جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

بازی پیش بینی جام جهانی برزیل 2014



سلام دوستان


برای شرکت در مسابقه پیش بینی بازی های جام جهانی جوگیریات بایستی فایل اکسل زیر را دانلود بفرمایید :


دانلود فایل

(فرمت اکسل 2003)




در صورتیکه با ثبت  نتایج در این فایل به مشکل بر می خورید فایل زیر را دانلود کنید :

دانلود فایل

(فرمت اکسل 2010)


و فایل تکمیل شده را نهایتا تا ساعت 22 روز چهارشنبه 21 خرداد به نشانی ایمیل زیر ارسال بفرمایید :


javgiriat2014@gmail.com



نحوه تکمیل فایل بطور کامل در صفحه اول فایل توضیح داده شده است .




در خصوص شرکت در مسابقه لازم است به نکات زیر توجه بفرمایید :


شرکت در مسابقه پیش بینی کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت وجه نمی باشد .


شرکت در این بازی هیچ محدودیتی ندارد . تنها با داشتن یک آدرس ایمیل شما یا هرکدام از دوستان و اعضای خانواده و اقوام نیز که تمایل به شرکت در مسابقه را داشته باشند می توانند فرم را تکمیل نموده و در این بازی و دور همی هیجان انگیز سهیم باشند .


آخرین فرصت برای تکمیل و ارسال فایل ساعت 22 روز چهارشنبه 21خرداد 1393 می باشد و دوستانی که فایل را پس از مهلت مقرر ارسال کنند به هیچ عنوان در مسابقه شرکت داده نمی شوند .

تنها فایل هایی که به نشانی ایمیل   javgiriat2014@gmail.com   ارسال شده باشند در جدول مسابقات حضور خواهند داشت . پس از ارسال فایل به این نشانی ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد و دریافت آن را تایید خواهد کرد . اگر طی چند ساعت ایمیل تایید را دریافت نکردید کامنت بگذارید تا بررسی کنیم .

پیش از تکمیل فایل حتما صفحه اول آن را با دقت مطالعه بفرمایید تا با نحوه شرکت در مسابقه آشنا شوید . نام و ایمیل خود را حتما وارد کنید و حتی الامکان نتیجه تمامی 48 بازی مرحله اول را پیش بینی نمایید . برای مراحل بعدی مسابقات فایل های جدیدی طراحی و منتشر خواهد شد .


برای جلوگیری از بروز خطا در شمارش امتیازات هیات داوران امتیازات کلیه شرکت کنندگان را هر روز شمارش نموده و در جدول ثبت خواهد نمود .

به ده نفر برتر مسابقه جوایزی به رسم یادبود تقدیم خواهد شد . با توجه به جذابیت بازی پیش بینی می کنم که بازی پرطرفداری از آب دربیاید و قاعدتا تعداد بازدید کننده خوبی هر روز برای مشاهده تغییرات جدول به این وبلاگ مراجعه خواهند کرد . این فرصت مناسبی است تا دوستانی که تمایل دارند تبلیغ خوبی برای کسب و کار یا وبسایت یا وبلاگشان کنند . اگر تمایل داشتید می توانید به عنوان اسپانسر مبلغی برای تهیه جوایز نفرات برتر مسابقه تقبل بفرمایید و در عوض طی مسابقات تبلیغ مورد نظر شما برای همه شرکت کنندگان در رقابت قابل مشاهده خواهد بود .

جدولی از کلیه شرکت کنندگان در مسابقه تهیه شده و امتیازات هر شخص در آن ثبت می شود . این جدول روزی یکبار به روز می شود تا تغییرات نفرات صدر نشین را مشاهده نمایید . مطمئنا طرفداری از تیم های محبوب و کل کل های مرسوم توی کامنتها و همچنین تغییرات صدرنشینان صدر جدول لحظات شیرین و خاطره انگیزی را بوجود خواهد آورد . پس لطفا دست دست نکنید و از این خاطره سازی دسته جمعی جا نمانید .




نظرات 184 + ارسال نظر
تیراژه یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:28 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلاملیکم!

تی تی جان
فکر کنم یکماه اینجا اشغال باشه
من جدا دلم برات تنگ میشه که یک ماه نمی بینمت

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:31 http://taleghani.persianblog.ir/

من عاشق این جی میل ساختنای شما هستم به سرعت نور جی میل میسازید
یاهو بد بختو بیجاره کردین

دل آرام یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:34 http://delaramam.blogsky.com

آغاز رسمی پیش بینی بازی های جام جهانی
دیری دی دین

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:40 http://taleghani.persianblog.ir/

من کلا گیج زدم نفهمیدم چی شد.
حالا شب فرصت میکنم میخونم
ولی باحاله ها.
هیجان الکی هم لازم واسه ادم

ما مخلصیم خانوم
ما ارادت داریم به همه اسپانسرها
به همه پولدارها
به بیزنس وومن ها

دل آرام یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:41 http://delaramam.blogsky.com

بابک فایلت خیلی حرفه ایه
مطمئنم مثل باقی بازی های جوگیریات، این بازی هم خیلی خوش میگذره

ممنون دلی
ممنون از همکاریت مثل همیشه

پیرامید یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:47 http://lifeformyself.blogsky.com

طراحی این فایل اکسل، واقعا خسته نباشید داره.

به من که خوش گذشت . ایشالا که به شما هم خوش بگذره

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:52 http://taleghani.persianblog.ir/

دلم برای 4 سال پیش جام جهانی تنگ شد.
و اون جدول و مسابقه و کل کلهای بچه ها
اقا اگه گذاشتین من به کارم برسم

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:57 http://taleghani.persianblog.ir/

بیزینس وومن
ببین از دهنم در رفتاااااااااانمیشه تخفیف بدین

بابا سه میلیون که واسه شما پولی نیست
در ضمن صدای ضبط شده دارم ازت
دبه در نیار

دل آرام یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:59 http://delaramam.blogsky.com

نینا برو کار کن. تو اسپانسری نا سلامتی

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:07 http://taleghani.persianblog.ir/

ادم همشهری داشته باشه اینجوری
والا بقرعااان
اقا ما بریم کار کنیم تا پول اسپانسریمونو در بیاریم
لعنت بر دهانی که بیموقع باز شود

عاطی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:14

سلام:دی

مرسی از این همه ابتکار و هیجان و اینها!!!

کاشکی امتحان نداشتم..حتمن اگه کمکی از دستم برمیوومد انجام می دادم!

ئه!!!فایل واسه من اجرا نمی شه! ک مسلماً مشکل از گیرنده ست:دی

من برم جعبه ابزارو بیارم:دی

:گل ل ل ل

فایل اکسله عاطی
باید مایکروسافت آفیس نصب کنی

فرشته یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:32

سلام علیکم آقا ...
اول از همه دست شما درد نکنه بابت هیجان و بازی و فوتبال ...

ولی خداییش دست بچه های تیم والیبال درد نکنه به خاطر بازی دیروز...ما که کلی هیجان زده شدیم ..
خب این ربطی به فوتبال نداشت ؟؟

فرشته یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:42

چه فایل پر و پیمانی ...خدا قوت آقا
بعد یه سوال این تیم چلسی هم شرکت کرده است جام جهانی ؟
خب ...نکرده ...اینکه دعوا ندارد...خواستیم اسم تیم محبوبمان هم برود در کامنت خاطره های جام جهانی ...
الان مشخص شد من چقدر فوتبالی هستم مثلا ؟؟
خب زدن ندارد...ما رفتیم ..
ولی والیبال یک چیز دیگه است ...جای کیانا و جزیزه جان خالی است حسابی شلوغ کنیم و شادی برای برد تیم ملی ..

سلام فرشته
اتفاقا دلم می خواست دیشب یک پست در مورد تیم والیبال بنویسم ولی متاسفانه نشد
دم شما گرم

فرزین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:43

اقا جایزش چی شد؟ با اسبانسر رایزنی کردین؟ اصل کاری جایزست

بله هم جایزه داریم هم اسپانسر

فرزین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:46

خیلی هم خوب. جایزش چند کیلومتر اسکناس هزار تومنیه؟ یه لوگو بساز دوستان تو وبلاگشون بذارن جمعیت شرکت کننده ها بیشتر بشه. خلوت باشه خوش نمی گذره

جایزه اش خیلی چشمگیر نیست
بیشتر جنبه یادگاری داره
ایشالا ظرف چند روز آینده که اسپانسها مشخص بشن جوایز هم مشخص میشه

فرزین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:54

میگم یه انتقادی به این روش وارده. اونم اینه که هر کی مینونه با چند تا ایمیل چند جور بیش بینی کنه. درسته یا من اشتباه می کنم. من عاشق فوتبالم. این بست حسابی چسبید

انتقاد وارده
اما راهی برای تشخیصش نیست
چاره ای نیست جز اینکه به رفقا اعتماد کنیم و امیدوار باشیم کسی از اعتماد ما سوء استفاده نکنه

فرزین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:19

تو قسمت نام و اذرس ایمیل که چیزی نمیشه نوشت. وقتی تو کادر کلیک می کنم نمیشه چیزی نوشت

اینجا مشکلی نیست فرزین

HaMeD یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:25

ما که ارسال کردیم هر چه باداباد. . .
اما همین اول کاری بهتون بگم که من اول می شم
و روزی که نتایج اعلام شد یه عکس از این کامنتم با همین تاریخ میگیرم و نشونتون میدم تا بدونید با کی طرفید
اقا بابک دسِت درد نکنه بابت این اکسل
من که نتایج رو وارد میکردم همزمان فکر میکردم اگه اینو قرار بود من طراحی کنم تقریبا مخم می هنگید و اعصابم خورد می شد
خدا قوّت

مرسی
چقد سریع

فرزین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:28

Hamed چطور وارد کردی؟ من اسم و ادرس ایمیلو نمیتونم وارد کنم. نتایج هم بعد اینکه عددو انتخاب می کنم ثبت نمیشه

نمیدونم
من که تست کدم مشکلی نبود
برای اینکه همه بتونن ز فایل استفاده کنن فرمت 2003 اکسل رو ذخریه کردم
اگه مشکل رفع نشد خبر بده فرزین

خورشید پورامینی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:36

سلام آقا.
به به... نیشمان باز شد از کجا تا به کجا.
ما هم بازی؟

با کمال میل

افروز یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:41

من که ازفوتبال سردر نمیارم ولی خب بازی شما رو که میتونیم نگاه کنیم ..

شرکت کن افروز باحاله

صدیقه (ایران دخت) یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:42 http://dokhteiran.blogsky.com

آخ جون بازی :)
اقا نفر اول که مطمئنا منم... همون جایزه خوبه. مرسی
یه پیش بینی ای بکنم که انگشت به دهان بمونید همگی

ببینیم و تعریف کنیم

فرزین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:43

بابک جان من سیستمو ری استارت کردم ولی بازم همین مشکلو دارم. نه میشه اسم و ادرس ایمیلو نوشت. نه وقتی عدد گلها رو بیش بینی می کنم نتیجه ثبت میشه. می خواستم از خیر بیش بینی بگذرم که دیدم جواب کامنتو دادی

باران پاییزی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:51 http://baranpaiezi.blogsky.com

آقای جوگیریات عجب فایلی عجب اکسلی عجب پیش بینی هایی.آورین آورین
خداییش من مجذوب این فایلتون شدما خیلی خوبه و رنگیه

قربان شما
قابل نداره

فرزین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:53

دوست داشتم تو بیش بینی و بازیتون شرکت کنم. نمیشه نتایجو کتبی برات میل کنم؟(همونطور که نتایج ایرانو نوشتم)

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:00 http://taleghani.persianblog.ir/

وااااییییی عجب فایل اکسلی
چه کرده این همشهری ما
منم مشکل ثبت نتیجه و اینا دارم
اون بیلبیلک میاد ولی ثبت عدد و اینا نمیشه
نکنه چون اسپانسرم نمیتونم هااااننننن؟؟؟؟؟

تو بگو اگه من یک نخود از فوتبال سر در بیارم.

فرزین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:03

نینا خانم من ویندوزم 8 هست. ویندوز شما چیه؟ نکنه با ویندوز 8 نمیشه اسم و نتایجو ثبت کرد؟

فرزین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:06

اقا بابک نمیشه برا شما که ثبت میشه نتایجو کتبی بنویسم هر وقت وقت کردی به جای من ثبت کنی؟ ببخشید خیلی حرف زدم

با فرمت 2010 رو هم گذاشتم دانلود کن ببین مشکل حل میشه ؟

HaMeD یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:07

فرزین
........
مشکلی نداره به راحتی ثبت شد
هم ایمیل
هم اسم
و هم نتایج
اگه ورژن جدید تر آفیس رو داری نصب کن احتمالا مشکلت حل میشه

بابک من کوچیک بودم دوست داشتم با سوباسا ازدواج کنم.اون زمانها دوست داشتم فوتبالیست بشم که مثل خودشون برم توی آسمون و حرکت چرخشی گل های پی در پی بزنم و کاپیتان سوباسا رو تحت تاثیر قرار بدم و به حول و قوه الهی...آره دیگه خلاصه...تنها لحظات خوش فوتبالی من همونها بود.

منصوره جون سوباسا ؟
خداییش ایشی زاکی هم از سرت زیاده

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:20 http://taleghani.persianblog.ir/

فهمیدم مشکل چیه
اون بالا فایل اکسل اینیبل را باید بزنن تا بشه نوشت

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:22 http://taleghani.persianblog.ir/

enable editing اون بالارا بزنید میشه نوشت اصلا ربطی به نوع ویندوز و اینا نداره
اقا حل شد من توانستم

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:25 http://taleghani.persianblog.ir/

دیدی جواب مشخصی داشت.
دیدی جواب مشخصی داشت.
راستی گفته بودم یه روز یه شتره...

نینا خداییش اسپانسر انقد حرف نمیزنه
یخورده سنگین رنگین باش دختر
همین کارا رو کردی که موندی رو دست مامانت دیگه

تازه وقتی تارو اومده بود توی تیمشون دچار یک مثلث عشقی شده بودم.بعد حس کردم یک علاقه هایی به کلاه قرمزی هم دارم شد مربع.بعد بازیگر نقش اصلی اسب سیاه قشنگ(همون پسر سوارکار مو بوره)رو دیدم شد ذوزنقه.بعد فیلم رکس رو که دیدم صاحاب اون سگه هم به نظرم کیس مناسبی اومد دیدم تبدیل شد به شش ضلعی...

منصوره جان
کلا مهمترین معیار شما برای عاشق شدن اینه که توی تلوزیون باشه
شکل و قیافه اش هم اصلا مهم نیست

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:31 http://taleghani.persianblog.ir/

حالا بیا و تو این جماعت مشکل و حل کنا
هی بیا فایل 2000 فلان بذار
برادر وقتی با یه کلیک دکمه رفع میشه خودتم بلد نیستی دارم فوت کوزه گری یاد میدم هی نری فرمت 2010 2008 2014 اینا بسازی
حالا بیاو به این جماعت مهندس کمک کنا
من از بس ساکت بودم موندم اگه حرف میزدم که نمیموندم
همه میفهمیدن من چقدر کمالات دارم
اخه خفت این عدم همسر را تا کی من به دوش بکشم

فرزین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 17:04

نینا جان مرسی مشکل حل شد
بابک جون فرستادم. یه دنیا ممنون بابت این همه وقتی که میذاری. ببخش من زیاد از کامبیوتر سر در نمیارم. باید همون دیزیبل که نینا خانم گفتنو می زدیم که نمیدونستم. ببخش بر حرفی کردم و سرتو درد اوردم.
راستی برتقال رو هم بین مدعیان اول تا چهارمی اضافه کن. کریس رونالدو خودش یه تیمه. البته انتخاب من نیست.
امیدوارم دور همی خوبی بشه و همگی حالشو ببریم

قربانت
ایشالا که دور همی خوبی بشه

فرزین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 17:09

امروز چرا اینطوری شدم؟ تا ابروم بیشتر از این نرفته سریعتر برم. برتغال تو لیست هست تا چهارشنبه ساعت 10 دیگه این طرفا بیدام نمیشه

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 17:26 http://taleghani.persianblog.ir/

خدارو شکر که مشکلتون حل شد

اتفاقا توی فک و فامیل و همسایه ها هم کیس هایی بودند اسحاقی جون.

ای داد بیداد

پیروز یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 18:25

ایول. عجب فایلیه.
من هنوز فایل رو دانلود نکردم اما از تعریفایى که بچه ها دادن معلومه فایل باحالیه!!
اما کلن وقتى پیش بینى میکنیم نمیدونیم طرفدار تیم محبوبمون باشیم یا دعا کنیم پیش بینیمون درست باشه. مثلن پیش بینى میکنیم ایران همه رو میبازه وسط بازى دچار دوگانگى میشیم.


هنوز دانلود نکردی که ایول نداره

کومو یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 18:35

اسحاقی عزیز سپاس از زحمتی که کشیدی برای فایل مشخصه که واقعا وقت گذاشتی براش، خب منم شروع کنم دیگه پیش بینی هارو ، ایران و نیجریه پیش بینی من 3 بر هیچ به نفع اسپانیا و بقیه هم فکر کنم با اختلاف یکی دو گل به همین منوال به نفع اسپانیا میشه دیگه یعنی باید بشه دیگه.

شما حتما برنده میشید به نفع اسپانیا

علیرضا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 20:43

این هم از هدر مسابقه
http://s5.picofile.com/file/8125905034/brassuca_javgiriattt.jpg

http://s5.picofile.com/file/8125906318/brassuca_javgiriattt2.jpg

ممنون علیرضا خیلی عالیه
یک تشکر هم بابت اون هدر زیبا که خودت میدونی و فرصت نشد بابتش تشکر کنم

علیرضا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 21:16

قربان شما
سایزشون یکم بزرگ شده مثل اینکه الان خودم اصلاح میکنم
باز اگر تغییری لازم بود بگید حتما

نینا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 22:05 http://taleghani.persianblog.ir/

عجب هدر قشنگی
دست علیرضا درد نکنه
این میلاد کجاست؟

ف رزانه یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 22:23

ای خدا من از دست امتحانا چیکار کنم
الان من نمیدونم درس بخونم یا جوگیریاتو دنبال کنم
خب دورهمی های اینجا خیلی باحاله... امیدوارم بتونم زیاد سر بزنم اینجا و جا نمونم از این بازی...
در هر صورت اگه من نیومدم جای منو خالی بفرمایید...

مطمئنا امتحان واجب تره
موفق باشی

HaMeD یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 22:25

نمیدونم یه حس عجیبی میگه اول میشم
اما اگه نشدم هیشکی به روم نیارهههه


عمرا

پیروز یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 22:42

ایول، واقعن ایول. این بار دیگه با چشم باز میگم ایول چون فایل رو هم دانلود کردم.
مسابقه باحالی میشه حتمن.
من میگم بیاین یه شب دور هم بریم سینما بازی نگاه کنیم. خوش میگذره.

فکر بدی هم نیستا
شاید رفتیم

خورشید پورامینی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 23:04

باید میومدم اینجا یه تشکر اساسی می کردم.
خیلی زحمت می کشید آقای اسحاقی.
واقعا شرمنده ایم.
هدر خوشگلتونم سپاس.
مطمئنم که خیلی باحال میشه.
ممنون.

مرسی خورشید جان
خیلی خیلی ارادت

شیما یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 23:05

آقااااااا منم بازییی ؟!!

بله بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد