جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

دوشنبه 26 خرداد

سوئیساکوادور
21


فرانسههندوراس
30


آرژانتینبوسنی
21




در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود





شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 119 + ارسال نظر
نینا دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:37 http://taleghani.persianblog.ir/

من میگم این وفیق عین سایه دنبال منه هاااا

فرشته دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:38

سلام و خدا قوت ...

پیرامید دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:40 http://lifeformyself.blogsky.com

و این چنین است که من با کسب دو امتیاز از دیشب همچنان اون پایین مایینا هستم! (و ایضا تف به روح فرانسه که یه گل بیش تر زد و بوسنی که یه گل به آرژانتین زد!!!)
عیبی نداره! خوشیـــــــــــــــــــم
وای این آهنگ احسان چیه خونده آخه؟ یه طبلی، پرچم بر سر در خانه بکوبی چیزی آخه!

پیروز دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:44

چه میکنه این فروغ!!!!!!!!!!!!!!!

باران پاییزی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:44 http://baranpaiezi.blogsky.com

به به 4 امتیازی شدم
درود آقای اسحاقی
ممنون از اینهمه هیجان بابت مسابقه

پیروز دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:46

کوروش تمدن رو هم ته جدول نگهداشتیا.
اون بابک نیکمنش هست، کوروش یه پله اومده بالا

حباب لامپ دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:51

فرشته دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:53

سمیرا جان ...منم اشتباه کردم...

خدایا تا ثبت نشده بی زحمت نتیجه رو 2 - 1 به نفع ایران...

فدای محبت شما سمیرا بانوی عزیز...

بابک اسحاقی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:55

چیزی که تو این جدول خیلی خوشحالم می کنه اینه که مرجان امتیاز گرفت
اصلن انقدر خوشحال شدم اشک تو چشمم جمع شده بود

مهربان دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:56

بچه ها یه چیز بگم هم بخندید هم گریه کنید

فروغ خواهر زاده ی منه و 15 سالشه ....
اون روز که اومد داشت فایلو پر می کرد هی از تو اتاق داد می زد ؟ خاااااله فرانسه قوی تره یا افغانستان؟؟؟؟؟؟؟ خاااااله المان بهتره یا ایران؟؟؟

خللاصه من هم هی می گفتم من نمی دونم.... خودت بزن.
الان با خودم می گم کاش می نشستم و از رو دستش نگاه می کردم ...

بابک اسحاقی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:01

و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه
اینه که باجناق عزیزم و کوروش تمدن و عباس موسوی هر سه ته ته جدولن
یعنی دم خنک شد اساسی
مخصوصا از اینکه باجناقم ته جدوله
هر روز میاد جدول رو می بینه کلی مسخره اش می کنم می خندم
عباس موسوی و کورش تمدن هم جفتشون ادعای فوتبالشون میشه
آقو اصلن این نتایج لهشون کرده
داغونا داغون

پیروز دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:02

اگه فروغ خانم که الان اوله 15 سالشه، من پیشنهاد میکنم دسته جمعی (مخصوصن آقایون) کناره گیری کنیم که اوضاع از این بدتر نشه.

بابک اسحاقی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:03

دلم خنک شد البته
نه دم

فرهاد دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:03

شکلات دیدی با پاهای پشت پردتم نمیتونی اول بشی اختاپوس تقلبی؟

بابک اسحاقی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:05

دوستان به این نتایج دل نبندید
چون اختلاف امتیازات خیلی کمه
و با یک تشخیص درست کل جدول به هم میریزه
در نظر داشته باشید تازه 11 بازی انجام شده و 37 بازی مونده
تازه مرحله مقدماتی تموم بشه مرحله حذفی و نهایی هم هست
پس دوستان ته جدولی نا امید نباشند و دوستان صد جدول هم به خودشون غره نشن
و دوستان وسط جدول هم با خیال راحت ادامه بدن
تا وقتی کوروش تمدن و نیکمنش و عباس گامبالو هستند شما اخر نمیشید
هررررررررررررررررررررررر

بابک اسحاقی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:08

هی به جدول نگاه می کنم
می بینم محمد جعفری نژاد زیر محسن باقرلوئه
کاش اسم محمد و رو بالا می نوشتم
نه که محسن اضافه وزن داره
می ترسم له بشه این نی قلیون

آفوو دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:11 http://www.asimesar.blogfa.com

بله ... و اینگونه است که بنده به قعر جدول نزدیک میشوم ...

کورش تمدن دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:14

سلام
خدا رو شکر ما از دست این منفی خلاص شدیم
و باز خدا رو شکر که دمت خنک شد یکم نگران داغ کردن دمت بودم
اگر بعضیا از وجود من احساس خطر نمیکردن و حسودیشون نمیشد و 5 امتیاز منفی وبال گرنمون نمیکردن الان جای من اینجای جدول نبود
والا با این قانون گذاشتناشون

فرهاد دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:15

میگم جدیدا پرچم فرانسه و هندوراس چقدر شبیه زاپن و ساحل عاج شده

نینا دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:16 http://taleghani.persianblog.ir/

من حیف خیلی کار دارم
این امار امتیازای منو داشته باشید
حق خوری نشه ها

آفوو دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:16 http://www.asimesar.blogfa.com

بابک خان جون هر کی ... بکش بیرون محمد رو از زیر این محسن خان ... منم فکر کردم دیدم محمد همچین جثه ایی نداره که ... یهو تو این هاگیر واگیر این همکار ما تلف نشه ...

کورش تمدن دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:16

قربون دستت این رده بندی رو براساس وزن بزار تا من برم بالای جدول

آفوو دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:18 http://www.asimesar.blogfa.com

تیراژه چی شد ؟!!!!
طرفی که به جات پیش بینی کرده کوتاهی کرده هاااا ...

اردی بهشتی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:18 http://tanhaeeeii.blogfa.com

وای کامنت مهربان:)))))


مهربان خودتم خووووب امتیاز گرفتی ها!


دیشب داشتم فک میکردم من یه طوری پیش بینی کردم انگار دور مقدماتی نیست
دور نهاییه
دست و دلم ترسیده سه چهار تا گل در نظر بگیرم!

پونی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:19 http://pppooonnnyyy.blogfa.com

ترا به خدا دو ستون برد و باخت های منو جاشو عوض کنین اینجوری من 100 امتیاز میگیرم !

کورش تمدن دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:24

مهربان 11؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا یه جای کار ایراد داره
خداییش اینا دستشون با سپ بلاتر تو یه کاسه ست
از همون روز اول با این داور ژاپنیه تبانی کردید
مهربان بانو خداییش تا حالا 10 دقیقه فوتبال رو دیدی؟الان من دپرس شدم

محسن باقرلو دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:24

عوضش باجناقت تخته ش خیلی خوبه !! هررررررربرت !!!

باران پاییزی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:24 http://baranpaiezi.blogsky.com

آقای اسحاقی ممنون از روحیه دادنتون. دلمون گرم شد
آقای فرهاد شما کلن تخصصتون تو رنگشناسی و پرچم شناسی ملل خوبه ها
دوستان اینم از آهنگِ برادر تتلو برای تیم ملی فقط نمی دونم میگه یار یازدهم. ما مگه یار دوازدم تیم ملی محسوب نمی شیم؟؟؟؟؟؟
http://s5.picofile.com/file/8126730450/Amir_Tataloo_Manam_Yeki_Az_Oon_11Tam.mp3.html

کورش تمدن دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:27

وامصیبتا وامصیبتا
تیراژه 8؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخه چطور ممکنه؟منکه میگم داری تقلب میکنی
اصلا تیراژه حین پرکردن فرم اونقدر واسش سوال پیش اومده که من بعید میدونم تونسته باشه پرش کنه و بفرسته چه برسه درست پیش بینی کنه

بابک اسحاقی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:29

کوروش تازه شانس آوردی کیامهر و رادین و مانی و هانا تو بازی شرکت نکردن وگرنه الان به جای شونزدهم احتمالا سی ام بودی

کورش تمدن دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:32

یعنی میلاد با این وزنش فقط 5 امتیاز؟
آخه کیلویی چندددددد؟
اگهبابت هر 10 کیلو 1 امتیاز هم میگرفت الان باید اقلکم 200 امتیاز بگیره.تازه اینا که گفتم بدون پی و دنبه بود

رضوان دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:34 http://zs5664.blogsky.com/

یک شبه از 2 به 7 رسیدم
هورررررررررا
البته بازیای دیشب جوری بود که حدس تیم برنده اصلن سخت نبود یه جورایی مث پیش بینی بازی ایران آرژانتین میموند

برم به همسری بگم

کورش تمدن دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:34

فکر کنم امشب هانا زبون باز کنه بگه:بابا تو که آبروی ما رو بردی دیگه حق نداری بری فوتبال.اون بابگ گامبالو(عمو بابک) بهتر از تو حدس میزنی

بابک اسحاقی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:35

بیشترین امتیاز 16
کمترین امتیاز 1
اختلاف : 15 امتیاز

این یعنی چی ؟
یعنی با 5 تا پیش بینی درست نفر آخر جدول میتونه بیاد بالا و قهرمان بشه
تازه 25 امتیاز هم تشخیص قهرمان داره

رونوشت : عباس گامبالو
آقای ژیان ( نیکمنش)
پیرزاده قهرمان
کوروش نامتمدن
جعفری دیلاق
محسن لوبیا
میلاد سیب گاز زده
و مرجان خانوم عزیز

نینا دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:44 http://taleghani.persianblog.ir/

آقا این کامنتای خاک بر سری رو حذف کنید
چه معنی داره خووو

رها دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:44

من که بسی خرسندم از 2 رسیدم به 9 !!! دیروز کلا ناامید بودم! اما همیشه در نا امیدی بسی امیدست!!!

آفوو دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:45 http://www.asimesar.blogfa.com

خخخخخخخخ
به قول مهندس هرررررررررربرت

محسن باقرلو دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:45

این کامنتا رو قبل پاک کردن کپی کن بفرست واسه ناجی !!!

HaMeD دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:50

خدا از همون روز اول دیده من نیتم پاک بوده و شرکت کردم و اولم میشم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی ام میزنم

مث اون شب که به دلم افتاد کمک هزینه سفر مشهد رو برنده میشم
شدمااااا
اما همش رفت پا قبض موبایل!!!
اینم اول میشم

جعفری نژاد دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:54

آقا شرمنده

فکر کنم زنگ رو اشتباهی زدم یا شایدم دکمه ی آسانسور خرابه
من می خواستم برم استودیوی پیش بینی جام جهانی
اما انگار این جا سمینار فیزیو تربچه نقلی و تاثیر آن در روابط زن و مرد برگزار شده

یا الله، یا الله، بذارین ما بریم بیرون، نه آقا من از بروشورهای خاک بر سری نمی خوام، جان مادرت اصرار نکن

فرهاد دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:55

حالا اگه سفید باشه بخوایم برنزش کنیم چیکار کنیم؟

جعفری نژاد دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:57

در ضمن چاقال جان

حیف که عجله دارم برم تا جایی و برگردم وگرنه یه سناریو شبیه همونی که دیروز واسه میلاد تپل پیاده کردم برات گذاشتم کنار که ایشالا در اولین فرصت مقتضی اجرایی اش خواهم کرد.

در جواب آقا فرهاد باید بگم که شما هر پوستی را که شیو کنی به مرور تیره میشه و اون چیزی میشه که شما میخوای...یعنی برنزه

م . ح . م . د دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:59

به امید برد ابر قدرت های دنیا آلمان ، باخت ایران و برد غنا

پیش به سوی اولی ...

بابک اسحاقی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 14:01

خدا مرگم بده
فکر کنم این کامنتای بی تربیتی کار عباس باشه
الان اسمس داد تهدیدم کرد

آقای دکتر خانوم دکتر
اینجا بچه کوچیک رد میشه
اینا چیه نوشتی ؟

بابک اسحاقی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 14:02

دوستان
شما بیزحمت وارد این سایت ها نشید
من خودم میرم نگاه می کنم اگه مشکل نداشت میگم شما هم بیاید

پاکش کردم
خیلی مشکل داشت
اصلا من الان زبونم گیر کرده
خیلی بد بود
من قلبم درد گرفت اصلن

نینا دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 14:02 http://taleghani.persianblog.ir/

الان این کامنتای خاک برسی از وبلاک من هم پر باردید تر میشه
از بس که مشتاق هست
والا به این سوی چراغ قسم

فرهاد دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 14:03

اقا بابک ببین این اسپانسر میشه تا به 10 نفر اول 10 کا.پوت رایگان بده؟

فکر کنم گلگیر بیشتر به دردت بخوره

ارش پیرزاده دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 14:04

بابک چرا منو از صدر جدول برداشتی ....

بابک اسحاقی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 14:04

اصن شاید یه توافقی هم کردیم بیان اسپانسر مسابقه بشن
قول میدم شکت کننده هامون از شرکت کننده های فردوسی پور بیشتر میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد