جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی


فوری       فوری


چیزی که توی بازی ها خیلی اذیت کننده است شرکت کنندگان دقیقه نودی و بدقول هایی هستند که بعد از اتمام مهلت بازی از راه می رسند . فکر میکنم کمترین احترام برای من برگزار کننده و شرکت کننده های خوش قول که به موقع فایلشان را می فرستند این باشد که هیچ فایلی بعد از اتمام مهلت بازی مورد قبول قرار نگیرد . برای این بازی هم چند تا از دوستان که از قرار دوستان صمیمی من هم هستند بدقولی کرده و فایلشان را دیر فرستاده اند . درست است که زحمت من زیاد می شود و دوباره کاری و اینها اما حالا که قرار است دور هم باشیم و خوش بگذرانیم تصمیم گرفتم این بدقول ها را هم با اکراه بازی بدهم و برای اینکه عدالت رعایت بشود اینجا اعلان میکنیم تا از بین مخاطبان هم اگر کسی جا مانده فقط و فقط تا ساعت 22:00 امشب فایلش را به نشانی javgiriat2014@gmail.com  ارسال کند .



همینجا به اطلاع می رساند که برای اینکه حقی از دوستان خوش قول ضایع نشود بدقول ها با کسر 5 امتیاز در جدول مسابقات شرکت داده می شوند تا عبرتی باشد برای بدقول ها و دقیقه نودی ها که  با بازی دادنشان فقط دردسر اضافی داریم و با بازی ندادنشان هم عذاب وجدان می گیریم

رونوشت : صبا خانم



نظرات 15 + ارسال نظر
نینا پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 19:13 http://taleghani.persianblog.ir/

این دوستان فکر کردن الکی هست
بعد دیدین نههههههه
اسپانسرایی هم هست مشتی
دیگه دیدن خیلی حیفه
من بودم جدی دیگه بازی نمیدادم
ولی این تنبیه خوبی هست با کسر 5 امتیاز

سهیلا پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 19:22 http://fany-rooz-2001.blogsky.com/

تموم شدو رفددددددد
و من الله التوفیق برادربابک......

آرتیست اتاقک زیر شیروانی پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 19:23 http://the-nox.blogfa.com

والا با این متنی که تو در این پست نوشتی کسی هم بخواد بفرسته خجالت می کشه دیگه.

آرتیست اتاقک زیر شیروانی پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 19:27 http://the-nox.blogfa.com

اون جایی که میگه:
"جنون بالاتر از اینکه یکی هست، که هر شب با لباس تو بخوابه" رو خیلی دوست دارم.

فرهاد پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 20:13

آرتیست من چند ساعت پیش اومدم داشتی راجع به اهنگ نظر می دادی. هنوز اینجایی و داری اهنگو گوش میدی؟ مراقب باش ترافیک اینترنتت تموم نشه از دورهمی جا نمونی
اقا بابک فکرشو نمی کردم اینقدر از این بازی استقبال بشه. امیدوارم زیاد بودن تعداد شرکت کننده ها برای شما خسته کننده نشه و بیشترین لذتو ببری

ولی واقعا این دورهم بودن بیشتر ارزش داره که بتونیم لحطات خوشی با هم بسازیم
دوستان جدید هم خوش اومدین.

هما پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 20:39

خوب خانم آرتیست راس میگه دیگه..الان من با چه رویی فایلمو بفرستم

اردی بهشتی پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 21:55 http://tanhaeeeii.blogfa.com

آخی

خوشم اومد از کارت
هم قبول کردی
هم تنبیه کوچیکی براشون در نظر گرفتی!

حالا کار خدا رو می بینی یکی از همینا که با امتیاز منفی بازی رو شروع کرده اول میشه روی ما کم بشه :)))))))))

اردی بهشتی پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 21:56 http://tanhaeeeii.blogfa.com

نینا اصلا شک نکن دلیلش اسپانسریه تو بوده!
ینی شک نکنااااااااااا

دست همۀ اسپانسرای شرکت کننده درد نکنه!

طـ ـودی پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 21:59

واسه سری اول که بخاطر امتحان ها جاموندم، واسه سری دوم هم که اصن کلا دیر خبر شدم!!!
مثل اینکه واقعا قسمت نیست!
دورادور هستیم ولی!

هما پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 22:07

منم نتونستم شرکت کنم.ایمیلم سند نشد که نشد....

نینا پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 22:24 http://taleghani.persianblog.ir

آقا من از همینجا اعلام کنم
وقتی با این آدرسو اون ماهی کوچولوم میام دوست دارم مثل شما ها شوخی کنم سر به سرتون بذارم و با هام شوخی کنید و ...من همون نینای دنیای مجازی هستم
ولی وقتی با شجاعی ( نماینده بیمه پارسیان ) میام درواقع با شخصیت کاری و نوع رابطه ای که هست تو کار با شما صحبت میکنم
لطفا دوستان این نکته رو مدنظر داشته باشن
اگر شوخی میکنم و ... دوست ندارم این دو شخصیت را با هم قاطی کنید.
اینو به خاطر خصوصی دوست عزیزی نوشتم که گله مند شده بودن.
روزهای شادو خوبی را با هم داشته باشیم

فرشته جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 00:41 http://houdsa.blogfa.com

از اون جایی که من اصلا پستتو ندیده بودم پس من جا موندم...

اینجوریم که تو گفتی جرات نمیکنم دیگه فایل بفرستم.
پس میرم همون تو مسابقه ی فردوسی پور شرکت میکنم...

دعوامم نمیکنه...

من با تبلت میخونم و آهنگ وبلاگ برام پخش نمیشه مشخصات آهنگو بی زحمت بزارین اقلا دانلودش کنیم انقدر دوستان تعریف می کنن

فرهاد جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 02:18

آرزو خانم اهنگ هوادار علی لهراسبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد