جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

پری صابری


عمرت دراز استاد پری صابری


نظرات 7 + ارسال نظر
میلاد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 23:58

چقدر دلم می خواست برم کارهاشو ببینم

چندبار از دوران دبیرستان تا به حال قصد کردم اما نشده

چقدر تعریف شنیدم از کارهای منحصر به فردش

میلاد جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 00:09

یه کار خیلی عالی داشت در مورد شمس و مولانا، همون دوران کنکورم اگه اشتباه نکنم

یادمه از بلیطاش برای یک ماه خریداری شده بود

چقدر ناصر دوستم تعریف کرد از اون کار

میگفت 3 بار رفته و اون کارو دیده

واقعا خانم صابری از نوابغ و کاربلدهای تئاتر ما هستن

انشالله که همیشه سلامت و موفق باشن و بازهم کارهای زیبا خلق کنن

دل آرام جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 00:25 http://delaramam.blogsky.com

واقعا شرم آوره. من اینهمه سال اسم ایشون رو شنیده بودم اما نمیدونستم دقیقا چه هدایایی گرفتن و چه کارهایی کردن..

فرزین جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 00:49

میلاد جان سرعت اینترنتم این 2 شبه به حدی بایین اومده که حتی ویکی بدیا هم باز نمیشه. ولی تئاتری که میگی فکر کنم اسمش بود شمس پرنده که البته خودم هم ندیدم
بابک خان این کارت فوق العاده ارزشمنده و به خاطر زنده کردن فرهنگ قدردانی ازت تشکر می کنم. ولی ازت میخوام اینو به هنرمندان محدود نکنی و این فرهنگو برای همه ی زحمت کشان به جا بیاری

ممنون
فکر میکنم منظورت ورزشکارها باشن

تیراژه جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 00:54 http://tirajehnote.blogfa.com/

اولین تاتری که ازشون دیدم یوسف و زلیخا بود با بازی یارتا یاران و نسیم ادبی در تالار وحدت..عالی بود..شمس پرنده هم..حرکات موزون نمایشهایشون با طراحی سعید داخ معرکه بود واقعا..موسیقی ها هم..
همیشه با احترام خاصی از همسر پزشکشون که مشوق کارشون بوده اند یاد میکنند...این احترام جاری در ذهنشون در ارائه ی کار به مخاطب هم کاملا مشهوده..

عمرشون طولانی و جانشون سلامت و امیدوارم که کارهای بیشتری ازشون ببینیم..

تیراژه جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 00:57 http://tirajehnote.blogfa.com/

دلی جان ان شا الله نمایش جدیدشون که به روی صحنه اومد با هم میریم..در طی این سالها ما و هم سن هایمان مدام درگیر درس و کنکور و اینها بوده ایم..من هم اگر پارتی ویژه نداشتم عمرا میشد تماشاگر کارهایشان باشم..
راستی..گویا ویدیوی تاترهاشون در بعضی از مراکز فروش آثار هنری موجوده..میتونیم تهیه کنیم و ببینیم. گرچه جای حضور در خود سالن و دیدن اجرای زنده رو نمیگیره..اما خب از ندیدن بهتره.

پرگل جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 15:25

منم متاسفانه تا به حال موفق به دیدن کارهاشون تشدم شمس پرنده شون رو خیلی دوست داشتم ببینم وای نشد برم امیدوارم این سعادت نصیبم بشه که کار بعدیشون رو برم
دوستان چطوره کارهای خوب که اجرا میشه همو خبر کنیم
لطفا اگه نمایش خوبی اجرا شد به منم خبر بدید من به علت درس و مشغله کاری زیاد معمولا از همه چیز دیر با خبر میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد