جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

برنده رقابت عکاسی

سلام .


همونطور که قبلا عرض کردم من و محسن باقرلو هر دو به تازگی گوشی هوشمند خریده ایم و از همان اول مدام بر سر اینکه کدام گوشی کیفیت بهتری دارد با هم کل کل داشتیم . گوشی من سامسونگ گالکسی نوت 3 و گوشی محسن نوکیا لومیا 1520 است . قرار شد یک رقابت وبلاگی با هم بگذاریم و ببینیم به نظر شما کدام گوشی کیفیت بهتری دارد ؟ به همین خاطر یک نظرسنجی گذاشتم که خوانندگان این وبلاگ اگر قرار باشد از بین این دو گوشی یکی را انتخاب کنند سامسونگ را بر می گزینند یا نوکیا که در این رقابت سامسونگ پیروز و سربلند بیرون آمد . هر چند هر دو گوشی مخالفان و موافقانی داشتند .

نتایج نظرسنجی را می توانید مشاهده بفرمایید :



اما مهمترین مزیت گوشی لومیای نوکیا دوربین 20 مگا پیکسلی و عکس های با کیفیت آن است . قرار شد در این زمینه هم با هم رقابتی داشته باشیم و به همین خاطر از چند سوژه مشترک در شب و با فلاش عکس گرفتیم و عکس ها را بدون اینکه مشخص باشد مال کدوم گوشی است در معرض دید شما قرار دادیم تا بدون تعصب گوشیی را که عکس های بهتری گرفته است انتخاب کنید .

نتیجه رقابت عکاسی را در ادامه مطلب تماشا بفرمایید :



 




بله عکس های A مال دوربین 13 مگا پیکسلی سامسونگ بود و عکس های B متعلق بودند به گوشی 20 مگاپیکسلی نوکیا . لابد تعجب کرده اید ؟ اما تعجب نکنید این حقیقت دارد و نتایج نظر سنجی گواه این مطلب است که اکثریت شرکت کنندگان عکس های گوشی A یعنی سامسونگ را بهتر و شفاف تر از گوشی B یعنی نوکیا تشخیص داده اند :


خب با کمال احترام به همه کسانی که سنگ ویندوزفون و نوکیا و اپل را به سینه می زدند و به گوشی قهرمان بنده لقب پلاستیکی و اینها می دادند عرض می شود : اجازه دارید در برابر عظمت و بزرگی سامسونگ گالکسی نوت 3 تعظیم بفرمایید .

همینجا از محسن باقرلو به خاطر اینکه در این رقابت شرکت کرد تشکر می کنم . به هر حال خودش هم می دانست شانسی برای پیروزی ندارد ولی همینکه حاضر شد به عنوان رقیب تمرینی بیاید و غرورش قبول کرد جلوی دیدگان این همه تماشاگر ضربه فنی بشود ممنونم و این شکست اصلا و ابدا از ارزش های او به عنوان یک دوست کم نمی کند . نقی معمولی هم اول سریال پایتخت فیتیله پیچ شد ولی بعدا قهرمان جهان شد چون نقطه ضعفش را که غرور بیجا بود کنار گذاشت . به هر حال همه آدمها نقاط ضعفی دارند و نقطه ضعف باقرلو هم گوشی موبایلش است که خوشبختانه می تواند عوضش کند . خدا کند همه ما نقاط ضعف قابل تعویض داشته باشیم . انشاء الله ...

در آخر از میلاد تشکر می کنم که سه ماه تمام با کفش پاشنه بلند قرمز  روی اعصاب من راه رفت و سامسونگ  را مسخره کرد ولی از آنجا که خدا جای حق نشسته است دیشب در کامنتها مصداق کامل و بارز "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"  بود و به تصور اینکه دارد از نوکیا تعریف می کند از عکس های سامسونگ تعریف کرد و من تا نصفه شب کامنتهایش را می خواندم و غش غش می خندیدم و با تصور چهره امروزش تا صبح خوابم نبرد از خوشی و لذت .
میلاد جان من جای تو بودم یک چند هفته ای اینجا کامنت نمیذاشتم و تا مدتها توی چشم باقرلو نگاه هم نمی کردم .


در آخر باید یک حقیقتی را خدمت همه شما عزیزان عرض کنم و آن هم اینکه انصافا اگر حرف گوش می کردید و عکس ها را در سایز بزرگ دانلود می نمودید خودتان تصدیق می فرمودید که کیفیت عکس های گوشی نوکیا بهتر از سامسونگ است ولی در سایز کوچک انصافا تفاوت چندانی نداشتند و اغلب شما هم بدون اینکه بدانید کدام گوشی مگا پیکسل بیشتری دارد عکس های گوشی با کیفیت عکس پایین تر را بیشتر پسندید . شاید مهمترین فایده این سه تا پست علاوه بر دور همی و خوشی و کل کل با مزه ای که داشتیم همین باشد که اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید زیاد روی پارامتر بالا بودن مگا پیکسل و کیفیت عکاسی آن حساب نکنید و بیخود پولتان را خرج این چیزها نکنید . برای استفاده های معمول ما از عکس گوشی هایمان ( مثلا گذاشتن عکس در فیس بوک و اینستاگرام و وبلاگ )  8 یا 13 یا 20 مگا پیکسل تفاوت فاحشی ندارند و بهتر است پارامترهای دیگری ( مثل سیستم عامل ، وضوح تصویر ، اندازه صفحه نمایش ، ظرفیت باتری و .... ) را به عنوان اولویت خود در انتخاب گوشی ملاک قرار دهید .

و من الله توفیق

نظرات 96 + ارسال نظر
نینا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:17

من رفتم هوآوی بخرم

فرزین پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:19

فکر نکنم رئیس نوکیا و سامسونگ هم چنین تعصبی رو نسبت به شرکتشون داشته باشن. این بیروزی بزرگ رو بر ملت شهیدبرور سامسونگ تبریک عرض می نمایم.

نینا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:19

من در تمام طول عمر موبایل داریم به نوکیا پایبند بودم
ولی خوب چیکار کنم که برند مورد علاقه من داره درجا میزنه قیمتشم بالا هست
وای قیافه میلاد

تیراژه پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:20 http://tirajehnote.blogfa.com/

تیراژه پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:23 http://tirajehnote.blogfa.com/

اون قیافه ی من بود که به طرز مشنگ واری نیشخند میزند
قیافه ی میلاد هم فکر کنم یا باشه یا یا یا یا اگر خیلی قاط زده باشه این: !!!

کورش تمدن پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:24

سلام
بنده برای رای دادن دیر رسیدم ولی بابک بخاطر اینکه از حق و حقوق ما دفاع کردی و حقانیتمون رو ثابت کردی کمال تشکر را دارم
الان کهداشتم از سرکار برمیگشتم میلاد رو دیدم که کنار جاده داشت سینه خیز میومد

فرزین پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:26

یه سوال: اگه کیفیت بهتره بس چرا نور فلاش رنگ تصویرو اینقدر مصنوعی کرده بود درحالیکه عکسهای سامسونگ غیر از تصویر گل رنگش طبیعی بود

بابک اسحاقی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:28

به نظرم عکس های لومیا طبیعی تر و رنگ ها زنده تر بودند .

اردی بهشتی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:33 http://tanhaeeeii.blogfa.com

پستت رو که خوندم، به خواهرم که وبلاگی نیست ولی اونو در جریان مسابقه و عکسها گذاشته بودم گفتم بابک و دوستانش ( مشخصا میلاد ) دانسته، ما رو سر کار گذاشتن و وانمود کردن عکسهای A عکسهای نوکیا هستن !
ولی از خوندن پستت بسیار متعجب شدم و دلم سوخت برای میلاد!
و در آخر اینکه شما مردها اعتماد به نفس و اطمینان بالایی به خود دارید جمیعااااااااا!

سهیلا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:34 http://fany-rooz-2001.blogsky.com/

خدا همه ی شما رو حفظ کنه
چقدر این دوسه روز خوب بود و خندیدم
البته من به a رای دادم ....ایول به گوشی پلاستیچیه ایستاده باکیبورد جانمون....ههههههههههه
و ممنون از محسن عزیز که قبول زحمت فرمود برای ضایع شدن...
و صدالبته به قول بابک چیزی از ارزشهای رفاقتش کم نمیکنه...
ولی خودمونیم بابک چقدر این عکسه بامزه س....تا صفحه باز شد و چشمم افتاد بهش چنان قهقه ایی سر دادم که بیا و ببین

تصور تو و محسن با اون شلوارک تو رینگ مسابقه خیلی برام جالب و باحال بود.....

راستی از آرش پیرزاده و جعفری نژاد هم ممنون ..واقعا کامنتاشون قشنگ و بامزه بود....همیشه وقتی کامنتدونیتو باز میکنم اول چشم چشم میکنم ببینم کامنت این عزیزان و بعلاوه آقا محسن عزیز رو میبینم یا نه؟

ممنون.....بی نهایت ممنون از این لحظات نابی که برای ما میسازید و مارو شریک لحظه های قشنگتون میکنید....از همه متشکرم.....دست گلتون طلا رفقا...

باران پاییزی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:34 http://baranpaiezi.blogsky.com

خدا قوت. بسیار پستهای شاد و دلچسبی بود. ما که از صبح نیشمان باز بود.

صدیقه (ایران دخت) پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:36 http://dokhteiran.blogsky.com

جاداره از هم تریبون این پیروزی روخدمت جناب اسحاقی و خانواده محترمشون و کلیه سامسونگ داران عزیز تبریک و تهنیت بگم.... به شکرانه ی این پیروزی دلپسب بیایید یه گل ریزون بگیرید به گوشی درست حسابی برا من بگیرید... والا هم خدا راضی میشه ازتون هم این بنده ی خطاکار...
باشد که رستگار شوید

مهربان پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:38 http://mehrabanam.blogsky.com/

من جای میلاد بودم تا دو سه هفته این ورا پیام نمی شد....

فرزین پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:42

این بستهایی که خنده رو لبها میاره بهترین و برطرفدارترین بستهاست. اگه یه بست بزاری همه مثل بازی چشمها عکس بینی شونو بزارن اخر خنده میشه و چند برابر این بست به همه خوش میگذره. رو بیشنهادم فکر کن

فرزین پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:45

مهربان خانم 2 تا 3 هفته رو خوب اومدی.
یاد مصدومیت بازیکنا افتادم که بزشک تیم میگه به 2 تا 3 هفته استراحت نیاز داره

میلاد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:48

مــــــــــــــــــــــــــــــن تا اطلاع ثانوی میرم خودگمشدگی پیدا کنم

ای خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

محسن خان با فلش عکاسی نکن، گند میزنه به همه کاسه کوزه ما

من برم نوار خالی گوش بدم خیلی بهتر الان به جای این همه ضایع شدن

محسن باقرلو پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:49

اولن یک دنیا از تو و خوانندگان وبلاگت ممنون بابت این شور و شوق و دور همی شیرین ... ثانین یک دنیا از میلاد شرمنده که : هی وای من ! ... ثالثن اینکه توی نظرسنجی برندها نتیجهء به دست اومده کاملن منصفانه و معقول و حتتا فراتر از تصور من بود ، سامسونگ به دلیل تنوع محصولات و قیمت نسبتا مناسب تر و تکیه ش بر اندروید و تبلیغات وسیع ، طبیعتن خیلی محبوب تره بین کاربرا تا نوکیا و سیستم عامل ویندوز ، تا حددی که مثلن توی پاساژ بزرگ موبایل محل ما اصلن چیزی به اسم ویندوزفون وجود نداره ! ... اما انصافن توی نظرسنجی دوم و بخش کیفیت عکسها ظلم بزرگی به نوکیا شد از بابت همون شرایط و دلایلی که قبلن گفتم ، قطعن اگه عکسهای کوچیک رو نمیذاشتیم و فقط فایل عکسهای با سایز اصلی رو برای دانلود میذاشتیم نتیجه غیر از این بود ... مثلن اون عکس زمینه قرمز که حتتا خودم هم توی سایز کوچیک به A رای دادم ولی توی سایز بزرگ کیفیت رنگها و وضوح تصویر و جزئیات عکس B قابل مقایسه با A نیست انصافن ... یا واضح تر از اون ، عکس کوسن ها که توی سایز بزرگ وختی نگاه میکنی تفاوت های فاحشی رو می بینی که توی عکس کوچیک کاملن برعکسن ! ... ولی حرفت متین و منطقیه که باید دید هر کسی از دوربین گوشیش چه توقعی داره و چه حد کیفیت و کارایی براش کفایته ... من چون مهمترین پارامترم توی گوشی کیفیت دوربینشه حاضر شدم پی ضرر رو به تنم بمالم و اون گوشی هوآوی رو بعد از دو هفته بفروشم و با کلی قرض و قوله برم با دو برابر قیمت اینو بخرم چون واقعن از عکاسی کردن باهاش لذذت میبرم اما یکی دیگه مثل آرش پیرزاده دوربین گوشی حتتا جزو پارامترهای فرعیشم نیست موقع گوشی خریدن ... قطعن بهترین گوشی دوربین دار ( مثلن لومیا 1020 ) هم هرگز جای یک دوربین کامپکت معمولی رو نمی گیره بلحاظ کیفیت ولی مزیت گوشی ، همیشه و همه جا همراه بودنشه ... با احترام به سامسونگ نوت تری که حتتا بعد از معرفی مدل های جدیدتر سامسونگ هم به قول یکی از دوستان گوشی قوی و باکیفیت و ارزشمندیه ، من اگه همین الان قصد خرید گوشی داشتم و گذشته از این تجربهء یکماهء کار با ویندوزفون که خیلی برام دلچسب و لذذتبخش بوده ، همچنان مهمترین فاکتورم کیفیت دوربین ، طبیعی بودن رنگها ، وضوح و جزئیات تصویر و آیتم های اینچنینی بود با مقایسهء عکسهای بزرگ و سایز اصلی این رقابت باز هم قطعن و بلاشک نوکیا رو انتخاب میکردم ! ... خلاصه که بازم مث همیشه دم شما گرم و خیلی باعشقی و هزار تا چاهکریم و اینا !!

میلاد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:56

تجربه اینکه به عکس های کوچیک اعتماد کنمو داشتما اما بازم گولشو خوردم

دیشب فقط عکس های داخل وب رو دیدم و نرفتم عکس ها رو با سایز اصلی دانلود کنم و ببینم

قطعا اگه عکس هارو تو سایز اصلی میدیدم، این اتفاق رخ نمی داد

خدا جـــــــــــــــــــــــــــــــــــونم خیلی ضایع شدم

از من به شما نصیحت، در هیچ حالتی از فلش دوربین برای عکاسی استفاده نکنید چون همیشه گولتون میزنه و واقعیت رو عوض میکنه

(ایکون یه میلاد شکست خورده ضایع شده در به داغون)

باران پاییزی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:58 http://baranpaiezi.blogsky.com

آقای باقرلو fair play که می گن شمایین. بقرعان
عاقای میلاد هم از آرمانها دفاع کرد

میلاد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:59

بابک انقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر نخند

محسن باقرلو پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:04

میلاد من یه عذرخواهی ام بهت بدهکارم بابت دیشب ! بعد از آپدیت و رونمایی از عکسها ، توو همون کامنتهای اولت حس کردم اشتباه گرفتی عکسا و گوشیا رو و خواستم بهت اس ام اس بدم ! ولی اولن گفتم بذار نظر صادقانه شو بده و رقابت عادلانه و صحیح باشه و ثانین دیدم دور از انصاف و جوانمردی و فیرپلی میشه اگه بهت تقلب برسونم ! خلاصه که خیلی شرمنده عزیز جان !!

افروز پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:07

میلاد تو که هنوز اینجایی

محسن باقرلو پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:08

ولی خیالی نیس اخوی ! سرتو بالا بگیر دلاور !
الان می تونی سر حوصله بری عکسای سایز اصلی رو دانلود و تماشا کنی و فتبارک الله الی احسن الخالقین النوکیا و النز الکارل زایس و الویندوزفون الکبیر بگی و مخصوصن توو عکس کوسن ها حسابی به ریش این سامسونگ پلاستیکیای زاقارت بخندی تا دلت خنک شه !! هررررررررررررررربرت !!!

رضوان پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:09 http://zs5664.blogsky.com/

خب منم گفتم عکسای آ بهتربود اما معلوم بود بی نوکیاست چون خودم نوکیا دارم و میدونم نوکیا تو رنگ عکسا یکم اغراق میکنه

محسن باقرلو پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:10

یعنی من و میلاد آااااخرشیم خدایی !!

افروز پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:12

دم شما و جناب باقرلو گرم که باعث این دورهمی شدید قبلا هم گفتم من خودم هواوی p6 صورتی دارم و خیلی با داشتنش کیف میکنم حس خوبی میده ظریف بودنش موقع خرید هم این برام فاکتور مهمی بود حالا خیلی ها میگن چینیه و .... ولی مهم حس خود ادمه جناب باقرلو گوشیتون مبارکتون باشه مثل خودتون تکه چرخ خودش و دوربینش براتون بچرخه همیشه

میلاد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:13

به اون 42 نفری که به گزینه B رای دادن تبریک میگم بخاطر اینکه گول نخوردن و رفتن عکس هارو با سایز اصلی تماشا کردن

من از همین جا از محسن خان عذرخواهی می کنم و میرم نوار خالیمو گوش کنمممممممممممم

در ضمن بابک به هم تیمی هاتم بگو نیان تو اینستاگرام بهم گیر بدن، من اعصاب ندارم ()

(خدا بهم رحم کنه با آرش ناجی و آرش پیرزاده، الان دیگه آتو گرفتن ازم حسابی حالمو میگیرن)

نکته اخر اینکه: مصداق من تو این بازی مصداق آدمایه که فقط به ظاهر آدما میچسبن و باطن آدم ها رو رها میکنن

محسن باقرلو پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:14

عزیییییییییییییییزمی !
خیلی ماه و نازنینه این میلاد

میلاد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:18

من مخلـــــــــــــــــــــــــــــــصم به اشد وضع محسن خان

درسته گول خوردم اساسی و این بابک و اون رفیق های سامسونگ پسندش الان دارن هار هار بهم میخندن اما ما همچنان از مواضع قدرتمند هیولای نوکیا، عقب نشینی نمی کنیم
(ایکون یه میلاد پــــــــــــــــــرو که اگه اینم نگه نمی دونه چی بگه)

میلاد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:20

در ضمن الان کامنت کوروش تمدن دیدم

کوروش تو که هم تیمی من بودی، اخـــــــــــــــــــــــــــــــه چرا میری تو تیم این اجنبی ها

میلاد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:21

تیراژه اون آیکون اخریه رو خیلی خوب اومدی

دقیقا الان اونطوریم

میلاد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:25

خدایش محسن خان چوب عکس هایی که با فلش گرفته میشه رو بد خوردم

اصلا حواسم نبود که فلش دوربین نوکیا خیلی قدرتمند و نور فوق العاده ای داره

اگه یکم به دوگولم فشار میاوردم فهمیده بودم این بابک ناقلا داره از کامنت هام هر هر میخنده، نوشته بود شب بلند است و قلندر بیدارهاااااااااااا
نگو همون موقع فهمیده که من تو جاده خاکی زدم
تازه سر کامنتمم صلوات فرستاده بود

ای خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

تیراژه پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:28 http://tirajehnote.blogfa.com/

"خیلی ماه و نازنینه این میلاد"؟!
آره مخصوصا موقع مهمونیِ جوگیریات همچین ماه و نازنین میشه که نگو و نپرس!
ای خدا لعنت نکنه اونی رو که من و میلاد رو آشتی داد!

+الان خیلی واضحه که به تعریف های باقرلوی عزیز از میلادِ نه چندان عزیز! حسودیم شده؟ ایشالا که واضح نیست!

میلادجان بگیر اون طرف اون لبهای غنچه ات رو بینم داداش! ناسلامتی اینجا نامحرم نشسته ها!
بابک کجایی گویا میلاد با شما کار داره!!

میلاد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:35

تیراژه من که همین بغل مغلا نشستم، ساکت و سرخورده و شکست خورده و مغموم

لبممممممم کجه، ببین

ماهنوش پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:52


آقایون خانما دعوا نکنید گوشی فقط اپل دوربینم فقط دوربین عکاسی

اردی بهشتی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:55 http://tanhaeeeii.blogfa.com

من دانلود کردم و عکسای سایز بزرگ رو دیدم!

ولی همچنان میگم A بهتره!

دوربین ِ گوشی برای من خیلی مهمه ... خیلی وقته تو فکر خرید گوشی هستم اما پول ندارم ... ایشالا اگه یه زمانی پول خوبی داشتم گوشی شما رو میخرم ... همه به من میخندن که انقدر به دوربین ِ گوشی اهمیت میدم، اما حقیقت اینه که برام بیشتر از هر چیزی اهمیت داره ... از نظر سایر امکانات و قابلیت ها هم گویا گوشی خوبیه گوشیه شما، اما خب دو تومن هم خیلیییییییه! ..
البته حتما زمانی که پول داشتم تحقیقات تکمیلی هم خواهم داشت :))))))

پرگل پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:13

حالا بابک اینقدر باد نکن
رقابت بین سامسونگ و نوکیا که از از سر معلوم بود
این اختلاف بین نوکیا و سانسونگ مثل اختلاف بین سامسونگ و اپل اه
که پرواضحه نیاز به مسابقه نیست
و همگان اذعان دارن

مهربان پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:14 http://mehrabanam.blogsky.com/

میلاد :
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 22:55
تو عکس اول، مشخصا عکس A بهتره چون رنگ طبیعیه باقالی ها مشخص تره اما عکس B نور شدید فلش شاید باعث شفافیت شده اما رنگ ها رو تغییر داده
تو عکس دوم هم باز عکس A به نظرم موفق تره هرچند یکم تاریک تر از عکس B
تو عکس سوم، اگه خوب دقت کنید رنگ سبز و زرد و بنفش عکس B از حالت عادی خارج شدن و بخاطر فلش، انعکاس نور زیادی رو داریم پس بازم A بهتره
تو عکس چهارم به نظرم از رنگ کاشی ها مشخصه که دوربین B نتونسته واقعیت رو به تصویر بکشه اما فلش A هم نورش تو ذوق میزنه، تو این عکس وضوح تصویر A تو کدر بودن دور کتری خودشو نشون میده
تو عکس چهارم، فکر می کنم عکس B شاداب تره اما بازم رنگ ها رو غلو شده ارائه داده، عکس A هم تیره است اما بازم وضوح عالیش از پرزهای روی بالشت ابی و نارنجی خودنمایی میکنه
تو عکس پنجم، من همین اولش اعتراف می کنم که از عکس B بیشتر خوشم اومد چون فلش A همه کارو خراب کرده، خیلی نور تو این عکس زیاده.
عکس ششم هم فلش A خیلی پر نوره اما وضوحش خیلی عالیه، اگه به گوشه پرده ها نگاه کنید، رنگ زرد و آبی خیلی طبیعی تر از B
اما عکس اخر، اینجا عملا مشخصه که عکس A قویتره چون هم وضوح بالاست و هم رنگ ها شاداب ترهاگه دقت کنید رنگ های کتابا تو B به زردی میزنه

با این اوصاف مشخصه که انتخاب من کدوم عکساست


من دیگه حرفی ندارم

بابک اسحاقی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:15

کامنت قبلی مال من بود ببخشید اشتباه شد .

من همینطوری با لبخند از کادر خارج میشم
ولی خداییش قبول دارید بعضیای چه رویی دارن ؟

بابک اسحاقی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:19

خداییش میلاد کاری که تو دیشب با باقرلو کردی خاله خرسه با اون رفیقش نکرد . باقرلو خیلی مرده به مولا
من بودم همون دیشب اسمتو از گوشیم پاک می کردم

بابک اسحاقی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:22

میلاد :
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 22:27
بابک اصلا نیازی به فکر کردن نداره، مشخصه کدوم دوربین رنگ هارو زیباتر تفکیک کرده و به واقعیت بیشتر نزدیکه

انقدر تابلوووووووووووووووووووووووووووووووووو که نگو

محسن خان گفتم لازم به رقابت نیست ...


میلاد دیشب که اینا رو می نوشتی من داشتم موج مکزیکی می زدم ....

بابک اسحاقی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:24

میلاد :
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 22:29
انقدر فلش سامسونگ ضایع است که نگفته مشخصه کدوم عکسا مال سامسونگه

میلاد جون خواستی بری سفر تعارف نکن گوشی هستا عزیزم
میذارم با گوشی ضایعم عکس بگیری

بابک اسحاقی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:25

میلاد :
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 22:34
اخه ادم با هیولای نوکیا رقابت میکنه؟؟؟ وقتی به این واضحی شکست میخوره

میلاد این کامنتت خیلی به دلم نشست .

محسن باقرلو پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:36

کاری که دیشب میلاد با من و نوکیا کرد خوارج با امام علی نکردن !!

تیراژه پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:41 http://tirajehnote.blogfa.com/

وااااااااااای..بترکستم!!
حالا درسته که هنوز بابت مهمونی 90 ازش کینه به دل دارم و من هم که کینه شتری و اینها ولی دیگه زیاد اذیتش نکنید این داداش خوشگل من رو..

مهمونی 90 ؟
کی رفتید پیش فردوسی پور من ندیدم

افروز پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:51

بابک دیگه بسشه میلاد طفلک محو شد

فقط به خاطر تو دیگه اذیتش نمی کنم افروز

بولوت پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 17:03 http://maryamak.blogfa.com/

به هر صورت لومیا بهتره.
بعدشم من اصلن به نحوه ی برگزاری مسابقه اعتراض دارم. چرا عکس اول عکس باقالی پخته بود؟ جز برای این که حواس شرکت کننده ها پرت بشه؟ جز برای این که شرکت کننده ها با دیدن اولین عکس ذهنشون مخدوش بشه به باقالی پخته فکر کنن و حواسشون نباشه عکسای اصلی رو دانلود کنن و بین اونا مقایسه انجام بدن؟

میگم بولوت داشتی دیشب ؟
همون موقع که می خواستی به تیم ضعیف رای بدی ناخوداگاهت داشت منو باز ضایع می کرد ؟
اخه من چه هیزم تری به تو فروختم که انقدر با من لجی ؟
چند کیسه باقالی می گیری با من آشتی کنی ؟

محسن باقرلو پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 17:07

قربون آدم چیزفهم ! مرسی بولوت عزیز !

محسن باقرلو پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 17:15

والا من تعصب بیخودی ندارم !
خود کیامهر می دونه ، گوشی باز هم نیستم ، و خداییش تا قبل عید به عمرم گوشی هوشمند از نزدیک ندیده بودم و لمس نکرده بودم ! ولی چون - درست یا غلط - عکس و دوربین گوشی واسم مهمترین خصیصه ش بود یک ماه تحقیق کردم و زمین و زمانو بهم دوختم و کلی عکس و مطلب و تحلیل و مقایسه مکتوب و ویدئویی و شفاهی و تجربی و توصیه ای و اینا و در نهایت دیدم بدون تعصب و جانبداری ، نوکیا سری لومیا و مدلای پیور ویووش با لنز کارل زایس آلمانی واسه عکس و عکاسی بهترین گزینه س ... لذا هر جا بنویسم و هر جا بشینم تجربیاتمو واسه دوستان میگم ولی بازم تعصب خاصی ندارم ، بلاخره هر کی یه سلیقه ای داره دیگه ! ایشالا همه توو تمام مراحل زندگیشون موفق باشن !! والا دیگه !!!

دستت درد نکنه محسن جان
همه این حرف و حدیثا کشکه و مهم اینه که آدم گوشیش رو دوست داشته باشه که خدا رو شکر تو داری
بحث کیفیت هم همش شوخی بود برای دور همی
همه میدونن گوشی من بهتره

محسن باقرلو پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 17:17

یادم رفت بگم که این کامنت بالایی رو
برای آقا یا خانم اردی بهشتی نوشتم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد