جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

شیش تا خبر خوب

یک

****

اگر محاسبات ما درست باشد فردا تعداد بازدید های وبلاگ " گاه نوشت های محسن باقرلو " به مرز یک میلیون خواهد رسید و از فردا شهریار بلاگستان به تالار هفت رقمی ها خواهد پیوست . شاید به ظاهر ساده باشد اما از بین هزاران هزار وبلاگ فارسی تعداد خیلی کمی می توانند انقدر خوانده شوند و انقدر روی نامشان کلیک شود که به باشگاه میلیونی ها بپیوندند .

محسن باقرلو بی تردید از زمره ریش سفیدان و خاک خوردگان بلاگستان است . کسی که سالهای سال است می نویسد و دعا می کنم سالهای سال همچنان بنویسد . این اتفاق میمون و مبارکی است که اینروزها محسن برای وبلاگش بیشتر وقت می گذارد و حوصله می کند و گوش شیطان کر از پست های یک خطی و بلامتن خبری نیست .

همیشه گفته ام که چقدر خودم را مدیون او می دانم و چقدر چیز از او آموخته ام .امیدوارم این شور نوشتن ده ساله انقدر مدام باشد که این یک میلیون بازدید بشود ده ها میلیون


محسن عزیز ! هفت رقمی شدنت مبارک


دو

***

پیمان اسحاقی نوه دایی صمد عزیزم و پسر خاله مریم من است . حالا اینکه چطور ممکن است پسر خاله یکنفر بشود نوه دایی او و در عین حال فامیلی اش هم مثل تو اسحاقی باشد معمایی است که حل کردنش کمی سخت است .

آنروزی که پیمان بدنیا آمد من نوجوانی بودم شاید همسن و سال حالای او و بزرگ شدن و قد کشیدنش را به چشم خودم دیده ام . یکجورهایی مثل داداش کوچک نداشته ام می ماند و مادرش را هم عین خواهر بزرگ نداشته ام دوست دارم .

پیمان چند ماهی است که وبلاگ می نویسد و راستش چندین بار خواستم از او بنویسم ولی فکر می کردم وبلاگ نوشتنش هوسی گذرا باشد و بی دوام که خوشبختانه نبود .

به هر تقدیر این داداش کوچولوی ما که مثل خط کش هر روز دارد قد می کشد و از من نیز بلندتر شده تقریبا پنج ماه است که دارد " روزای نوجوانی من " را می نویسد . برای این طالقانی دو آتشه آرزوی موفقیت در بلاگستان دارم و عذر می خواهم که برای معرفی و تبلیغ وبلاگش انقدر دیر ، دست به کیبورد شدم .



سه

****

بشرای عزیز ، خواهر خوبم چند وقتیست از مخاطبان پر و پا قرص جوگیریات شده و آشنایی جدی ما از رادیوی اول مهر بود . بعضی ها همینطور بی دلیل مهرشان به دل آدم می نشیند و بشرا نیز از همان بعضی هاست .شاید بگویید ما ایشان را اغفال کردیم اما به نظر خودمان رستگار شدند که به بلاگ اسکای کوچ کردند و از این به بعد " بی پروا باش " را به قلم بشرا می توانید در بلاگ اسکای ملاحظه بفرمایید . 



چهار

****

فرشته از مخاطبان بی وبلاگی بود که همیشه او را با فرشته سروشا اشتباه می گرفتم .

فرشته هم به تازگی و بصورت خودجوش اقدام به تاسیس یک فقره وبلاگ نموده اند به نام " حوض شب سکوت "

بگذریم که وبلاگش توی بلاگفا است و برای همه دوستان من کتاب هدیه فرستاده به غیر از من اما به شهادت سه شاهد عادل ، فرشته از بامعرفتهای روزگار است و این فقره بامعرفت بودنش لااقل در عرصه کامنت گذاری برای من به اثبات رسیده است .  اگرچه من در سر زدن به دوستانم بسیار تنبل هستم اما همین که جایی هست که می شود حرفهای دوستی را که تا دیروز خانه ای در این دنیای مجازی نداشت خواند و برایش دست تکان داد بسیار غنیمت می دانم .

برای فرشته آرزوی حضوری موفق و مداوم و پررنگ در بلاگستان دارم . 




پنج

****

با خبر شدم که رهگذر عزیز ، یکی از قدیمی ترین دوستان جوگیریات که مدتها بود از او بی خبر بودم به تازگی ازدواج کرده است .

به رهگذر عزیز صمیمانه تبریک می گویم و امیدوارم کانون زندگی مشترکشان همیشه شاد و گرم باشد و بماند . از همین تریبون برای ازدواج  هرچه سریعتر همه مجردین و مجردات و عزب اوغلوها و ترشیدگان بلاگستان ، با دو دست افراشته ، محکم دعا می کنم .



شش

*****

هفته بعد یک اتفاق بسیار بسیار خوب در جوگیریات رخ خواهد داد . عجالتا دلتان آب بشود تا بعدا مفصل برایتان توضیح بدهم . پیشنهاد می کنم هفته بعد لااقل روزی یکبار خانه ما را به کلیک های مبارکتان مستفیض بفرمایید . قول می دهم پشیمان نخواهید شد ....






نظرات 50 + ارسال نظر
امیرحسین چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:06

یه لایک به افتخار محسن باقرلو

آناهیتا چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:11

تبریکات به هر شیش نفر موجود در شیش مورد :)

آقای دنتیست چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:21 http://dstooth.blogspot.com

اینجاست که شاعر میگه:
آقای اسحاقی! به خوبها سر می زنی مگه ما بدها دل نداریم؟ :))))

بلاگ اسکای امکان انتقال آرشیو نداره ما هم از بلاگ اسپات کوچ کنیم بریم اونجا؟

تیراژه چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:24 http://tirajehnote.blogfa.com/

یک میلیون بار تبریک برای هفت رقمی شدن وبلاگ جناب باقرلو..
این روزها خیلی به یاد اولین روزهایی که میخواندمش میافتم.."کرگدنی که تنها سفر نکرد"..به امید اینکه سالهای سال این بلاگر نازنین و فرهیخته با قلم نابش بنویسد و ما را مهمان کند به دیدن دنیا از دریچه ی زلال چشمانش و پنجره ی بی نظیر افکارش.

برای پیمان خان اسحاقی موفقیت آرزو دارم و نوشتنی پر شور و شوق در وبلاگستان.

رستگار شدن بشرای عزیزم
و خانه دار شدن فرشته ی مهربانم
را به فال نیک میگیرم و ان شا الله که سالهای سال چراغ خانه ی وبلاگی شان روشن باشد.

یک دنیا تبریک و آرزوهای خوب برای رهگذر عزیز. عشقشان همیشه سبز و شادی شان مستدام.

و بی صبرانه منتظر خبر ششم و هفته ی بعد هستم.

و بسیار متشکرم از شما، که خانه ات محفلی است برای شریک شدن در خوبی ها و خوش خبری ها..

دل آرام چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:27 http://delaramam.blogsky.com

پیشاپیش به جناب باقرلوی عزیز تبریک میگم. راستش من وقتی میبینم پستهاشون عنوان داره، خیلی ذوق میکنم...
پیمان عزیز رو هم چند وقتی هست که میخونم.
بشرا جان هم که واقعا رستگار شد. بلاگ اسکای اصلا با هیچ سرویس وبلاگی دیگه قابل مقایسه نیست. خیلی خوش اومدی همسایه
فرشته رو خیلی خوشحال شدم دیدم وبلاگ شده. حداقلش اینه که محبتهاش رو بی جواب نمیذارم...
ازدواج رهگذر عزیز، مبارک باشه و ایشالا به پای هم پیر بشن

حالا نمیشد اول اتفاق بسیار بسیار خوبت رو میگفتی؟ حتما باید بدونی داریم (دارم!) از فضولی میمیریم(میمیرم!)...

دل آرام چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:28 http://delaramam.blogsky.com

قطعا فرشته وبلاگ نشده!
ایشون وبلاگ دار شده!!!

مهرداد چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:36

ارادت بابک
اول اینکه این عمو شهریار که گفتی
7 رقمی شده از جوگیریات با گاه نوشته هاش اشنا شدم
به خاطر این پست اخری که گذاشته
و فوق العاده به توان بی نهایت به دلم نشست و همزات پنداری داشتم باهاش خواستم برا اولین بار براش کامنت بزارم
که از همین جا به پیر بلاگستان میگم
اخوی دست و پنچه ت درد نکنه

مهرداد چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:41

دوم اینکه
من عمم با داییم زن و شوهرن
حالا یکی از پسراشون با دختر خالم ازدواج کرده
فک کن حالا
پسرش میشه نوه عمه ودایی و خاله من
جالبه که اوشون تو 20 سالگی چارتا زبون
حرف می زنه و رفته اونور اب واسه درس خوندن
کلا فامیلای این شکلی باعث افتخارن
مثه پیمان اسحاقی شما

مهرداد چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:50

اممممممممما از سه و چار که بگذریم
بند دوم بخش پنجم
که واسه ترشیدگان بلاگستان
با دو دست افراشته
محکم دعا می کنی
چی عرض کنم
شما لطف داری داداش
ضربه فنی نموده اید

واسه ششم هم
اقا ما سنگر و خالی نمی کنیم
پرچم همچنان برافراشته است
منتظر خبرهای خوش شما می مانیم
در ضمن در جواب دل اب کردن شما
ما هم دل اب خواهیم کرد ایضا

آذرنوش چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:53 http://azar-noosh.blogsky.com

منتظر اون خبر ششمی ِ هستیم به شــــــدت

مهرداد چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:57

من سه تا کامنت کاملا مرتبط گذاشتم
اجازه دارم یه کامنت بی ربط بزارم خو

یه جوون 20 ساله شمالی طلا گرفت تو
مسابقات جهانی وزنه برداری
بهادر مولایی رو از خیلی سالها پیش می شناسم
خیلی زحمت کشید
ولی گل کاشت
دمش گرمممممممم

در ضمن بگم
ینی هر کی به کامنتای من دیسلایک بزنه
خدا کنه مموتی شب بیاد تو خوابش و دیگه دیگه

جودی آبوت با موهای مشکی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 01:09 http://judylonglegs.Blogfa.com

اوووه این همه خبر؟؟ یعنی چه اتفاقی قرار تو جوگیرات بیفته؟ یه مسابقه؟
تبریک به همه ی دوستایی که به جرگه ی وبلاگنویسی پیوستن! الحق که شکلک بلاگفا به جا بوده!بابامون رو درآورد
تبریک واسه مزدوج شدن! دست راستشون رو سر بی کلاه ما

جودی آبوت با موهای مشکی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 01:12 http://judylonglegs

آقا سوا نکن! بد مینویسیم ولی شما سر بزن. چشم بسته بخونین

محسن باقرلو پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 01:51

ممنون کیامهر عزیزم ... تو همیشه شرمنده م میکنی
راستش اصلن بحث آمار و کانتر نیستا ولی اینروزا خیلی حسرت میخورم و دلم می سوزه واسه تمام اون نوشته هایی که توی پرشین بلاگ یا آرشیو نشدن و یا خودم حذفشون کردم و از دست رفتن ... دوس داشتم همه شونو یکجا داشتم از روز اول که هیشکی منو نمیشناخت و بابت هر کامنت سه روز و سه شب جشن میگرفتم ! تا همین امروز و امشب ...
بازم مرسی از لطف بی حد تو و محبت همیشگی دوستان

جودی آبوت با موهای مشکی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 02:17 http://judylonglegs.Blogfa.com

من لینکم نیستم

پروین پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 04:51

درود بیکران به محسن خان عزیز و شما که انقدر دوست خوب و بامعرفتی هستی
دست مریزاد به آقای پیمان اسحاقی عزیز، بشرای نازنین و فرشته جانم
و با ارزوی یک زندگی شاد شاد برای رهگذر عزیز

اتفاق خوب هفتهء آینده را هم چشم انتظاریم!

ﺑﺸﺮا پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 05:55 http://biparvaa.blogsky.com

ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ ﻗﺮﺑﺎﻥ..
ﺭاﺳﺘﺶ اﺳﻢ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﻭ ﻛﻪ اﻳﻨﺠﺎ ﺩﻳﺪﻡ ﺫﻭﻗﻤﺮﮒ ﺷﺪﻡ...
اﺣﺴﺎﺱ ﻛﺴﻲ ﺭﻭ ﺩاﺷﺘﻢ ﻛﻪ اﺳﻤﺶ ﺭﻭ ﺗﻴﺘﺮ اﻭﻝ ﻳﻪ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ی ﭘﺮﻓﺮﻭﺵ ﺩﻳﺪﻩ ﺑﺎﺷﻪ(ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﻧﺪﻳﺪ ﺑﺪﻳﺪ ﺑﺎﺯﻱ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻡ)

ﺑﺎﻳﺪ ﺑﮕﻢ ﻛﻪ ﺩﻝ ﺑﻪ ﺩﻝ ﺭاﻩ ﺩاﺭﻩ ﺑﺎﺑﻚ ﺧﺎﻥ... ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﺷﻤا و ﺩﻳﮕﺮ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻳﻜﻲ اﺯ اﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺧﻮﺏ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺑﻮﺩ..ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ اﺯ ﺷﻤﺎ و ﻫﻤﻪ ی ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺗﺒﺮﻳﻚ ﮔﻔﺘﻦ...
ﻣﻦ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻧﻮﺑﻪ ی ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻪ ﺟﻨﺎﺏ ﺑﺎﻗﺮ ﻟﻮ ﺗﺒﺭﻳﻚ ﻣﻴﮕﻢ...ﺑﺮاﻱ ﭘﻴﻤﺎﻥ ﻋﺰﻳﺰ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ...و ﺑﻪ ﻓﺭﺷﺘﻪ ﺑﺎﻧﻮ و ﺭﻫﮕﺬﺭ ﻋﺰﻳﺰ ﺗﺒﺮﻳﻚ ﻣﻴﮕﻢ...
و ﺣﺪﺱ ﻣﻴﺰﻧﻢ اﺗﻔﺎﻕ ﺧﻮﺏ ﻫﻔﺘﻪ ی ﺁﻳﻨﺪﻩ ﻫﻤﻮﻥ ﺟﺸﻨﻮاﺭﻩ ی ﺁﻫﻨﮕﻬﺎی ﺩﺭ ﮔﺬﺷﺘﮕﺎﻥ ﺑﺎﺷﻪ...

پروین پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 06:11

من الآن بازدید کنندهء نفر یک میلیون بودم.
غم انگیزه
هی توی ذهنم میاد I was just the one millionth viewer of Mohsen's weblog. و هر چه سعی میکنم نمیتوانم درست به فارسی ِ قشنگ این رو بنویسم. کیف نفر یک میلیون ام بودن را ازم گرفت :(

ﺑﺸﺮا پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 07:59 http://biparvaa.blogsky.com

ﻫﺎ ﻫﺎ ﻫﺎ... ﭘﺮﻭﻳﻦ ﺧﺎﻧﻢ ﺩﺭﺳﺖ ﮔﻔﺘﻴﺪ ﺩﻳﮕﻪ ﻓﻘﻄ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﮕﻴﺪ ﺑﺎﺯ ﺩﻳﺪ ﻛﻨﻨﺪﻩ ی ﻧﻔﺮ ﻳﻚ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ اﻡ ﺑﻮﺩﻡ...
ﻣﻴﮕﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﻭﺑﻼﮒ ﻧﺪاﺭﻳﻦ? ﺁﺧﻪ ﻭﻗﺘﻲ ﺁﺩﻡ اﺯ ﺧﻮﻭﻧﺪﻥ ﻛﺎﻣﻨﺘﻬﺎﺗﻮﻥ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﻟﺬﺕ ﻣﻴﺒﺮﻩ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﺎ ﺧﻮﻭﻧﺪﻥ ﻭﺑﻼﮔﺘﻮﻥ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﺘﻠﺬﺫ ﻣﻴﺸﻪ...

میلاد پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 08:23

به افتخار محسن باقرلو عزیز

فقط یه چیزی این وسط هست که نباید ازش غافل شد، اینکه محسن خان عزیز خیلی وقته امار بازدیدش از یک میلیون گذشته، اگه یه حساب سر انگشتی کوچیک بکنیم، و وبلاگ سابقشو رو در نظر بگیریم خیلی وقته که این امار از این مرز گذشته

نه بابک؟

گلدونه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 08:27 http://tondokhond.persianblog.ir/

آخریش رو حدس می زنم باید اون پست مربوط به ترانهه ای خواننده های مرحوم باشه.
بقیه اش هم که تبلیغ بود

کودک فهیم پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 09:22 http://the-nox.blogfa.com

یک و دو و سه و چهار و پنج:ایشالا قلم همشون مانا باشه.

شش:آخجووووون.من انقدر سورپرایز خوب شدن رو دوست دارم که نگو.وااااای کی هفته ی دیگه میشه؟زود بیای بگی هاااا.

آرزو (همه اطرافیان من) پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 09:27 http://ghezavathayam.blogfa.com

وبلاگ محسن باقرلو رو تقریبا همیشه خوندم . تبریک میگم هفت رقمی شدنش رو.
پیگیر وبلاگ پیمان اسحاقی هم هستم و نمی دونستم واقعا با شما نسبت سببی داره.
این همه خبر خوب وبلاگی یکجا برای من که مدتی باید دور باشم از بلاگستان حکم یه شکنجه رو داره. یعنی دقیقا عذابه مقاومت در برابر اون وسوسه ای که الان گیر داده روی همه لینک های توی این پست کلیک کنم. اما از اونجا که کلیک کردن همان و نمک گیر شدن همان سعی دارم که تا جای ممکن بی خیال شم و دوام بیارم در مقابل این وسوسه وبلاگی.
منتظر خبر خوب هفته بعد هم هستم

عارفه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 09:54

دقیقا هفته هفته بعد یعنی کی؟چه روز ی؟چه ساعتی؟

صدف پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 10:37 http://sadafmkh.blogfa.com

خوش خبر باشید !

مشق سکوت- رها پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 11:08 http://www.mashghesokoot.blogfa.com

تبریک به همه ی این شش تا موارد، خصوصا اقای باقرلو

و بی صبرانه منتظر هفته ی آینده هستیم

بوسه ی زندگی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 11:25 http://kisslife.blogsky.com

چه قدر خبر خوب... به به ... مبارکه

فرشته پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 11:58

آقا ما الان کلی خجالت زده شدیم ....شرمنده ی بزرگواری و لطف و محبت شما هستیم آقا ...
دروغ چرا ...این محبت چسبید ...ممنونم ...
شما همین که این خانه ی باصفا را دارید و جایی است برای دوستی و معرفت و محبت ...جایی برای شادیها و حتی غم و اشک ..خودش کلی ارزش داره و کلی خبر خوبه ...
آشنایی با اینجا و بچه های اینجا یکی از اتفاق های قشنگ زندگی ام بوده ...ممنونم از شما و ایشاالله که همیشه در کنار عزیزانتون شاد و سلامت باشید .
ممنون و متشکر لطف عزیزان اینجا هم هستم .

فرشته پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 12:07

...
در مورد آشنایی با وبلاگ آقای محسن باقرلوی عزیز که بر می گرده به سال 90 دلم می خواد یک پست بنویسم در باره اش ... فقط همین را اینجا بگم که ارادت خاصی به ایشان و قلم اشان دارم و امیدوارم همیشه سرحال و سرزنده و سلامت باشند و با قلم زیباشون بنویسند ...

برای آقا پیمان و بشرای عزیز هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم رهگذر عزیز هم خوشبخت و شاد باشند در تمام مراحل زندگی مشترک اشون .

و خبر آخر که ایشاالله زودتر هفته ی بعد بیاید...
منتظریم ...

ایران دخت پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 12:23 http://dokhteiran.blogsky.com

هیچ جا نمیریم همینجا هستیم
مامنتظر خبرهای خوب شما می مانیم

yasna پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:10 http://delkok.blogfa.com

اولا تبریک به آفا محسن عزیز... نوشته های آقا محسن چون از دل برمیاد و هیچ ریایی توش نداره به دل هم میشینه

yasna پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:15 http://delkok.blogfa.com

دوما اینکه چند وقت می خواستم ازتون بپرسم این آقا پیمان رو می شناسی ما تو فامیل یه پیمانی داشتیم... ولی فکر نکنم اونه! دستت درد نکنه پرده برداری کردی ! از پیمان عزیز خدا حفظ پسرعمو این فامیل با استعداد شما رو...

دو سه چهار و پنج .. خوشحالم که جوگیریات دوستایی به این خوبی داره و تبریک به رهگذر عزیز..
شش هم حالا نمیشه از الان بگید ما هفته دیگه به نت دسترسی نداریم

آقا خره پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:23

چقدر خبر خوب اونم یکجا
هر چند آدمهایی که در موردشون گفتید نمیشناسم
باز هم شنیدن درباره اونها و اتفاقات خوب خوشحال کنندس

فرگل پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:27

هفتمیشم من بگم .منم عروس شدم

محسن باقرلو پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:33

ممنون از محبت همهء دوستان ...

"یک من دیگر" پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:39

تبریک به جناب باقرلوی بزرگ...
من از فضولی ششمی دارم می میرم!
راستی اگر برایتان زحمتی نیست آدرس جدید بنده را جایگزین بفرمایید. ممنون و تچکر...

"یک من دیگر" پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:45

هار هار! آدرسم یادم رفت:
yekmanedigar.blogsky.com
باز هم ممنون

باغبان پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 16:54 http://laleabbasi.blogfa.com

آخ جوووووون!!
کلا عرض کردم

یکی از جنس همه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 16:55 http://yekiazjensehame.blogfa.com

همچنان شما را میخوانیم... تبریک برای اتفاقات خوب افتاده و انان که در راه اند...

جزیره پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 18:13

ههههههه یاد شیش تاییای معروف افتادم
شیشششششششش تاییا هو هو:دی

جزیره پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 18:22

در مورد اقا محسن که میلیونر شدنشونو بهشون تبریک گفتم

مورد دوم :من همه ش سوال برام بود با هم نسبتی دارید یا نه؟ولی نپرسیدم چون من ادم کنجکاوی نیستم اصن

مورد سوم: تبریک میگم به بشرای عزیز رستگار شدنشونو

مورد چهارم: والا فرشته هامون زیاد شدن بابک. من قاطی کردم همه رو باهم:(((((
من الان دوتا فرشته رو باهم قاطی کردم، نمیدونم جفتشون یکی هستن یا جفتشون دوتان؟؟؟؟؟؟؟؟
درهرصورت من به شدت دوس دارم بدونم ایشون همون فرشته خودمونن که توی وبلاگ جعفری نژاد جان باهاش اشنا شدم یا نه؟


مورد پنجم و هم تبریک میگم. ایششالله خوشبخت باشن. دست راستشون هم روی سر مجردا:دی
البته فک نکنی منظورم خودمه(اگه یهو زبونم لال در جواب این کامنت بگی:کی میاد تورو میگیره؟باز من هم میام بهت گیر میدما. چندبار ازت تعریف کردم،نمک نشناس نباش:دی)، بله عرض میکردم، منظورم خودم نیستم،بقیه رو میگم.ایکون ازخودگذشتگی در حد حسین فهمیده


مورد شیشم هم:ایکون ایکیوسان
همه ش ذهنم درگیره اینه که قضیه چیه؟

جزیره پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 18:23

اون کامنت بلندبالامو تقدیم میکنم به میلاد و تیراژه
فک کنم دارم پامو میزارم جاپای میلاد و تیراژه که استادن در راستای نوشتن کامنتهای طوماری

جزیره پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 18:31

هییییییییییییییی کی بشه یه خبر خوب در مورد من بنویسی.هیییییییییییییییییییی

جزیره پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 18:45

بابک رمز موفقیتت چیه که 11 نفر تو وبلاگتن ولی هیشکدومشون هیچی نمیگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هان؟؟؟؟؟؟قبلنا بهتر بوداااااااااا،دیکتاتور شدی گویا. این چه وضعشه خو،ادم حوصله ش سر میره .من اوقات فراغتمو میام اینجا،درست نیست که تفریحات سالم رو از جوونا میگیرین. خو چیکار کنم؟برم معتاد به شیشه شم!!!!!!!!!!بشم مایه ی ننگ بلاگستان!!!!!!!!راضی ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟خب یکم مردم دار تر باشه تا بچه ها بتونن راحت تو کامنتدونیت با هم حرف بزنن دیگه.عی باباع:دی

تیراژه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 19:54 http://tirajehnote.blogfa.com/

ای خدا ذلیلت کنه جزیره
بترکستم!

رها پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 20:40

ممنون از این همه خبر خوش...من ارادت خاص نسبت به محسن باقرلو عزیز دارم...خدا رو شکر که شماها هستید...

رها پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 20:42

جزیزه جان من که نوشتم...از هیشکی هم نمی ترسم...بــــــــله!

دل آرام پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 21:11 http://delaramam.blogsky.com

وقت خبر خوش نشد؟ کی وقتشه؟ کی بیام؟
نمیشه الان یکمش رو بگی؟ یذره اولش رو بگو خب. اصلا به موضوعش اشاره نکن، من خودم میگم نزدیک که شدم صدا رو بلند تر کن! درباره شخص خاصیه؟ بازیه؟ معما؟ دورهمی؟ جان داره؟ تو جیب جا میشه؟
جان؟ گر صبر کنم ز غوره حلوا سازم؟! چشم!

سمیرا پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 21:26

تبریکات ویژه به آقای باقرلو ، منکه وبلاگ ندارم از مشاهده بالا رفتن آمار شما عزیزان لذت میبرم چه برسه به خودتان که صاحب وبلاگ هستید. امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگیتان موفق و پیروز باشید .
همچنین تبریک بابت بقیه خبرهای خوبی که ما را هم در آن سهیم کردی.
منتظر خبرهای خوب میمانیم ، ما صبرمان زیاداست بابک جان.

احسان جمعه 10 آبان 1392 ساعت 22:17 http://altf4.blogsky.com

سلام . میدونم سرتون شلوغه ولی یه سوال ازتون داشتم :
شما وقتی توی وبلاگ دوستانتون نظر میگذارید برای اینکه بدونید بهش جواب داده شده (یا بقیه در مورد نظر شما صحبت کردن یا نه )چیکار میکنید؟ ایا باید بریم به تک تکشون سر بزنیم ؟
منظورم اینه که بلاگ اسکای (یا سایت های دیگه) امکانات خاصی برای این منظور دارن یا اینکه باید بریم تک تک جاهایی که نظر دادیم سر بزنیم.
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد