جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

شنبه 31 خرداد


فرانسهسوئیس
52


در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود





شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 52 + ارسال نظر

اول؟

پیرامید شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 01:40 http://lifeformyself.blogsky.com

فرانسه سوئیس 5-2 شدنا! یه گل بنزما مردود بود

صعود جناب پیرزاده را به تمامی دوست دارانشان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

اسحاقی من گاهی به این فکر می کنم که هی مسابقات بیشتر بشه و رنگ برای جدولت کم بیاری.

فرهاد شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 01:46

عجب جام جهانی ای شده!!!

فرهاد شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 01:49

آرتیست همین حالاشم رنگ کم اورده. 13 و 15 مثل همن

ایشالا که هممون رنگ کم بیاریم و هفت رنگ نباشیم آقا

تیراژه شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 01:56 http://tirajehnote.blogfa.com/




صدیقه (ایران دخت) شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 02:07 http://dokhteiran.blogsky.com

صدیقه (ایران دخت) شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 02:08 http://dokhteiran.blogsky.com

5-2 شده بود که !!!

بهار همیشگی شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 02:44

دیگه واقعا با این تعداد گل اسمش جام جهانی نیست گل کوچیکه

وفیق شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 02:57 http://hayel.blogfa.com

فرانسه متشکریم که پنجاه درصد بار مسئولیت صدرنشینی رو از دوش خسته ما در آوردی...

هندوراس بجنب ببم جان
چند تا بزن تا ما خلاص شیم از اینجا ، برم پشت نینا...

نینا نیومدی ، من دارم میام

اردی بهشتی شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 06:22 http://tanhaeeeii.blogfa.com

مرسی جدولو چه زود گذاشتین

ارش پیرزاده شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 07:55

یعنی ... یعنی ها ...ای کیو این کوروش تمدن چنده ؟ ... یعنی از منم خنگ تره .... من که باورم نمیشه ...

ارش پیرزاده شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 07:58

بابک تو مگه نگفتی کوروش دیپلم داره .....

سرو شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 08:08

5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا اینا دیگه شورشو دراوردن که
بخدا آرژانتین بخواد اینجوری بازی کنه
دیگه اسمشو نمیارم

5!!!!!!!!!!!!!!

هورام بانو شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 08:34

سللللللام
صبح همگی بخیر

خسته نباشید


:

نینا شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 08:59

555555555555 تاااااااا
بازی 7 تا گل داشت؟
نههههههههههه
به جان خودم این جام جهانی نیست ااین بیشتر شبیه یک رویا هست

آفوو شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 09:03 http://www.asimesar.blogfa.com






سکوت شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 09:19

سلام
نتیجه 6-2 بوداااا

کورش تمدن شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 09:22

سلام
الله اکبر الله اکبر
انتهای جدول آزاد شد
با تلاش بی وقفه حقیر بالاخره انتهای جدول از آرش پیرزاده پس گرفته شد.واحیرتا واحیرتااااا

مجید شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 09:45

کلا من از خودم تعریف نکنم بهتره،داشتیم چراغ خاموش با شیب ملایم به صدر جدول نزدیک میشدم ییهو تعریف کردیم خراب شد همه چیز...

HaMeD شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 09:48

سلام
صبحتون بخیر و خوشی
...........................
خانم سرو 28 امتیازه حالشون چطوره؟
...............................................
یکه تازی که میگن اینه هااااااااا
.....................................
جناب آرش هم اخر این انتهای جدول رو رها کردن خعععلی خوشحالم
...............................................................................................
این امتیازاتی من میبینم و این تیم هایی که حذف شدند
از قهرمان و نائب قهرمان و تیمهای سوم و چهارم ما امتیازی نمیاریم
..................................................................................
آقا بابک آماده باش به تعداد 40 نفری باید جایزه بدی
من کرمانم اگه پول نقد بود که انتقال وجه میشه اگرم کتاب بود حدود 30-40 تا ادرس از بچه ها میگیرم (تنها کاری ازدستم بر میاد ) زحمتشو گردن شما تا نخواید دیگه در حق ما لطف کنی بازی های جام جهانی دور هم باشیم و درس عبرتی شه برای آینده گان

آقا بابککککککککککککککککککک
جدی جدی خدا قوت روز نهم مسابقاته دور گروهی تموم شه فکر میکنم کمی از باز زحمات کمتر شه

باران پاییزی شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 09:48 http://baranpaiezi.blogsky.com

می بینم که فقط فقط با 13 امتیاز از نفر اول فاصله دارم. امیدوار شدم به خودم

بهار همیشگی شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 09:50

سکوت جان گل 6 وقتی زده شده بود که سوت پایان خورده بود
اگه سوت رو نمیزد که تا بیست تایی نمیزدن ول کن نبودن تازه داشت بهشون خوش میگذشت

سکوت شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 10:11

مرسی بهار همیشگی.
واقعا" با اینکه پیش بینی من هم برد فرانسه بود اما به نظرم این گل‌های پیاپی دیگه خیلی مسخره میومد

ساجده شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 10:20 http://www.ayatenoor.blogfa.com

من میگم اینا شورشو درآوردن از بس شگفتی آفریدن شما میگید نه...والا...

ساجده شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 10:24 http://www.ayatenoor.blogfa.com

آقا حامد من اول از همه از خانواده ام تشکر می کنم که همیشه منو حمایت کردن تا بتونم به جایی برسم
راستش قبل از بازی رفتم دیدم بازی رو به نفع کاستاریکا پیش بینی کردم. گفتم خدایا من اون موقع چی زده بودم همچین حرفی زدم؟؟؟صداشو در نیاوردم گفتم شاید کسی حواسش نباشه.حتی وقتی کاستاریکا1 گل جلو بود گفتم حالا که چی؟؟؟معلومه که ایتالیا گل میزنه اما خب دیگه.یه بار هم شگفتی به نفع ما تموم شد.

ساجده شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 10:51 http://www.ayatenoor.blogfa.com

این 12 نفر آنلاین کوشن؟؟؟

HaMeD شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:00

اون 12 نفر مات و مبهوت امتیازاتن
خخخخ
ساجده خانم شما هم شگفتی ساز بین 85 نفری دیگه

ساجده شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:15 http://www.ayatenoor.blogfa.com

امتیاز منو بدید. 3امتیاز گرفتم نه؟؟؟ خخخخخخخخخخ

ساجده شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:18 http://www.ayatenoor.blogfa.com

بچه ها دیدید علیرضا حقیقی چقدر طرفدار پیدا کرده؟؟؟
همه دخترای خارجی عاشقش شدن.هعی وای من!!!

ساجده شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:19 http://www.ayatenoor.blogfa.com

گفتن نامزد مسی بهش گفته عزیزم اگر به ایران گل زدی دیگه خونه نیا

پونی شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:31

اشکال نداره فینالو که درست گفتم یهو 25 تا میگیرم میوفتم جلو!

ساجده شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:32 http://www.ayatenoor.blogfa.com

آقا محمد به ما هم بگید اراک مردم کجا جمع میشن فوتبال ببینن شاید ماهم بتونیم بریم.
البته به جز شهربازی طوفان.اونجا ورودیش نفری 5تومنه.ما پول نداریم

پونی شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:33

داخل سالنی و هند بال کمتر ازین گل دارند!

قبول نیست ما نتایج بازی فوتبالو پیش بینی کردیم ولاغیر

سرو شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:48

سلام به همه دوستان
....................

ممنون آقا حامد

بابا اغراق میفرماییدها

بقول یکی از دوستان از صدر به قعر از قعر به صدر داره
دنیا نامرد تر ازین حرفاست آقا
هعیییییییی

سرو شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:49

فک کنم ادبیات کامنتم تاثیرگرفته از فکر کردن به بازی امشب ایران بوده

سرو شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:50

شنیده شده
امشب بجای فردوسی پور
قراره
کویتی پور بازی رو گزارش بده


ساجده شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 11:55 http://www.ayatenoor.blogfa.com

بچه ها سایت آی اسپورت تیتر زده: طرز تهیه پنیر سوئیسی با سر آشپز فرانسوی . خیلی خوب بود.
کلی خندیدم

گزارش خیابانی رو حال کردید؟؟؟می گفت چه بینواست سوئیس!!! بینوا آخه؟؟؟

ساجده شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 12:25 http://www.ayatenoor.blogfa.com

بچه ها من ی مطلب در مورد بازی اسپانیا شیلی واسه سردبیر سایت آی اسپورت فرستادم. بهم ایمیل زد گفت جزئیات بیشتری بده راجع به باز ی ودوباره برام بفرست متن رو. منم حوصله م نمیومد به متن دست بزنم الکی ی ذره توضیحاتشو بیشتر کردم فرستادم.
حالا دیگه هر چی بهش میل میزنم محلم نمیذاره

نینا شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 12:34

میمردی هندوراس یه گل هم میزدی
من نمیدونم تو اصلا کجای این نقشه کره خاکی هستی
ولی بدون خیلی .....
باید نایس باشم

ماری جُوانا شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 13:07 http://mary-juana.blogfa.com

من توی اتاق بودم و صدای خیابانی رو میشنیدم که هر چند ثانیه میگفت " و توی دروازه "
آخراش فکر میکردم دوربین مخفیه دیگه! چه خبره این همه " و توی دروازه " :))))

ماری جُوانا شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 13:09 http://mary-juana.blogfa.com

من فکر کنم دارم خودم رو گرم میکنم تو جدول ! چون همه اش درجا میپرم :)))))))))))))

سمیرا شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 13:47

سلام به تمامی دوستان حاضر و غایب.
خوب خدا رو شکر ستاد روحیه دهی به دوستان کار خودش را خوب انجام داده و اکثر دوستانی که امتیازات کمی داشتند الان در جایگاه خوبی قرار دارند .
این ستاد همچنان به کار خود ادامه خواهد داد تا باقی دوستان ته جدولی (اصلن هم منظورم به خودم نیست) ناامید نباشند و امیدواربه بازیهای امشب و شبهای دگر باشند.

سمیرا شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 13:54

بچه ها باور کنید من تمام نتایجم را واقع بینانه پیش بینی کردم ، ولی تا اینجاتمامش عجیب غریب از کار درآمده
بازی امشب ایران و آرژانتین را 3 بر1به نفع آرژانتین پیش بینی کردم که واقع بینانه باشه ولی آرزومندم مثل تمام بازیهای گذشته این بازی یه بازی رویایی بشه و ایران ببره.

فرشته شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 14:23

سلام خدمت همراهان فوتبالی ...
خب بنده چند روزی دسترسی ام به نت کم بود و نشد که پیام بذارم و تشویق کنم و تبریک بگم و روحیه ...

فرشته شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 14:26

سلام مخصوص خدمت سمیرا بانوی عزیز ...خدا قوت ستاد روحیه دهی ..

سمیرا شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 14:32

سلام فرشته جون ، خوبی خانوم ؟ تبریک میگم بابت رتبه دومی .

فرشته شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 14:52

ممنونم سمیرا جان ...
ولی یک نکته ی این بازیها و پیش بینی ها برایم جالب است و آن همان حکایت بالا و پایین شدن ها ست..در همه ی اتفاقات و کارها و زندگی ..گاهی در صدر و گاهی پایین تر ..و گاهی سقوط ...اینکه حالا بازی است و فوتبال ...ولی زندگی با اینکه حکایتش فرق میکند...اما اگر درست بشناسی ...اگر درست حدس بزنی ...اگر درست عمل کنی ...
...
ببخشید رفتم بالای منبر به گمانم ..

سمیرا شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 15:51

درست میگی فرشته جون .
حالا من برم بالای منبر
توی خیلی از بازیها، بازیکنها موقعییت داشتن ولی خراب کردن ،یا خیلیهاشون تا لحظه آخر دویدند و نتیجه را به نفع خود کردند، دقیقا میشه خود خود زندگی ،ما هم خیلی مواقع موقعییتهای خوبی که سراغمون میاد را خراب میکنیم و یا بعضی های ما ناامید نمیشیم و امیدوارانه ادامه میدیم و یا برعکس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد