جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

چهارشنبه 28 خرداد


بلژیکالجزایر
21


برزیلمکزیک
00


روسیهکره جنوبی
11




در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود





شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 289 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:11

چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:09
من که سوال بیمه ای مطرح کردم و جوابم رو هم گرفتم ...از همین تریبون تشکر اسپانسر گرامی ...

و اما باز هم فوتبال ...تبریک برای صدرنشینی خانم /آقای سرو...
و این که امید داریم به رستگار شدنمان بعد از بازیهای امشب ...
فقط هلنــــــــــــــــــد ...

فرشته چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:13

ممنون و خدا قوت هیات داوران ...برگزار کنندکان و حامیان و اسپانسرها...

م.ح.م.د چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:17

سرو عزیز بد موقعی اول شدی چون تا 14 ساعت دیگه من میام جات

اردی بهشتی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:22 http://tanhaeeeii.blogfa.com

خوشم میاد همچی با وقار میام بالا !
نمه نمه! :دی

ساجده چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:22 http://www.ayatenoor.blogfa.com

آقا من هی دارم میام پایین تر...لطفا مسئولین رسیدگی کننداین چه وضعشه آخه؟؟؟
االبته تازه1/3 بازیها برگزار شده.فرصت زیاده.
صدر نشینان هم فکر نکنن خبریه.
دائما یکسان نباشد حال دوران :)

مرجان چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:23

فقط اگه این روسیه لعنتی 1 گل دیگه میزد من الان تو جدول رنگم آبی بود!

اردی بهشتی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:24 http://tanhaeeeii.blogfa.com

شکلات من فقط 3 امتیاز باهات فاصله دارم!

م ح م د من اگه بازی آلمان رو جا ننداخته بودم و اونم توی پیش بینی آورده بودم الان 15 امتیازی بودم با تو مساوی بودم خوش تیپ!
اما مهم نیست، امشب امتیازاتم ازت بیشتر میشه ایشالااااا!

ساجده چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:27 http://www.ayatenoor.blogfa.com

نینا کجا رفتی؟؟؟خیلی از ما دور شدی هااااااااا

م.ح.م.د چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:27

اردی بهت منفی دادم برو حالشو ببر

ساجده چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:29 http://www.ayatenoor.blogfa.com

عه اردی جان توام که با مایی :)
تنهایی نری بالا!!!دست ما رو هم بگیر ببر.

اردی بهشتی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:30 http://tanhaeeeii.blogfa.com

:))))))))))))))))))

کلی خندیدم به کامنتت م ح م د !
من بهت مثبت دادم ولی!

من توی زمین بازی و نتایج حالتو میگیرم :))))))

سرو چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:32

این سرو چمان چه میکنه
عجب ویویی داره اینجا

م.ح.م.د چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:33

حاشیه های قبل از بازی مهم تره

نتیجه های امرزوتو بنویس ببینم چیا گفتی

سرو تو ام بنویس

فرشته چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:33

سمیرا جان ...یعنی این علاقه ی شما به فوتبال و چینش ارنج (تیراژه جان درست گفتم؟؟) تیم ها و دقت به اسامی قابل ستایش و تقدیره واقعا...رودریگرز ِ زبل خان...

سرو چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:34

آقای محمد
من اصلابخیل نیستم
تو پست قبلی داشتم بچه ها رو به صدرنشینی دعوت میکردم

اصا همه بیاین اونجا دور هم
(آیکون صدرنشین متواضع)

سرو چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:36

فرشته جون مرسییی از تبریک

سمیرا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:37

به به چه تغییرات چشمگیری .
ممنون ازهیئت داوران محترم برای تمامی زحمتهایشان.
اردی جان همینطور نمه نمه به بالا رفتن ادامه بده ،موفق باشی .
مرجان عزیز شما هم پیشرفت خوبی داشتی هااا.انشاله ادامه دار باشه .
صدرنشینی سرو را هم تبریک میگم .

سرو چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:38

:)))))
آقا من با گوشیم
فایل دستم نیست
زحمتشو شوما بکش لطفن
بمنم اطلاع بدی مرسییی

فرشته چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:40

کامرون و کراواسی ..تساوی
استرالیا و هلند ...2 بر یک به نفع هلند
اسپانیا و شیلی ...2 بر صفر به نفع اسپانیا

پیش بینی سرو صدر نشین...

اردی بهشتی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:42 http://tanhaeeeii.blogfa.com

:))))))))))

رفتم جدولم رو نگاه میکنم ببینم کامرون کرواسی رو چی پیش بینی کردم، دیدم نوشتم کرواسی می بره، برای کامرون هم 0 صفر زدم ولی برای کرواسی عددی وارد نکردم :))))))))))

خسته نباشم کلا !!

منظورم 1-0 در نظر بگیر به نفع کرواسی!

اسپانیا شیلی رو هم 1-0 پیش بینی کردم به نفع اسپانیا!

هلند استرالیا هم 2-1 به نفع هلند!

سمیرا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:42

فرشته جان عرض ارادت ، میبینی بنده چه دقتی دارم ،
حالا کاری ندارم که شما همچین زیر پوستی و نامحسوس با امتیاز 18 اون بالا بالاها هستی
به اون پایینها هم یه نگاهی بیانداز

ساجده چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:43 http://www.ayatenoor.blogfa.com

سمیرا خانم یه روحیه ای هم به ما بده.درسته رتبه مون پایین اومده ولی امتیازمون بالا رفته

اردی بهشتی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:44 http://tanhaeeeii.blogfa.com

ممنونم سمیرا جان!
با آرزوی موفقیت برای شما!

سرو چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:46

مرسییی فرشته جوون
مرسییی سمیرا جوون

یعنی الان یه استرسی منو برداشته که نگو
ارتفاع زده شدم رفت

سمیرا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:48

ساجده جان 14 امتیاز که خیلی عالیه ، انشااله همین امشب حداقل 3 امتیاز و حداکثر 9 امتیاز عایدت بشه ، بلند بگو آمین

فرشته چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:49

به جان خودم من حاظرم اینجا امتیازم رو بین سه نفر تقسیم کنم ...بس که از حضورشون اینجا ذوق زده و خوشحالم...(آیکن تواضع و اینا ..)
یکی اش شمایی سمیرا جان ...با این ذوق و رحیه ای که دارید ...
تشریف بیارید بالا...

خواهش میکنم سرو صدرنشین..

سمیرا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:50

سرو جان در این مواقع بهتره پایین را نگاه نکنی و فقط سرت رو به بالا باشه(توصیه های ترس از ارتفاع )

نینا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:57 http://bime-519050.blogsky.com/

ای وفیق نا رفیق یعنی تا این حد از من فاصله گرفتی
این چه شب بدی بودا
چرا همچین کردن این تیما
----------------------------------------
بچه ها امشب بازیا چیه من یه نگاه کنم
یه توبیخی واسه این برزیل دارم حتما

ساجده چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:59 http://www.ayatenoor.blogfa.com

دست شما درد نکنه سمیرا خانم. آااااااامین برای دعاتون
والا من اصلا فایل پیش بینی مو نگاه نمی کنم.خودمم نمیدونم تا الان برای چه بازیهای درست پیش بینی کرده بودم
ولی ایشالا امشب امتیازام یهو بالا بره

فرشته چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:59

اردیبهشتی جان...
من هی می خام به این کامنت نمه نمه و باوقار شما لایک بزنم ..میگه نمیشه ...شما خودت چندتایی حساب کن ...

سیزده چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:59

من فقط منتظره معجزم که تو یه روز 3 تارو درست گفته باشم هعی

نینا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:05 http://bime-519050.blogsky.com/

کامرون1 شیلی0
استرالیا0 هلند1
اسپانیا2 شیلی 1
-------------------------------
بازیا اینا هست امشب که من نوشتم؟
آقا من برم بیمه نامه هامو صادر کنم

HaMeD چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:05

جالبه تا این لحظه (10 رتبه اول ) متعلق به 44 نفره
فکر کنید روز اخر جام جهانی به همین صورت باشه یعنی حدود 53-52% درصد بچه ها جایزه میگیرند
خخخخخخخخخخخخخخ


امشب اگه 6 امتیاز از بازیها کسب نکنم چهار گوشه وبلاگ رو میبوسم و دیگه نمیامممممممممممممممم

گفته باشم!!!!

ساجده چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:07 http://www.ayatenoor.blogfa.com

آقا من یه چیزی بگم؟؟؟تا الان 17تا بازی برگزار شده که اگر همه رو درست پیش بینی می کردیم باید51 امتیاز می گرفتیم اما الان بیشترین امتیاز22 عه.
ینی ما همه مون باید می شدیم اون هشت پاهه خخخخخخخ

نینا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:14

فکر کنم فهمیدن من از ارتفاع میترسم
برای همین همین وسطا جام میدن
تا فوبیای ارتفاعم رفع بشه

اردی بهشتی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:28 http://tanhaeeeii.blogfa.com

مررررررررررسی فرشته! :*

حامد بیا برو وقتی که آقای اسحاقی حواسش نیست جلوی کرواسی برای من یه دونه 1 بذار ... تا 4 گوشه وبلاگ رو نبوسیدی و نرفتی

سمیرا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:29

نینا جان امشب کرواسی و کامرون بازی دارن فکرکنم چون تو فکر صادر کردن بیمه ها بودی اشتباهی نوشتی

اردی بهشتی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:31 http://tanhaeeeii.blogfa.com

نه این اتفاق نمی افته که چند نفر صدرنشین باشن حامد!
مگه اینکه برزیل قهرمان بشه!
برزیل قهرمان شه که صدر نشینی مزه ای نداره آنچنان، پونصد نفر پیش بینی کردن برزیل قهرمان میشه :)))))))))

افراد معدودی مثل من پیش بینی ای غیر برزیل داشتن!

فرشته چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:36

یکی مثل من که اصلا برزیل رو جزو چهار تیم اسم نبرده ...

اردی بهشتی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:40 http://tanhaeeeii.blogfa.com

چه با کلاس فرشته!

وفیق چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:50 http://hayel.blogfa.com

خانم نینا از طالقان
ما که دستمون رو دراز کردیم ...
شما سرت به دفتر و اظهارنامه و مالیات و بیمه و پول و دلار و سکه و دیسلایک گرمه... جا موندی
حالا طوری نیس
همین جا وایمیسیم تا بیایی

نا وفیق هم وصله ای که عمرا" به وفیق بچسپه !!!

نینا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:51

یعنی من حال میکنم ایران قهرمان بشه
اخ اخ اخ همه پولا جایزه های اول به نتهایی مال من میشه
اخه هیشکی مثل من این همه خل نشده بود اون لحظه

نینا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:55

وفیق جان من نمیخوام مانع پیشرفتت بشم
والا بعد میان واسم حرف در میارن که بچه مردم و اغفال کردی
این نارفیق را صرفا جهت وزنی ارائه نمودیم
------------------------------------------------
حالا میشه یکی بیاد به این تیما بگه پای 350 تومن پول من در میونه تورو خدا به خودم کمک کنید

بابک اسحاقی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 14:04

بچه ها
داشتم آمار وبلاگ اسپانسرهامون رو نگاه می کردم انگار نه انگار
اینجا 3000 تا بازدید داره اونجا هیچی
خداییش ما رو پیش اسپانسرهامون خجل نکنید
واسه اینکه خستگی دستتون در بره گاهی گداری یک کلیک رنجه بفرمایید
بنده خدا ها زحمت کشیدن اسپانسر شدن
( البته این شامل نینا طالاقونی نمیشه . کلیک نکردید هم نکردید )

بابک اسحاقی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 14:05

اصلا اینجوری پیش بره
یه پست فقط خالی اسپانسر میذاریم میگیم تا بازدیدشون به 1000 نرسه جدول بعدی رو آپدیت نمیکنیم

بابک اسحاقی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 14:11

در جواب حامد :

حامد جان شاید هر هشتاد و پنج نفر اول تا دهم بشن
مگه قراره به همه جایزه بدیم ؟

10 نفر برتر ممکنه همشون اول شده باشن عزیزم
امیدوارم کار به اونجا نکشه چون تقسیم کردن جوایز کار سختی میشه

محسن باقرلو چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 14:12

تا وختی آرش پیری هست امثال من امید به زندگی دارن !

محسن باور کن آخر شدن بین 85 نفر درست مثل اول شدن سخته
چه بسا سخت تر
من میگم این پیرزاده رو دست کم گرفتیم
باید دسته رو براش بیشتر می گرفتیم

بابک اسحاقی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 14:12

جایزه بچه های شهرستانی رو که براشون پست می کنم
ولی اگه دوستان تهرانی موافق باشند یک دورهمی میذاریم و جایزه هاشون رو میدیم
میریم رستوران برج میلاد
همگی ناهار مهمون نینا

سرو چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 14:13

با این تهدید کی جرات داره کلیک نکنه

نیلوفر چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 14:23 http://gorkhejevalang.blogfa.com

بابک ما هم بیایم تهران جایزمونو بگیریم خب
درسته الان اون قعر جدولم ولی ایمان دارم که یه روزی جای سرو میگیرم و یک تنه قهرمان میشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد