جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

یکشنبه 25 خرداد

کلمبیایونان
30


کاستاریکااروگوئه
31




در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود




شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 86 + ارسال نظر
ماری جُوانا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 02:20 http://mary-juana.blogfa.com

اون بازی ای که ندونسته پیش بینی کردیم بعدا میفهمیم که عــــه! تیمی که ما بازنده پیش بینیش کردیم قویه و کلا اشتباه کردیم
بعد حالا نتیجه ای که بر اساس ریتینگ جهانی و شناخت پیش بینی میکنیم میشه شگفتی ساز جام !!!!!!!!!!!!!!!!
ینی ایول به خودم :))))))))))))))))))))

خاموش یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 02:21

نتایج نشون میده که من اخرم. از همین حالا به خودم تبریک میگم. نمیدونم به چه امیدی شرکت کردم اخه!!!!!! وقتی از فوتبال هیچی سرت نشه اوضلع بهتر از این نیست دیگه :)))))

بادرود یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 02:27

کاستاریکا 3
اروگوئه 1

ماری جُوانا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 02:28 http://mary-juana.blogfa.com

و من عاشق مریم نگار و مرجانم که هیییییییییچ امتیازی کسب نکرده ان کماکان :)))))))))))

sitka یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 02:29 http://tiktak01.blogfa.com

ماری امسال مشکل همه همینه! با این نتایج عجیب غریب پیش بینی نتیجه درست یه چیزی تو مایه های معجزه هس!!!

من که اگه اینجا مثلا گفتم ایتالیا میبره، واسه برنامه "عادل" دقیقا برعکسشو میفرستم!!!

با این نتایج امید دارم که ایران به عنوان تیم اول بره مرحله بعد!!!!

فرهاد یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 02:32

بابک جان اروگوئه یه گل زد

ماری جُوانا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 02:35 http://mary-juana.blogfa.com

آره والا stika جان
اینجوری پیش بره ایران بعد از بوسنی و کاستاریکا شگفتی ساز خواهد شد :))))))))))

ماری جُوانا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 02:38 http://mary-juana.blogfa.com

حالا این جام هر بازی کمتر از 3 گل نداشته ، منم وقت پیش بینی هی میگفتم مگه نقل و نباته گل؟ کاااااملا صرفه جویی کردم :))))))))))))))))

پروین یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 03:38

آقا اجازه نیست. برای کاستاریکا اوروگویه من تیم برنده رو درست نگفتم که خوب؛ خیلی مهم نیست. اما تعداد گل ها رو درست گفتم. یعنی خودتون انصاف داشته باشید. من چیزی نمیگم. نباید اقلا یه نیم امتیازی برای این پیش بینی بگیرم؟ خوب باید بگیرم دیگه

پروین یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 03:41

یعنی بنظر شما توی این جام که همینجوری تو سر سگ میزنی گل ریخته توی دروازه ها؛ میشه که توی این ۴۰ دقیقهء باقیمانده دیگه گلی زده نشه و من ۲-۱ به نفع ایتالیا ۳ امتیاز بگیرم؟ بگو آمیـــــــــــــــــــــــن

سرو یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 03:48

ا
اروگوئه نبرد؟

سرو یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 03:50

آمــــــــــــــیـــــــــــــــــن پروین جون
ماشالله تو این جام جو اینا رو بیشتر از ما گرفته

چه معنی میده این همه گل

پروین یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 03:52

انگلیس داره تمام تلاشش رو برای ضایع کردن من میکنه. اه

پروین یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 03:53

:))))))‌آره سرو عزیزم. واقعا که جوگیری هم حد داره!!
بعدش هم؛ نه نبرد. باید می برد. اما خوب شعورش نرسید!!!

سرو یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 04:35

پروین جون تبریک

سرو یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 04:37

ایتالیا 2-1 انگلیس

اردی بهشتی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 06:13 http://tanhaeeeii.blogfa.com

دارم به قعر جدول نزدیک میشم !
عررررررررررر

والا انگار تشتک سازی اومده با بارسلونا بازی میکنه!

چه وعضشه، چقدر اینا گل میخورن، خجالتم خوب چیزیه!!!!

نینا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 07:04 http://taleghani.persianblog.ir/

اخ جون ایتالیا 2-1 برد؟
مرسی که دروازه تیمهای منو حفظ کردین

نینا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 07:06 http://taleghani.persianblog.ir/

این تیمای تازه به دوران رسیده همه امتیازای منو خراب کردن
وگرنه ببینبد آه تیم یعنی ایتالیا و انگلیس

نینا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 07:27 http://taleghani.persianblog.ir/


اه حالا این یه گل و به ژهپن نمیزدی میمردی

پیرامید یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:03 http://lifeformyself.blogsky.com

ای جونم به این پیش بینی هام! ایتالیا-انگلیس و کاستاریکا-اروگوئه دقیقا همون پیش بینی من شدن ولی برعکس!!! بیچاره ها دروازه ها رو اشتباهی گرفتن!

HaMeD یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:15

اخرین اخبار
.......................
تنها فردی که از بازی (اروگوئه- کاستاریکا) امتیاز کسب کرد

جناب محسن باقرلو بودند(یک امتیاز)
.......................
تمامی 6 نفر افرادی که با تاخیر ثبت نام کرده بودند یا به قول جناب اسحاقی (بدقولها)
نتیجه 2-0 به نفع اروگوئه را پیش بینی کرده بودند!!!!!!!!!
و هیچ یک از این افراد امتیازی بابت بازی (ایتالیا و انگلیس) و (ژاپن-ساحل عاج) کسب نکردند
......................
اولین شرکت کننده ای که امتیازاتش دو رقمی شد
(خانم یا آقای) شکلات هستند .
......................

هورام بانو یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:30

کماکان ما تماشاچی هستیم

بابک جان پیر شی دستت درد نکنه نه نه یه چیکه آب بده ما بخوریم

حالا همینطوری ...

ارش پیرزاده یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:31

و من همچنان پیشتاز .......

رها یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:31

ساحل عاج ژاپن رو برد!!!!!
من دیگه حرفی ندارم! :|

م . ح . م . د یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:32

هرچی پیش بینی کردم داره برعکس میشه

این چ وعضشه آقا ؟! مسئولین رسیدگی کنن لطفن

رها یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:33

آقا اون بالا نوشتین کاستاریکا اروگوئه 3 0!
1-3 تصحیح شود!
ممنون از زحماتتون

پیرامید یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:34 http://lifeformyself.blogsky.com

گزارش های HaMeD و فرهاد منو کشته... مثل فردوسی پور گزارش می کنن... خدا رو شکر فعلا سوژه شون نشدم!
حالا دلم می خواد با بازیکنان تیم ها صحبت کنم:
آیا درست است که شما بر خلاف پیش بینی من نتیجه می گیرید؟
آیا این کار درستی است؟ آیا کار خوبی است؟ آخ آخ آخ آخ!
عباس معصومیـــــــــه؟؟؟

پیرامید یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:35 http://lifeformyself.blogsky.com

ولی دیشب می خواستم انگلیس-ایتالیا رو 2-1 به نفع ایتالیا برای 2014 اس ام اس کنما! عجب خری شدم! الان حداقل یه شادی ای چیزی زیر پوستمون بود که نگنجه و این حرفا!

ارش پیرزاده یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:36

فقط چشم دیدن کوروش ندارم ....

م . ح . م . د یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:41

به نظر من همه ی اینا دست های پشت پردست !

اروگوئه رو میگفن مدعی جام حالا از کاستاریکا میبازه !

یا ساحل عاج یهو میاد دو تا به ژاپن میزنه

اصن من این مسابقه ی تو رو قبول ندارم اسحاقی

باران پاییزی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:41 http://baranpaiezi.blogsky.com

یعنی چی آخه یه ذره تو زدن گل صرفه جویی کنن تیم ها. چی جلافتا چی دلیلی داره ایتالیا انگلیس رو ببره؟؟؟؟؟ اصلن چرا؟؟؟؟
اسپانیا و انگلیس دقت کنن دیگه آخه جز دو تا تیمهای برتر من هستین

پروین یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:42

مراتب تشکر و قدردانی از گزارش های حامد و فرهاد

م . ح . م . د یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:44

با این اوضاعی که من میبینم و نتیجه ای که من پیش بینی کردم ایران میشه شگفتی جام و شیش هفت تا به آرژانتین میزنه !

مملکته داریم ؟!

HaMeD یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:46

این جمله رو شاید شنیده باشید که میگه:
(یادت باشه یه روزی یه بویی، عطر و رایحه ای من رو یادت میاره)
تا حالا شده عادت کرده باشید به یه عطر خاص؟ رایحه ای خاص؟؟
که سالها پیش تحت شرایط خاص ازش استفاده می کردید؟
حالا اتفاقی بعد از سالها باز اون عطر رو استشمام میکنید و اون رایحه شما رو می بره به سالیان دوررر دقیقا به همون شرایطی که این عطر استفاده شده بود
.....................
می خوام اینو بهتون بگم که
این موزیک که همزمان با باز شدن وبلاگ اقا بابک شروع به خوندن میکنه شاید یه چیز عادی به نظر برسه..اما وقتی یک روز یک هفته یک ماه جام جهانی هر روز برامون تکرار شه و جمع گرم و کل کل کردن در مورد بازیها همزمان با خوندن موزیک تلفیق شه....
سالها بعد اگه این موزیکو ی جایی بشنوید
مستقیم میارتون به این وبلاگ به این مسابقات جام جهانی
به این گرما، جنب و جوش و استرس و هیجان این روزها
یعنی در این حد اطلاعاتم بالاست هاااااااااااااااااااااااا

رها یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:54

آقا حامد ولی این آهنگ حجم اینترنت ما رو میخوره!!

رها یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:59

آقا من وقتی امتیازات آقایان جعفری نژاد و میلاد رو میبینم به خودم امیدوارم میشم!

رها یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:01

آقا محمد شک نکن تنها شگفتی نساز این رقابت ها ایران خواهد بود!!

HaMeD یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:01

رها خانم
......
حجم آهنگه 520 کیلوبایتِ
یعنی شما روزی 20 دفه هم این وبلاگ رو باز کنید میشه 10 مگابایت
یک ماه جام جهانی کلهم روی هم 300 مگابایت میشه یعنی 1200 تومان شارژ نت (با احتساب هر گیگ 4000 تومان)

رها یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:06

آقا حامد من که هر گیگ رو 4500 می پردازم!
الان هم فقط 150 تومان شارژ دارم!
فعلا هم با داداشم کل انداختم که عمرن ایندفعه من اینترنت بخرم!
اصن یه وضی!

اردی بهشتی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:06 http://tanhaeeeii.blogfa.com

غلط نکنم حسابداری حامد!!!: دی

مریم نگار یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:08

..از کلیه دوستان عزیزی که هوای من و مرجان رو دارن و تسلی مون میدن کمال تشکررو دارم
مرجان رو نمیدونم..ولی من ورژن فوتبال دهه پنجاه و شصت هستم و لذا بااین سرعت تغییر و تحول دهه های اخیر خُب طبیعیه به گَرد پاشون نرسیم...حالا از حق نگذریم اینا همه که توجیه بود..
ولی هنوز راه درازه و بازیها فراوون....روزگارو چی دیدین بچه هاجون...کسی فکرمیکرد بچه های والیبال ما برزیلو اونجوری بکوبن ؟؟!!
اینم خط آخر(درخلوت خویش) :..خداییش اینام پیش بینی بود من کردم...هعیییییی...

HaMeD یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:09

رها
......
اصن یه وضییییی
.....

اردی بهشتی
نه میکروبیولوژی
اما زندگیه دیگه ادمو مجبور به حساب کتاب میکنه

پیرامید یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:15 http://lifeformyself.blogsky.com

آقای اسحاقی مثلا می تونید آهنگ رو مثل وبلاگ من کنید که از همون اول پخش نمیشه، و هر وقت که کسی روش کلیک کرد پخش شه. راس می گن بچه ها. این آهنگ داره اینترنت ما رو می خوره!

فرشته یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:16

سلام به فوتبالی های گرامی ...
آقا اینا چرا اینطوری فوتبال بازی میکنن؟؟مثلا جام جهانی ها ...

من که میگم جوگیریات ..چه میدونم حامی تیمها شده ،درصد میگیره ...گزارش ما رو بهشون میده ...میگه چطور بازی کنن و گل بزنن ما ضایع بشیم ...

نینا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:23 http://taleghani.persianblog.ir/

رها یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:34

ای جااانم مریم نگار...ناراحت نباش عزیزم شما کافیه یه پیش بینی 3 امتیازی بگیری حداقل از من میزنی جلو!!

رها یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:36

سلام فرشته جان
البته من به اسپانسرها هم مشکوکم

باران پاییزی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:46 http://baranpaiezi.blogsky.com

به قول دایی جان ناپلئون:
کار کارِ انگلیس هاست

سمیرا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:50

با سلام خدمت تمام عزیزان حاضر وغایب و شرکت کنندگان . خوب میبینم که با این بازیها شون تمام معادلات ما را بهم ریختند ، به قول کلاه قرمزی اکشال نداره ، مزه اش به همین اوج و فرود هاست .
مریم نگار و مرجان عزیز ، امیدوارم با بازیهای امشب ،تغییر محسوسی در نتایجتان حاصل بشه .(حالا نه انگار خودم نتیجه ام خیلی خوبه دارم به شما امید و نوید میدم )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد