جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

پنجشنبه 29 خرداد


هلنداسترالیا
32


اسپانیاشیلی
02


در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود





شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 49 + ارسال نظر
سرو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 02:32

بابا دمتون گرم

HaMeD پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 02:38

سرو رنگ طلایی بهت میاد
........................


عاقاااااا
اصلا دو شبه این مسابقات به کام من نیستند اعصابم خوردهههههههههههههههههههههههههههه

سرو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 02:48


مرسییی

کرواسی گل خورد

هنوز تو شوک اسپانیام-آیکونی نیافتم براش

وفیق پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 02:53 http://hayel.blogfa.com

اینجوری که داره پیش میره
کرواسی سه چهار تا میزنه

سرو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 02:54

نه بابا؟؟
اینقد قوی بازی میکنه؟

من فقط تعداد گل رو میتونم رصد کنم!

وفیق پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 02:58 http://hayel.blogfa.com

خوب بازی میکنن

کلا بازی دستشونه

قطعا" هم مساوی نمیکنن !!!

وفیق پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 03:01 http://hayel.blogfa.com

فک کنم فضانوردهای ایستگاه فضایی هم میتونن زنده ، بازیها رو ببینن ..

شما احیانا" خارج از کهکشانی که دسترسی به تی وی وطنی یا اجنبی ندارید ؟

یا حتی نت زاقارتی که فریم فریم ، بازی رو نشون بده ؟؟؟

سرو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 03:03


مرسیییییی

وفیق پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 03:07 http://hayel.blogfa.com

تیپ این گلر کامرون ، منو کشته !!!!

سرو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 03:50

آآآآآ
3 تا گل

سرو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 04:33

آآآآآآآ
کرواسی 4-0 کامرون


یکی بیاد این نتایج رو تحلیل کنه بی زحمت

سرو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 04:49

دوستان طی یک بررسی اجمالی
از جام 98 تا 2012
بذارید برای 4 سال دیگه یک تقلبی برسونیم

**** عمرا رو تیم قهرمان این دوره برای دوره بعد حساب باز نکنید ****

**** تیم قهرمان، همون مرحله مقدماتی از دور مسابقات خارج میشه؛ مگر اینکه جام در کشور خودش برگزار شه. مثل آلمان.

این دوتا مهمترین نکات بودن
بقیشو دیگه خستگی قدرت تجزیه قابل بیان رو گرفت

پنجشنبه خوبی داشته باشید

پ.ن: ایکاش زودتر باین دو نتیجه میرسیدم

طاها پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 04:49 http://dastanakeman.mihanblog.com

چهااااااااار... !!!!!!!!!
فردا پس فردا شیش تا هم میزنن!!!
انگار کری استقلال و پرسپولیه
واقعا که

علیرضا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 06:04

این صدر جدول هی نگاه میکنه ، هی میره ، هر برمیگرده میگه بیا دوری کنیم از هم ...
چه چاره ؟!!
هرچی میکشیم از این شکیراست !
حالا درسته من از اسپانیا و بازی مزخرفش متنفرم اما جواب این 9 امتیاز ما رو کی میخواد بده !؟ هان؟!
یه زمانی همه میگفتن پیکه قراره بهترین مدافع جهان بشه !! هم استیلشو داره ، هم فیزیکشو ، هم تکنیکشو ، هم همه چی!!
تا که این شکیرای گور به گوری پیداش شد !
از اون روز این پیکه حتی جون نداره تا بقالی سر کوچشون بدوه !!!!! فقط این نیست که! رو کل تیم اثر گذاشته این قضیه !! هعییی !!! 9 امتیاز!!!
محمد ، غصه نخور ، محمد ... بالا رو نگاه کن ، عیب نداره :) این نیز بگذرد...

علیرضا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 06:06

البته این باخت یه روی دیگه هم داره ، نیمه ی پرشو ببین
با این باخت از خیلیا 10الی25 امتیاز بصورت بلقوه جلو افتادیم !!!!! ماشالا همه اسپانیا رو جزو چهار تای آخر آورده بودن

نینا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 08:14

من اگه پیش بینی نمیکردم سبک تر بودما
والا با این جام جهانیشون
من امید بستم به قهرمانی ایران

هورام بانو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 08:43

سلاااااااااااااااام
منم دیشب بلاخره نشستم پای تلویزیون

اما همش تو داتس آپ بودم هروقت فردوسی پور داد میزد سرمو بلند میکردم
عجبببببببببببب گلی زد هلند
میدونم خیلیا اعصابشون خط خطی اسپانیا باخت:

رضوان پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 08:44 http://zs5664.blogsky.com/

سلام

اینجا چقد خلوته؟؟؟

یعنی اسپانیا باید از شیلی بخوریه؟؟؟واقعا که!!!

آفوو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 08:55 http://www.asimesar.blogfa.com

ای وااااااااااااااااااای .... اسپانیا چرا حذف شد ؟!!!!
ای کاش من جزء چهار تیم اول نمی آوردمش !!!!
واااااااااااااااااای به همین راحتی ؟!!!!

آفوو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:03 http://www.asimesar.blogfa.com

سرو جااان ..
تو 0449 صبح بیداری که چی ؟!!! اونوخت روز تا کی خوابی احیانا ؟!!!!!

فرشته پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:06

سلام ...
جالبه من بازی اسپانیا و شیلی را 2 - 0 پیش بینی کرده بودم...
ولی توی بازی گل ها جابه جا شد...
اما خب حذف اسپانیا توی گروهی که هلنـــــــد بود خوشحالم کرد....

باران پاییزی پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:26 http://baranpaiezi.blogsky.com

1000 الله اکبر به شیلی اسپانیا رو حذف کرده که جز 4 تیم پیش بینی کرده بودمش
تو برنامه 2014 فردوسی پورِ شبکه سه با پیش بینی سه تا بازی 22 امتیاز دارم به هر حال تجربه ی پیش بینیها اینجا کمی باعث شد تو 2014 حرفه ای تر عمل کنم

فروغ 16 پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:31

آقا من شانس آوردم در حد جام جهانی، همون چند روز که باید فایل پیش بینی رو ایمیل میکردیم ایمیل من مشکل پیدا کرد و فایلم فرستاده نشد وگرنه الان به همراه جناب پیرزاده در قعر جدول مضحکه عام و خاص میشدم ؛
والا با این جام جهانیشون...

حسن زنگانه پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:31 http://naniya.blogfa.com

سلام. ممنون از این همه وقت و انرژی که صرف این مسابقه می کنید.
اما خدائیش این همه سال که ما توی مسابقات پیش بینی شرکت نمی کردیم ، همه چیز طبق روال منطقی پیش می رفت ، حالا همین یه بار ، طبیعت فوتبال داره خودشو نشون میده و توپ گرده و بازی 90 دقیقه است و اسپانیا میتونه تو دور مقدماتی حذف بشه و ... .
حالا تنها اتفاقی که واسه ضایع کردن پیش بینی ما مونده اینه که ایران هم آرژانتین رو ببره و ... .

سمیرا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:43

سلام دوستان . بنده هیچ حرفی برای گفتن ندارم گفتنی ها را دوستان گفتن
خانومها و آقایونی که معادلات ذهنیشون درست از آب در نیامده ، ناامید نشن ، از این دست اتفاقات زیاد رخ میده ، اینو کسی داره بهتون میگه که امتیاز جشمگیری در جدول نداره و مثال بارزش ، خودمم

الهه پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:59

دیشب عادل فردوسی پورای اسپانیاوُ کامرون گفته بودن چیزی از ارزشاشون کم نمیشه حالیشون نیس که ما داریم همینجور 3 امتیاز 3 امتیاز از دست میدیم که

ساجده پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 10:06 http://www.ayatenoor.blogfa.com

سلاملیکم
آقا این چه وضعشه آخه.اسپانیا چرا اینجوری کرد آخه؟؟؟
ولی واسه اون کاستا خوب بود که پشت به وطنش کرد واومد تیم ملی اسپانیا.حالش گرفته شد.
البته بعید میدونم با مهاجمایی که برزیل داره اصلا اسکولاری دعوتش می کرد ولی در هر صورت نباید می رفت اسپانیا.
هلند هم اگر اون یه پنالتی رو نمی داد می مرد؟؟>مسخره هااااااااا

پیرامید پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 10:09 http://lifeformyself.blogsky.com

این داداش ما هر چی رو اشتباهی پیش بینی کرده اسپانیا رو درست گفتا! گفت امسال اسپانیا مالی نیست! جالبه اونم یه قرنی میشه فوتبال نگاه نمی کنه این که آلمان قویه و اسپانیا مالی نیست و تیمای آمریکای جنوبی خوب بازی می کنن تو این مسابقات رو دقیقا از کجاش آورده بود، نمی دونم!!!!

ساجده پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 10:09 http://www.ayatenoor.blogfa.com

آقای اسحاقی واقعا خسته نباشید.برای این دور همی واقعا زحمت می کشید ها.
دستتون درد نکنه.

سایا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 10:10

نه که همین الانش امتیازم اینجا عاااااااااالیه؟ بعد اسپانیایی هم ک جزو چهار تیم اول آوردمش حذف شد :|

پیرامید پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 10:11 http://lifeformyself.blogsky.com

من دیشب دیدم مهاجم کامرون آسیب دیده گفتم خب بابا پس اینا دیگه نمی تونن خوب گل بزنن مساوی می شن! مساوی فرستادم 2014! دیگه چه می دونستم مدافعاش هم می خوان لحاف تشک بندازن وسط زمین! عزیزان بیان دفاع پنج لایه رو از تیم ایران یاد بگیرن! خجالت داره والا! 4 تا 5 تا گل می خورن!!

ساجده پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 10:13 http://www.ayatenoor.blogfa.com

سایا جان اسپانیا همه رو گول زد.من با اینکه 5تا گل از هلند خورد بازم واسه برنامه 2014 فرستادم که اسپانیا 3بر1 می بره.اما نامرد یه گل هم نزد.

ساجده پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 10:19 http://www.ayatenoor.blogfa.com

آقا درسته که گفتن جام جهانی جام شگفتی هاست اما این دوره دیگه همه شورشو درآوردن از بس شگفتی افریدن!!!
بسه دیگه تمومش کنید!!!

ارش پیرزاده پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 10:20

و من .... همچنان پیشتاز

ساجده پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 11:08 http://www.ayatenoor.blogfa.com

بچه ها یه چی بگم بخندید.الان رفتم تو وبلاگم دیدم بازدید امروز وبلاگم نصف افراد آنلاین اینجاست. ینی یه همچین وبلاگ پرطرفداری دارم من

نینا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 11:14

من هی رفرش میزنم شاید که با هر رفرش یک امتیاز به من اضافه بشه

فروغ 16 پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 11:22

آقا یه سوال، بابک خان کجاست پیداش نیست؟

ساجده پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 11:51 http://www.ayatenoor.blogfa.com

فروغ خانم این دقیق سوال منم هست.
آقای اسحاقی کم پیدا شدن!!!

شکلات پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 12:46

سلااااام

بعد از دو روز من یه تک امتیاز گرفتم....

اسپانیا برات متاسفم.... خیلی بی عرضه ای...
حیف که اینجا محیط فرهنگیه وگرنه چارتا فوش ابدار تقدیمتون میکردم تا حالتون بیشتر جا بیاد، خیلی ماست و شفته اید... آخه تیم هم اینقدر شل و ول؟؟ حیف از من که شما رو سوم پیش بینی کرده بودم

فک میکنید من به خاطر سه امتیازم دارم غر میزنم بهتون؟؟ فک کردید ناراحتم چون 15 امتیازم فرت شده؟؟ نه خیر من دلم واسه خودتون میسوزه بیچاره ها حالا با چه رویی میرید خونه پیش زن و بچه هاتون ؟؟؟

شکلات پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 12:50

الان که برگشتید کشورتون، هیشکی نیومد فرودگاه استقبالتون ، هالتون گرفته میشه، میفهمید ما چقدر از دست تون حرص خوردیم،

بهار همیشگی پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 12:51

آخه این چه وضعشه!!!
اسپانیا با اینهمه گل اونم از شیلی ببازه! آدم به عقل خودش شک میکنه!!!
اگه یکی این نتیجه رو پیش بینی کرده بود همه بهش میخندیدیم!
دیشب گزارشگر بی بی سی میگفت این اسپانیا نبود که داره جام رو ترک میکنه بلکه نسل طلایی فوتباله که داره میره!!!
من که دیگه عمرا تو مسابقات پیش بینی شرکت کنم چون زمین و زمان داره بهم میریزه! و از همین الان پیروزی پرگل ایران رو در برابر آرژانتین به همه تبریک میگم.

شکلات پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 12:51

هالتون = حال تون

یعنی صدا و سیما ی اسپانیا هم الان داره میگه " این باخت ها هیچی از ارزش های تیم ما کم نکردند." آیا؟؟؟

ساجده پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 13:04 http://www.ayatenoor.blogfa.com

اینو یاد رفته بود بگم:
Adios spana
اینو یکی از تماشاچی ها بعد از بازی نشون می داد.منم تقلب کردم :))))

HaMeD پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 13:30

Republica De chile

زهــــرا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 14:27

با این وضع جام جهانی باید گفت "هیچی از ارزش های پیش بینی های قشنگمون کم نشده"
.
اصن من یه جایزه میخواستم،اونو بی من ندادن قلبم گیرفت

سرو پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 14:43

فک نکنم دیگه ارزشی براشون مونده باشه،که بخواد کم هم بشه!!!!!!!

خفتش به کنار
حالگیری اساسی کردن از جمعیتی
اینو چیکار میخوان کنن

زهــــرا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 14:50

دارم دلداری میدم به خودمون سرو جان..

خوشا به حالت.. شما صدر جدولی کلی جایزه میدن بهت..

صدیقه (ایران دخت) پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 15:02 http://dokhteiran.blogsky.com

صدیقه (ایران دخت) پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 15:04 http://dokhteiran.blogsky.com

دیشب با هر گلی که اسپانیا میخورد گوشیم 10 تا زنگ میخورد... شونصتا اس م اس میومد... اینقد که تو 8 سال گذشته سنگ اینا رو به سینه زدم.
نابودم آقــــــــــو نابود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد