
کی اونوقت؟

ایشالا برای شب اول مهر

تیراژه پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:13 http://tirajehnote.blogfa.com

قبلا یادمه اینجا با همین تعداد _مثلا همین سی نفر فعلی_ بازی اجرا میشد ولی از پست رمزی و اینهاخبری نبود
با همون تعداد شرکت کننده، بازی بدون هیچ پیش برنامه ی این چنینی و دسته بندی، هر چه بود اجرا میشد و همگی چه به عنوان شرکت کننده و چه به عنوان مخاطب در کنار هم بودیم ..
بعد از آن بازی شب یلدا رویه ی جدید در پیش گرفتید آقای اسحاقی؟

به هر حال خسته نباشید و ممنون از شما و باقی دوستان.

دقیقا بعد از اون بازی شب یلدا رویه جدید پیش گرفتیم تیراژه جان !
ربطی به تعداد شرکت کننده ها هم نداره هرچند بازی های اون موقع بیشتر خوش می گذشت چون مشارکت بچه ها هم زیادتر بود
بازی عکس های بچگی یا آکادمی آواز یا نقاشی ها رو ببین
بعضی هاش تا صد نفر شرکت کننده داشت .
به نظرم باید فرقی باشه بین دوستانی که لطف می کنن و زحمت میکشن و حرف ما رو زمین نمیندازن با سایر دوستان که وقت یا حوصله ندارن .
پست loco رو ببین
750 تا دانلود داشته ولی 23 تا کامنت
این یعنی چی ؟
یعنی مخاطبان جوگیریات نسبت به روزهای اولش خیلی بیشتر شدن ولی مشارکتشون خیلی کمتره
پستهای اولیه جوگیریات و تعداد کامنتهاش موید همین موضوعه
البته دست اون 750 نفر رو می بوسم و براشون احترام قائلم
اما دوست دارم با این اکران خصوصی یه تشکر ویژه کنم از اون دوستانی که زحمت کشیدند و فایل صداشون رو فرستادند .
فکر میکنم انقدر به گردنم حق دارند

فرشته پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:20

سلام آقا.اول از همه یه تشکر ویژه بابت این زحمت .دستتون درد نکنه..
دوم اینکه بنده چون وبلاگ ندارم..دلم میخاد اجازه بدید بنده هم توی اکران عمومی کنار بقیه بشنوم رادیو رو.ممنون.

به هرحال شما به اکران خصوصی دعوتید و ربطی هم به داشتن وبلاگ نداره
اگر دوست دارید شما هم با بقیه گوش کنید

فرشته پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:24

تیراژه جان سلام..چی شد خانمی؟شما که کلی خاطره داشتی؟دوست داشتیم شما هم بودی...جای بعضی از بچه ها هم خالیه...کاش میتونستند شرکت میکردن.

جعفری نژاد پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:26

خسته نباشی قربانت گردم

دمت گرم حاج آقا

کرم دندون پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:29

راستی منم ممنونم بابت رادیو از شما و همه دوستان ...
وبلاگم ندارم ، چه کنیم حالا؟!

وبلاگ بزن

جودی آبوت با موهای مشکی پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:32 http://judylonglegs.blogfa.com


جودی خاطره ای نداشت!
شدم مثه ماهی! زود یادم میره

اشکال نداره

عارفه پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:40 http://inrozha.blogsky.com/

خسته نباشید وممنون

ف رزانه پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:46

دست همه ی دوستان و همچنین شما درد نکنه
هنوز مزه ی رادیوی عیدانه که توش شرکت کرده بودم زیر زبونمه...اینو شرکت نکردم ولی با وجود این عزیزان که صداشونو فرستادن حتما خیلی خوب شده

ممنون از وقتی که گذاشتین

هنوز که وقت نذاشتیم ولی ممنون

دل آرام پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:58 http://delaramam.blogsky.com

سلاملیکم
آقا اجازه کی پخش میشه؟

کامینگ سون

آوا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:11

خیلی دوس داشتم شرکت کنم..خیلی ی ی
اما متاسفانه حتی وقت نت رو اومدن هم
نداشتم.....این ازکم سعادتی منه که این
روزهابی بلاگستان باید سرکنم.بیصبرانه
منتظرشنیدنشم به خصوص بااین حجم
شرکت کننده های گل .........بزرگان
بلاگستانی وخیلیاکه تاحالاصداشون
رو نشنیدم...ممنون بخاطر این دور
همی..منتظرم....................
یاحق...

ممنون از لطفت آوا جان

کرم دندون جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:16

آقا چه هدر قشنگی
مبارکا باشه !
چقدر این عکس منو هدایی کرد یهمو خودمو تو قالب این دختر اولیه دیدم ...ای جانم ...

کرم دندون جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:16

هوایی : صحیح می باشد!

کرم دندون جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:19

دختر دومیه : صحیح می باشد!
آقا ببیم یه بار ما رو ترسوندی جرات نداریم با ترس و لرز و ناخون جویدن کامنت میذاریم !
آقا اجازه آقا ما چیکار کنیم خدا ما رو هایپر اکتیو خلق کرده نمی تونیم بی شیطنت و آتیش سوزوندن یه جا بند شیم؟!!!
چرا باید همش کتک بخوریم آخه چرا واقعنی!!!

کرم دندون جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:22

ببین: صحیح می باشد!
آقا ببینید از ترستون به تته پته افتادیم هی غلط غلوط حرف می زنیم !!!
هیییییییییییعععععععععععع روزگار !
ما چه گناهی کردیم کرم دندون شدیم بی اذیت نمی تونیم یه جا بند شیم !!!

کرم دندون جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:27

آقا اجازه آقا ؟
ینی تا صب پلک نزنیم شاید اکران و از دست بدیم خوابمون ببره!!!
آقا اجازه آقا این چه زجریه ؟ خب بگین کی پخش میشه ما ساعت کوک کنیم ؟
چرا دل بچه مردمو آب میکنین؟؟؟ ما بچه ها کم طاقتیم هی این پا اون پا میکنیم اکران زودتر شه!!!
خب ما چه گناهی کردیم؟!!!
ای خدااااااااااااااااااااااااااااا
آقا غلط کردیم دیگه حرف نمی زنیم فقط شما اون خطکش رو نشون ندید ما خودمون خود به خودی میوت"خفه" میشیم!!!

ارغوان جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:27 http://tabassomikon.blogsky.com

ممنون.باید لذت بخش باشه بودن در کنار دوستان..

حتما همینطوره

یکی جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:33

پس "هیچچ غریبه ای اینجا را نمی خواند" تموم شد

یادت باشه کیامهر..همین غریبه ها تورو تا اینجا رسوندن.

کرم دندون جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:34

آقا اجازه آقا ما" میوت"یم آ!
ولی الان جوابتونو خوندم : ایشالا شب اول مهر!!!
خو این چه کاریه میاید میگید دل بچه مردم و هوایی می کنید آقا اجازه آقا تا شب اول مهر که دل ما غش میره آب میشه !!!
آقا اجازه آقا ما رفتیم با غصه بخوابیم !!!
دلمون ضعف میره اما!!!
اوه
شب اول مهر
آقا اجازه آقا شب اول مهر کی ه؟؟؟ چند تا شب بخوابیم صب پا شیم میشه شب اول مهر؟؟
چند تا دیگه مامانمون کتکمون بزنه ؟ تا از دیوار جوگیریاتتون بالا نریم و سرک نکشیم؟!!!
آقا اجازه آقا ما گریه نمی کنیم آآآآآآ
آقا اجازه آقا ما خوابمون بد
خدافظ ...میوتیم


والا من که دیگه جرات ندارم باهات شوخی کنم

ب.ر جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:37 http://biparvabash.persianblog.ir

ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ ﺟﻨﺎﺏ اﺳﺤﺎﻗﻲ....ﻣﻤﻨﻮﻥ اﺯ ﺯﺣﻤﺎﺗﺘﻮﻥ...
ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺷﻴﺪ

تشکر

مهرداد جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:42

خرید رمز اکران خصوصی رادیو جوگیریات
ویژه بازگشایی مدارس اول مهر
در تمام ساعات شبانه روز
قیمت پایه 10000 اودلار
یا شونصدتا مرغنه محلی
یا دوتا گونی اغوز
یا دوتا حلب گو پنیر
یا دو تا سطل گسفن ماست
یا دوتا دبه گته کر بن او
مرغنه تخم مرغ
اغوز گردو
گو گاو
گسفن گوسفند
معنی اخریشم محفوظ

ولی مردونه قبول دارم کارتو
اونایی که فرستادن دمشون گرم
باس یه فرقی بکنن دیگه
یه دونه ای بابک
ته ریکا چش دا

تی فدا

کرم دندون جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:49

آقا میشه دهن بسته به مهرداد نشون بدیم و بپرسیم :
اگه ما 1 چیپس و یه پفکمونو یه آبنبات کُپُل و یه بستنی قیفی و یه اسمارتیس و یه تمر هندی بدیم . جای اون 1000$ به ما فایل و زود زود میفروشه؟؟؟!!!

شیما جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:54

سلام.
وقتی جوابتون رو به تیراژه خوندم خجالت کشیدم. چون من حداقل روزی یه بارو میام اینجا اما کامنت......!
شاید بخاطر اینه که به در سکوت خوندن و رفتن عادت کردم، با ناراحتیتون ناراحت میشم یا برعکس،از خوندن پستاتون لذت میبرم اما نمینویسم...اما میدونم خودخواهیه.
خوشحالم که حداقل در این رادیو شرکت کردم/ وبلاگ هم که موجود نیست...
منم مطمئینم که لذت می برم از شنیدنش

این حرف رو نزن شیما
کامنت گذاشتن یا نذاشتن اصلا ملاک نیست
اینو نگفتم که چرا بچه ها کامنت نمیذارن
منم خیلی از وبلاگ های توی لیستم رو میخونم و خیلی کم کامنت میذارم پس نباید انتظار بیشتر از این داشته باشم
فقط مقایسه کردم با قبل
زمونه فرق کرده
وبلاگستان با قبل تفاوت داره
تعداد کامنت اصلا معیار نیست
ولی خب کسی که می نویسه دلش به همین چیزا خوشه
مطمئنا در کار من ایرادی بوده که بچه ها مثل قبل مشارکت ندارن
برخورد بدی کردم یا جواب کامنتا رو ندادم یا به وبلاگشون سر نزدم و کامنت نذاشتم

کاسپر جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:59 http://kasperworld.ir

سلام قربان ... خوبی؟
خسته نباشی بابک جان ... منتظریم زودتر اکران عمومی بشه و ما هم شریک خاطرات بچه ها بشیم ...

حیف ، نشد که منم باشم (نداشتن وقت هم بهونه س )

مریم جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 01:08 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

اون مریمه که نوشتی منم بابک؟!
آخه منم برات فرستادم
رسید هم دادم و امضاش هم کردی

یعنی یه ذوقی کردم وقتی فهمیدم قراره توی اکران ویژه باشم
مث یه فیلم میمونه که ملت پشت در سینما منتظرن و ولی یه عده آدم خاص توی سالن سینما دارن با خیال راحت فیلمشون رو میبینن
اون آدم خاص ها هم بازگرای فیلمه هستن که نشستن دارن حاصل زحمتای خودشون رو نیگا میکنن

اره مریم جان خودتی

رضوان جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 01:17 http://zs5664.blogsky.com/

سلام
درسته این کار هم وقت میخواست هم حوصله هم حافظه ای که یاری کنه تا یه خاطره بدرد بخور یادت بیاد در هرصورت من که نفرستادم و به دوستانی که فرستادن خسته نباشید میگم
درهر صورت اکران عمومی که داره!!!
حالا یکم دیرتر

بله اکران عمومی سر وقت

رضوان جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 01:22 http://zs5664.blogsky.com/

بابک خان این آقای مهرداد"شمالی ریکا" وبلاگ ندارنه؟؟؟ اگه دارنه ونه آدرسه مره هادی خله ممنون وومه برار!!!

http://foogh.blogfa.com/

الی سا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 02:11 http://www.negahemannegaheto.blogsky.com

چقد خوشحالم که منم تونستم شریک باشم توو این رادیو

کرم دندون جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 02:36

ساعت2:35 بامداد
ازز خواب پریدم فکر کردم اکران شده جا موندم آقا اجازه آقا کابوس می بینیم ببینید با روحیه یه بچه چه می کنید !
خوبه خواب ندیدم دراکولا فایل صوتیمو خورده یا شما ما رو از سقف آویزون کردید کله پا و رادیو رو جلومون سر می برید !!! برم بخوابم ... چراغا رو روشن بذارم از ترس بارون نیاد تو جام ... با این خوابا!!! باز مامانم منو ببنده به فلک و ترکه درخت گیلاس!!!

کرم دندون جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 02:38

آقا اجازه آقا یه سواله دیگه بپرسم ؟
اگه ما صدامونو ببُریم و کپه مرگمونو بذاریم به مام جواب کامنتمون گل میدید جایزه؟
آقا اجازه آقا ما خوابیم!!!!!!!!

پروین جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 06:44

بابک
خدا از من نگذرد. من جزو کسانی بودم که ویدئوی انریکه را لود کردم و نگاه کردم. اما کامنت نگذاشتم. جوابت به دوست عزیزمان شیما را خواندم. اما هنوز هم خجالت زده ام

آقای دنتیست جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 10:29 http://dstooth.blogspot.com

header وبلاگ را عشق است :)

تـه تغاری جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 11:01 http://ssmall.blogsky.com/

عزیزم هدر وبلاگ ما رو برد به روزهای مدرسه ...صبح های سر زمستون که مجبور بودیم سر صف باستیم و ناخون هامونو چک کنن ...ورزش کنیم به زور...

باغبان جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 11:14 http://www.laleabbasi.blogfa.com

یعنی الان منم باید اعتراف کنم؟!
توجیه نمی کنم
منم دانلود کردم اون فایل اسپانیولی رو ولی چون عجله داشتم کامل نتونستم ببینم گذاشتم برای سرفرصت دیدن برا همین نتونستم کامنت هم بذارم...

سمیرا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 11:20

بابک جان یک دنیا ممنون به خاطر راه اندازی این برنامه ها و زحماتی که میکشی .
شب اول مهر چه شب قشنگیه ، هنوز که هنوزه دل من هم با بچه ها راهی مدرسه میشه . آماده کردن کیف و لباس و دفتر و مداد و...

"یک من دیگر" جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 11:25

وای عکس هدرو ببین... چقدر خوشگله... آقای اسحاقی من همیشه پیگیر وبلاگتون هستم ولی در رادیو شرکت نکردم. بهونه ندارم یعنی دارما ولی از بهونه آوردن خوشم نمیاد. در هر حال من وبلاگتون رو دوست دارم...

آذرنوش جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 12:46 http://azar-noosh.blogsky.com

نوش جونِ دوستان...خسته نباشید

م . ح . م . د جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 14:05

وعده ی ما امشب 4 نصف شب !‌

البته فقط کیامهر بیاد

یسyasna جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 16:50 http://delkok.blogfa.com

سلام پسرعمو خسته نباشی .. خوبشون می کنی اصلا .. والا ما این همههههههه زحمت کسیدم .. چه وصعشه دبگران حاصل فعالیت شبانه روزی ما رو بی هبچ زحمتی حتی.. نبوشا کنند...

بعد هم قابل توجه مهردادخان عمرا بگذادم کسی رمز بده حتی با قیمت خیلی بالا ...حتی شما دوست عریز

تیراژه جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 17:50 http://tirajehnote.blogfa.com

مروری کوتاه کردم بر بازی هایی که در این دوسال و اندی حضورم در خاطرم است.
از جدول گرفته تا بازی عکس چشم ها و پدربزرگ مادربزرگ ها و بازی های صوتی و رادیو عیدانه و غیره
راستش به ربط این بازی ها و دورهمی ها، با حساب کتاب و دودوتای کامنتی ای که فرمودید فکر نکرده بودم و کلا ذهنیت دیگری داشتم...
کامنت دیشب هم ناشی از حس ناخوشایندی بود که بعد از مواجه شدن با این رویه ی جدید پیدا کرده بودم
ورنه بحث رمز داشتن ی نداشتن و یا صبر کوتاه مدت تا عمومی شدن پست رادیو نیست.
به هر حال شما صاحبخانه اید و صاحب اختیار
امید که شیوه ی جدیدی که در پیش گرفتید همانطور که مدنظرتان است باعث مشارکت بیشتر مخاطبین شود.
موفق باشید دوست گرامی.

صوری جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 19:57 http://soorii.blogfa.com/

یعنی حاضرم قسم بخورم که اون جمله آخرو نوشتید که دله ما رو بسوزونیدها
همچینم نسوخت ما هم فرداش لذت خواهیم برد .. والاااا
بی صبرانه منتظره هنرمندیه شما و دوستان هستم

پروین جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 22:18

تیراژه جانم سلام
بخاطر دوستی ام با بابک و علاقهء زیادم به تو، میخواستم با اجازهء بابک توضیحی بدهم.
بنظر من سوای مسالهء مشارکت دوستان، باید این حق را به بابک بدهیم که از دوستان خودش انتظار داشته باشد در بازی ای که انقدر بخاطرش زحمت کشیده شرکت کنند. اینکه بعضی رادیو را امروز گوش کنند و بعضی فردا اصلا مهم نیست. اما لااقل احساس قلبی بابک را برای قدردانی از گروهی که شرکت کرده بودند را نشان میدهد. نمیخواهم خودم را لوس کنم و یا باعث ایجاد ناراحتی و تقصیر در دوستانی بشوم که شرکت نکرده اند. اما من هم آن چند روز خیلی سرم شلوغ بود. یعنی حس و حال روحی خوبی نداشتم. و اینکه خاطره ای هم به یادم نمیامد. اما سعی کردم حتما شرکت کنم. بنظر خودم فایلم هم خیلی بد شد. هم صدایم و هم خاطره ام. اما چون وقت نداشتم دوباره ضبط کنم همان را فرستادم. فقط بخاطر قدردانی از همهء زحمت های بابک بخاطر این دورهم جمع کردنهایمان. یادت هست چند روزی که بعد از فوت آقا ولی عزیز اینجا نبود، چقدر محیط وبلاگستان برای جمع ما سوت و کور بود؟ بخاطر همین دلم میخواهد اصلا دلخوری ای در دلت نباشد بخاطر این کار بابک. یعنی سعی کنی که حتی توی دلت هم از نگاه او به مساله نگاه کنی و حق را بهش بدهی. ضمن اینکه در مورد شخص خاص خود تو، مطمئنم خیلی از دوستان دلشان میخواست صدایت را بشنوند. باز هم. یادت هست که در صدر لیست ؛دلم میخواهد ببینمشان؛ بچه ها بودی؟ کاش وقت داشتی و صدایت را فرستاده بودی عزیز دل من

محمد مهدی جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 22:27 http://mmbazari.blogfa.com

سلام آقای اسحاقی عزیز

بابت این کار قشنگ که واقعا زحمت هم داره بی نهایت ممنونم ...چقدر دلم میخواست که خاطره ای بفرستم اما به دلایلی تا فرصت مقرر نتونستم اینکارو انجام بدم ...
انشالله که همیشه سلامت باشید و همچون همیشه مایه شادی و نشاط دوستان .

تشکر ...

yasna جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 22:42 http://delkok.blogfa.com

ای جان پسر عمو مرسی برای این عکس حال خوب کن هدر... خیلی مرسی... دلم بوی مهر گرفت

نیمه جدی جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 23:28 http://nimejedi.blogsky.com/

دستتون درد نکنه . بی صبرانه منتظر شنیدن رادیو هستیم.

تیراژه جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 23:54 http://tirajehnote.blogfa.com

سلام پروین بانو
همانطور که در کامنت دومم نوشتم، عطف به اظهارات جناب اسحاقی در این مورد
امیدوارم که این شیوه ی قهریه، تشویقیه ای باشد برای شرکت بیش از پیش مخاطبان این وبلاگ، کما اینکه هنوز هم نظر بنده به عنوان یک مخاطب ساده و پیگیر در این مورد چیز دیگریست اما در هر حال ایشان مختارند هر گونه که صلاح میدانند عمل کنند.
و در مورد شرکت کردن در این بازی ها نیز تا کنون عقیده ام بر شرکت اکثریت با وجود تمامی معذوریت ها بوده. همانطور که چندی پیش در مورد بازی سفره های افطار امسال، خدمت خود شما عرض کردم.
این بار چندین مرتبه در فواصل زمانی مختلف ضبط خاطره رو انجام دادم اما در آخر با توجه به مضمون طنز آن، حس کردم که با لحن مناسب نشده و از شرکت در بازی منصرف شدم که امیدوارم دوستان قصور بنده را ببخشند.
و اما دلخوری...نه بانو، من به هیچ عنوان دلخور نیستم و این گفتگوی کامنتی صرفا بر اساس تفاوت نظر و حسی بوده که در این مورد داشته ام.

ارادتمند شما و دوستان عزیز هستم.
شاد باشید.

ف رزانه شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 01:19

هدر خیلی خوبه
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عاطی شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 02:18

خوشحالم هرچند بد!:دی!ولی در این بازی شرکت کردم:دی

خسته نباشید قربان:دی

:گل ل ل ل ل ل ل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد