جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

جمعه 23 خرداد

برزیلکرواسی
31



در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود




جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

.

.

.

نظرات 98 + ارسال نظر
پروین جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 04:30

هورررررااااا فعلاً برای اولین امتیاز
بابک جان برو بخواب یک کم. خشته نباشی واقعاً

پروین جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 04:35

من یادم نبود چی پیش بینی کرده بودم. الآن رفتم دیدم. خدایی اش انصاف نیست. من گفته بودم برزیل ۳ تا گل میزنه به کرواسی. کرواسی هیچی گل نمیزنه. من سر کار بودم بازی را ندیده ام هنوز. اما شنیدم گل برزیل گل به خود بوده. حالا حتی اگر توی جام بشمرند این گل رو؛ توی این مسابقه که نباید. کرواسی که گل نزد که.
دِهَه ... این که نمیشه که

پروین جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 04:38

۴ نفر آنلایند. حالا میگیم یکی اشون خود بابکه. اون دوتای دیگه یواشکی دارند چیکار می کنند؟ هان؟ هان؟

پروین جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 04:41

یک سوال بپرسم و دیگه مزاحم نمیشم. آرش پیرزاده هنوز ۵- است. یعنی ایشون پیش بینی کرده بوده که کرواسی بازی رو میبره؟!!!! این خیلی عالیه بخدا
آرش خان ایشالا سایه ات صدسال رو سر مهناز عزیز و هانای گلم باشه

نه بازی رو تساوی پیش بینی کرده بود

سرو جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 05:28

من اشتباهی تو او یکی پست نظر گذاشتم
حالا اینجا دوباره پیشنهادمو مطرح میکنم

یه پیشنهاد
آقا یک کاری کنید تو این مدت جام
نظراتِ آخر اول بیاد

چشم

اردی بهشتی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 07:34 http://tanhaeeeii.blogfa.com

آخ آخ آخ آخ
این برزیل کی گل سوم رو زد ؟
من فکر کردم بردم دیشب :دی

رها جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 09:23

بع!!! آقا من نمیدونم چرا دست و دلم به این نمی رفت که تعداد گل ها رو زیاد بنویسم!!!....حالا شانس منه که همه بالای سه تا گل میزنند...

رها جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 09:29

پونی هم نوشته مساوی ها!!

ممنون
اصلاح کردم

خاموش جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 09:49

1.پونی نوشته مساوی ولی امتیاز گرفته
2.گفتی بدقولها تو بازی برزیل-کرواسی شرکت داده نمیشن ولی شرکت داده شدن

ممنون جدول رو اصلاح کردم
در مورد کسر امتیاز بازی اول هم
به این خاطر بود که فکر می کردم تا قبل از بازی اول وقت نمیشه اسامی بدقول ها رو توی جدول وارد کنم ولی خب وقت شد و گفتم از اول توی رقابت باشن

بابت اصلاح جدول مننون
شما احیانا دوست نداری بیای توی کمیته داوران ؟

زهــــرا جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 10:16

بازی قشنگی بود..
برای شروع یک امتیاز هم بد نیس

عطربرنج جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 10:28 http://atri.blogsky.com/

ممنون از جوگیریات برای این همه خلاقیت و زحمت...
وبلاگتون پر بار و پر خواننده باد...

دل آرام جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 10:40 http://delaramam.blogsky.com

به به بازی اول و امتیاز ها... خدا میدونه این جدول چقدر قراره تغییر کنه

جعفری نژاد جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 10:55

دم شما گرم و خسته نباشید حاج آقا

شیما جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 10:58

ایول داری اقا بابک که ساعت 4 صبح امتیازا رو اعلام کردید.
من که دیشب فقط نیمه اولو تونستم بیدار بمونم...
یه امتیاز هم یه امتیازه .. ایشالا از این سه تایی ها نصیب ما هم بشه

ماری جُوانا جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 11:36 http://mary-juana.blogfa.com

آقا اصن نمیدونید چه کیفی میده پیش بینی آدم درست درمیاد !
اون هشت پاهه بود قبلا ها پیش بینی میکرد ! حس میکنم اونم =)))))))))))))))))))))

مجید سیخ جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 11:37

بابک همین که من کرواسی رو اینقدر دست بالا گرفتم هیچی از ارزشهای برزیل کم نمی کنه ولی کرواسی هم تیمه خوبیه

م.ح.م.د جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 12:03

جمع آوری امتیازات آقا محمد شرو شد

محسن باقرلو جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 12:07

خدایی این آرش پیرزاده با اون ال جی اندروید داغون و اون لبای کیس کیسش همه جا آبرو بره ! آخه چطور میشه وسط صد نفر آخر شد ؟!!!

خورشید جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 13:12

باسلام
آقا در جدول اشتباه شده
به من باید امتیاز کاملو بدین
آقا مگه غیر از اینه که برزیل ۴ گل زد و کرواسی ۰
این پسر ما هم تلاش کرد دوید گل زد حالا دروازه رو اشتباه گرفته بود
دلیل نمیشه که نادیده ش بگیریم
در جدول قید شود خورشید ۳امتیاز
متشکرم

بهار همیشگی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 13:58

من آماده امضا دادن هستملطفا نوبت رو رعایت کنید

دل آرام جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 14:12 http://delaramam.blogsky.com

کامنت خورشید خیلی باحال بود
مهم اینه که برزیل 4 تازده، حالا به خودش زده یا کرواسی که اصلا مهم نیست !!

وااااای کامنت جناب محسن باقرلو. :))))))))))

پونی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 14:25 http://pppooonnnyyy.blogfa.com

خداییش همون 1-1 که من گفته بودم حق دو تیم بود

سه ساعته دارم نگاه می کنم که کامنتم کو؟
فکر کردم کامنت دونی رو تاییدی کردی.بعد یکهو چشمم به ابتدای کامنتها خورد که دیدم آپدیت شده کامنت دونیت.اینطوری خیلی بهتره که نظرات جدید بیاد اول.اون طوری که قبلا بود سخت بود.هی بایستی برای دیدن نظری که گذاشتیم اگر در صفحه دیگری بود کلیک می کردیم.اینطوری سرعت بالاتر میره.دستت درد نکنه جوان.

دروازه رو اشتباه گرفته بود!
عاااااالی خورشید جان.
:))))))))))))))

ولی جالبه هاااااا.
به نظرم شماهایی که در این مسابقه شرکت کردید خیلی شور و هیجان و نشاط دارید.حتی افرادی که فوتبالی هم نبودند در جوش قرار می گیرند و بهشون خوش می گذره.
من روی حساب اینکه واقعا سواد فوتبالی ندارم و مسابقات فوتبالی رو دنبال نکردم و شاید اگر شرکت کنم برای خودم خیلی تصنعی باشه که همینطوری الکی یک چیزی که در موردش اطلاعاتی ندارم رو جواب دادم و بدون داشتن اطلاعات برام افتخار آفرین نیست شرکت نکردم. (نهایتش در کل عمرم 4 تا بازی فوتبال دیده باشم اونم نه کامل.اونم فقط بازی تیم ملی.علاقه ای به فوتبال نداشتم کلا.)
اما الان می بینم چقدر خوش می گذشت اگر شرکت می کردم.حتی اگر جایزه ای هم نبود و صرفا یک دور همی بود.همین کری خوندن هاش با حاله.اما همینش هم خوبه که کامنتهاتون رو می خونم.

پیروز جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 15:04

سلام
پونی رو که من از اول بهش صفر دادم.

سرو جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 15:18

مرسییییی بابک خـــــان

آقا من رسما دارم جوگیر میشم. تو فکر آنتن کشی برای اتاقم بتونم فوتبال ببینم.تو خونه ما دریغ از یه فوتبالی!!!

سرو جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 15:50

من دیشب فوتبالو ندیدم
آیا برزیل به خودش گل زده؟؟؟!!!!

تیراژه جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 16:05 http://tirajehnote.blogfa.com/

یک امتیاز؟
ای بمیری علی با این فایلی که برای من پر کردی!

عاطی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 16:29

o0o0o0o0o0o0psS :D

حسام جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 16:37

سلام ؛

خیلی ممنون بابت زحماتی که می کشید و وقتی که میذارید.آپدیت پست مال ساعت 04:26 هست.وقتی من در خواب نازم بودم..!

ساجده جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 17:15 http://www.ayatenoor.blogfa.com

وااااااااااااااااای اولین سوتیم آقا نخندیدهااااا.من از اولش به هرکی میرسیدم می گفتم بازی افتتاحیه 3بر1 میشه.تازه واسه برنامه بیست چهارده هم که پیامک زدم همین نتیجه رو گفتم.دیشبم که کرواسی گل زد گفتم این از گل کرواسی بریم سراغ سه تای برزیل.از دیشب کلی خوشحال بودم که درست پیش بینی کردم.امروز که فایل اکسل رو باز کردم فهمیدم تو این فایل گلهای کرواسی رو اشتباهی 0 وارد کردم.آخ آخ آخ...

خورشید پورامینی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 17:43

با سلام.
دل آرام جان، تو چشای من نگاه کن.
مهمه؟
مهمه؟
مهمه؟
نه.
ابدا اهمیت نداره. برزیل 4...کرواسی0 .
من دیگه حرفی ندارم.

خورشید پورامینی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 17:46

به به کودک فهیم.. آرتیست شدی بانو..
قربونت بشم. من حرص بخورم شما بخندین.



ضمنا از همین جا نیمه شعبان رو به همگی تبریک می نماییم.

دل آرام جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 17:49 http://delaramam.blogsky.com

بله سرو جان. گل زد، بدم گل زد :))


نه والا خورشید جان چه اهمیتی داره :)))))

محسن باقرلو جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 18:08

اون هشت پائه یادته که !
یعنی امسال اگه اسب آبی بود از آرش پیری بهتر پیش بینی میکرد ! من نمی دونم چه اصراری ام داشته دیقه نود خودشو برسونه !!

عزیز دلممممممی خورشید جان.

ایضا کامنت جدید جناب باقرلو."دیقه نود"! :))))))))))))))

خدا جناب پیرزاده بزرگوار رو حفظ کنه الهی.

پروین جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 20:25

الآن اومدم اینجا؛ یهویی دلم لرزید. گفتم دیدی؟ بالاخره بابک صبور هم لج اش در اومد و زد همهء کامنتهای من رو پاک کرد!! خبر نداشتم ترتیبش چپکی شده :)
بعدش هم
خورشید خانم عزیز؛ من الآن دارم به طریق سریال خوری؛ هرشب هرشب گودوایف رو نگاه میکنم و اطلاعات حقوقی جزایی ام خیلی بالاست آرگیمونت شما دربارهء تعداد گل ها سندیت نداره چون از روی من کپی کرده اید. بنابراین از هییت داوران عزیز خواهش میکنم تقاضاتون رو رد کنند و امتیاز پیش بینی صحیح تعداد گل های بازی رو به من بدهند. متشکرم

فرشته جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 20:42

سلام دوستان تک امتیازی ...
آقا دستتون درد نکنه ...
می بینم که بازی شب اول خوب 3 امتیازی داشته ...
آفرین به پیش بینی ها ...
ولی منتظر بازی های بعدی باشید ..ما هنوز امیدواریم ..

دل آرام جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 21:27 http://delaramam.blogsky.com

در واقع الان باید بازی 2 بر 1 به نفع مکزیک می بود! ظاهرا دوستان باید سلیقه داوری رو هم توی پیش بینی هاشون لحاظ میکردن

ماری جُوانا جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 21:29 http://mary-juana.blogfa.com

آقا این بازی مکزیک کامرون انصاف نیستا ، 2- 1 به نفع مکزیک باید میشد تا این لحظه ( نیمه اول ) !
اینا از پیش بینی من باخبر شدم میخوان سنگ اندازی کنن :))))))))))))

سرو جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 21:36

بخدا اگه مکزیک نبره هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

سرو جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 21:38

دل آرام جان مرسییی
یعنی من این رو شنیدم جدا شاخ دراوردم
هرکی اینکارو بکنه بکنه
برزیل ولییییییی؟؟؟؟؟!!!!!

اردی بهشتی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 21:51 http://tanhaeeeii.blogfa.com

وای خدا کامنت تیراژه :)))))))))))

اردی بهشتی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 21:53 http://tanhaeeeii.blogfa.com

مکزیک که 2، 1 میبره امشب!

بیایم والیبال رو پیش بینی کنیم!

رها جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 21:55

تو روح مکزیک گل زد!
من که از این بازی دشت نکردم!!!

رها جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 21:59

امیدوارم کامرون هم گل بزنه...حداقل یه امتیاز!!!

نینا جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 22:07 http://taleghani.persionblog.com

ای بابا یه دونه از بازی اول
اقا تا بازی نهایی چند تا بازی هست
من همین یه دونه یه دونه جمع کنم برا ذخیره اخرتم

فرشته جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 22:08

ای خدا نتیجه ی بازی همین طور باقی بمونه من سه امتیاز رو گرفتم ...
مکزیــــــــــــــک 1 کامرون 0

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد