جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

یکشنبه 1 تیر


نیجریهبوسنی
10


در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود





شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 41 + ارسال نظر
اردی بهشتی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 13:49 http://tanhaeeeii.blogfa.com

نگرانم برای رتبه ام!

فرشته یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 14:25

سلام..خدا قوت

من هم دلواپسم ..

نینا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 14:33

من اصلا به جدول نگاه نمیکنم ببینم درسته یا نه ها

وفیق یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 14:59 http://hayel.blogfa.com

بچه ها بنظرتون ، مهدی فنونی زاده بود ، جفت ساقهای مسی رو نمیشکست ؟؟!!!

بهار همیشگی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 16:37

آقای تمدن ببخشید که من یک شب مزاحم قعر نشینی شما شدم سریع کارم جور شد و ته جدول رو به خودتون سپردم مواظبش باشین
ماری جوانا جان من جا رو برای شما باز کردم تا راحت تشریف بیارین فقط هزینشو نقدی به کارتم واریز کنبا تچکر

می بینم کری خوندن قعر نشین ها خیلی جدی تر و حساس تر از کری خونی صدر نشین هاست

رها آفرینش یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 16:51 http://rahadargandomzar.blogsky.com

قلم پام باید میشکست و نمیرفتم برای جفت پسرام پیراهن مسی رو بخرم، بزودی میرم برای هر دوشون پیراهن تیم ملی خودمون رو میخرم، زنده باد ایران

افروز یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 17:10

جناب تمدن نگران همنشینی خانوم ها و اقایون بود خداروشکر هلیا اومد پیشش مساله حل شد

کورش تمدن یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 17:51

سلام
تقصیر منه که دل رءوفی دارم.دیگه ایندفعه هرچقدر گریه و زاری کنید عمرا بزارم واسه یه ثانیه با من در جدول همنشین بشید.
میایید التماس میکنید راهتان بدم بعد شبانه جیم میزنید.عجب دوره و زمانه ای شده ها

صدیقه (ایران دخت) یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 18:27 http://dokhteiran.blogsky.com

یه سئوال از تیراژه :
دیشبم این شکلی بودی آیا؟؟؟

ساجده یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 18:32 http://www.ayatenoor.blogfa.com

این یه امتیاز بخوره تو سر من...
ای خدا بگم چکارت کنه مسی...
مِردم از بس حرص خوردم از دست مسی...
ولی در کل بچه ها مچکریم...
وبه قول عادل فردسی پور:چقدر خوبیم ما

حسام یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 20:07

سلام ؛
خسته نباشید..

سرو یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 20:15

سلاملیکم
جناب وفیق اومدی و نسازی ها
شما که میگی نمیتونی اون بالا رو تحمل کنی
بعد هی میای اون بالا که
باعث میشی منم تو اون ارتفاع هی بالا پایین کنم
سرگیجه میگیرم ها
میفتم پایین
همشم تقصیر جنابعالی میشه
گفته باشم
اونوقت او خرچنگ قورباغه رو که به یکی دیگه قول دادی
منم که اصلا اومدم اینجا کتابه رو بگیرم
اونوقت خودت دیگه باید یه فکری بکنی مسالمت آمیز حل شه

سرو یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 20:20

این رو بقیه دوستان و شرکت کننده های عزیز هم در نظر بگیرن ها
دوستانه مطرحیده

این منم یک سرو جوگیر
محیط هم باعث این جوگیری شده
گفته باشم
وگرنه
من و جوگیری محاله
ولی حالا شده دیگه

نینا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 20:40

والیبال هووووررااااااااااااا
شکلک بوق و اینا ندارین که
امکانات وبسایتتونو بالا ببرید اقا

نینا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 20:44

هووورررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تبریک به تیم والیبال

سایا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 20:49

برم خودمو بکشم باز رفتم ردیف سوم ...

HaMeD یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 21:54

دیشب که ایران اون لحظه گل خورد کلهم داغووون شدم
اما از دیشب هی تو ذهنم دلیل میارم برای خوب بازی کردنشون اما این تلخی شکستش نمیره لامصب


تنها چیزی ارومم میکنه اینه که الان دیگه ترس بچه های تیم ملی مون ریختهههه
جلو هر تیمی بازی کنن اون ترس قبل از این بازی رو ندارند
به خودم میگم چرا ایران بازی های تدارکاتیش رو میزاره با آنگولا و یه مشت تیم های بی خودی!!!

اگه با 4 تا تیم درست حسابی بازی کنیم ترس تیممون بریزه این باعث پیشرفت فوتبالمون هم میشه
کاش آقای کفاشیان به این چیزا فکر کنه نه اینکه آنگولا پول کمتری میگیره برای بازی بریم با اونا
چرا با انگلیس بازی نمیکنیم؟
فرانسه؟
اسپانیا؟
ایتالیا؟
فقط امیدوارم این شکست تلخ یه شرووووع شیرین باشه واسه تیم ملی مون و لذت برن از بازی هاشون برای ما

فرشته یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 22:18

سلام ..
آفرین به بچه های والیبال ایران...
پروین بانو جان سلام و خوش آمدید همسایه...
می بینم که نرمه نرمه و بی سر و صدا دارید میایید بالا...

فرهاد یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 22:31

برزیل ست اولو از لهستان برد. اگه برزیل ببره کار برای صعود سخت میشه

فرشته یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 22:36

اصلا من موندم این گل دقیقه ی نود دیگر چه صیغه ای است ..ای بابا...
خب لااقل مساوی میشد این بازی ما هم لااقل یک امتیاز می گرفتیم..

نینا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 22:38

ادم دقیقه 88 گل میزنه تا امتیازای ادم و خراب کنه
این چه وضع بازیه اخه

نینا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:03

طبق گزارشاتم در این چند روز همین ساعت
سریال روزی روزگاری شبکه ...
------------------------
یاد جیگر افتادم با اون جک تکراریش که میگفت:
راستی گفته بودم یه روز یه شتره .....

سرو یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:03

اییییششش
دیگه لوس بازیم حدی داره
مد شده دقیقه 90 یه گل میزنن که تیم بدبخت رو آچمز کنن
جنمشو دارین وسط بازی بزنید و مردونه مسابقه بدید

فرهاد یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:15

با تاییدی شدن نظرات دیگه نظر دادن حال نمیده. چون وقتی تایید میشه مناسب اون زمان نیست و ارزشی نداره. میدونم راه دیگه ای نداشتی ولی اون دیوونه باعث و بانیش شد و شور و حال اینجا رو نابود کرد

فرهاد جان اگر روز اول دهن به دهن این دیوانه نمی گذاشتید اینطور نمی شد . دنیای مجازی هم مثل دنیای واقعی پر است از آدم های روانی و عقده ای و مشکل دار . آدمایی که توی عمرشون هیچ وقت مرکز توجه و احترام نبودند و رفتاری از خودشون نشون میدن تا بصورت منفی توجه دیگران رو جلب کنند . درست مثل بچه های کم عقل که وسط مهمونی برای اینکه همه نگاهشون کنن خرابکاری می کنن . باید چشمت رو ببندی و لبخند بزنی و براشون آرزوی شفا و بهبودی بکنی . نه اینکه دهن به دهنش بگذاری و خودت رو همسطحش پایین بیاری .
علت بستن کامنتدونی اینجا هم به خاطر احترامیه که من برای خوانندگان وبلاگم قائلم وگرنه شور و شوق اینجا ادامه داره برادر . از این دیوونه ها زیاد اومدن و رفتن

پرگل یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:18

تبریک بابت برد مقتدرانه تیم ملی والیبال اونم درمقابل تیم پرافتخار ایتالیا
تعجب می کنم چرا مردم شادی نکردند بعد از این ٢ برد والیبال

فرهاد یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:18

متاسفم که تو ورزش روز به روز پیشرفت می کنیم و جشن می گیریم ولی تو فرهنگ هر روزمون بدتر از دیروزه

حباب لامپ یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:27

جدولو که میبینم احساس میکنم وسط یه اتوبان ایستادم ماشینا با سرررررععععععت از دو طرفم رد میشن

ماری جُوانا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:46 http://mary-juana.blogfa.com

من یه بار به آقای پیرزاده هم گفتم ، آدم یا باید صدر نشین باشه یا قعر ! باید به چشم بیاد خلاصه ! حالا صدرو که قوربونش برم عمرا بهش برسم ولی آقای تمدن جا باز کنید من اومدم !
بازم نکردید نرکدی خودم بولدوزر دارم

+ با تشکر از بهار همیشگی :))))))))))))))))

مموی عطر برنج دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:05 http://atri.blogsky.com/

خوب! من از بازی دیشب که اصلا ندیدمش فقط یه جمله شنیدم!!
چقدر خوبیم ما!

سرو دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:23

منم با فرهاد موافقم
حالش گرفته شد
اخه من این چند وقت پلاسم پشت کامپیوتر هر چند وقت یبار اپ میکردم
الان ولی نه دیگه
خدا خیرش نده
آقا بابک من به این جدول امیدی ندارم که بمن خیانت نکنه
شما که قولتون یادتونه؟

کدوم قول؟

پیرامید دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:24 http://lifeformyself.blogsky.com

واویلا!!! این کره 3 تا گل خورد تو 45 دقیقه!! این همون تیمی نبود که می گفتن ای کاش ما هم می باختیم به نیجریه ولی مثل اینا خوب بازی می کردیم؟ یا اون ژاپن بود که بعد بازی نیجریه می گفتن؟ آخه اصلا من با این حافظه ام مجبورم این چیزا رو یادآوری کنم مگه؟

سرو دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:25

از بعد بازیه دیشب دیگه ذوق و شوق فوتبالیم رفت

سرو دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:33

کره جنوبی چه جوگیریه!!!
تو نیمه اول 3 تا گل زده!!!

کلا همه دارن دیگه روی خودشونو نشون میدن
این از جدول و پیش بینیا
این از تیمها
اونم از فایرفاکس مسخره
هی من تبلیغ سایدبار گل رو کردم، شده دق
مدام باید اکتیوش کرد تا بیاد بالا

هعیییی روزگار

فرهاد دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:35

بابک جان من خواهر ندارم ولی دخترای کشورمو خواهر خودم میدونم. اگه به من توهین می کرد حرفی نمی زدم ولی نمیتونم تحمل کنم کسی تو جمعی که خانمها از هر سنی میان و همشون جای خواهر و مادرمن چنین مزخرفاتی گفته بشه و سکوت و دعا کنم. شاید کار من منطقی نبود و تاثیری نداشت ولی من همه ی کسایی که اینجا رو میخونن جای خواهر و مادرم میدونم و واکنشی رو نشون میدم که اگه کسی در حضور خانوادم چنین کاری رو بکنه همون کارو می کنم. اینجا دنیای مجازیه. ولی چشمهایی که نوشته ها رو میخونن و غیرت و تعصب که مجازی نیست. وقتی برام یاداوری میشه که بین چنین انگلهایی داریم زندگی می کنیم احساس خفگی می کنم. البته فکر نمی کنم میزان حقیقی این جور افراد کم نباشه و به قول نینا تو دنیای حقیقی تو برخوردهای اول خودشونو نایس نشون میدن

فرهاد جان
این بنده خدا یه وبلاگ داره که بازدید کلش 1000 تا نشده و توش داره تبلیغ وسایل زناشویی و جنسی میکنه که یه لقمه نون گیرش بیاد
این تبلیغات رو صبح تا شب توی ماهواره هم میکنن
توی خیلی از سایت ها و مجلات هم هست
تا وقتی که دهن به دهنش نگذاشته بودید که کاری نداشت بدبخت
کامنت میذاشت منم پاک می کردم
دقیقا به همون دلیلی که گفتی که اینجا جای مناسبی نبود برای اینجور تبلیغات
چون دختر بچه پونزده ساله هم داره میخونه و اتفاقا باید این چیزها رو بدونه ولی من مسئول یاد دادنش نیستم . نه اطلاعات کافی دارم و نه صلاحیت این کار رو .
شما باید بی محلی می کردید
فروش لوازم و محصولات جنسی و موارد بهداشتی چه ربطی به غیرت و تعصب داره برادر من ؟
همه جای دنیا این مسائل حل شده است .
اگر کامنتهای روز اول رو نگاه کنی می بینی که ما با شوخی و خنده برگزار کردیم که قضیه تموم بشه . اما شما یهو شاخ و شونه کشیدی و این بنده خدا هم که عقل درست حسابی نداره شروع کرد به جواب دادن . لطفا در مورد این قضیه دیگه بحث نکنیم . بازی ادامه داره و مثل قبل داره خوش میگذره . منم برای اینکه اون دور همی برقرار باشه یه فکرایی دارم ولی باید چند روز صبر کنید .
لبخند بزن برادر
لبخند تو بعضی جاهای بعضی ها رو آتیش میزنه

سرو دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:40

برعکس گفتم!!!
الجزایر زده!!!!

بیا چشمم هم داره خودشو نشون میده

صدیقه (ایران دخت) دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 01:06 http://dokhteiran.blogsky.com

ینی ان جام جهانی شرم آوره!!
اینا چطوری اینهمه گل میزنن آیا؟؟؟
امشب شب من نیست
امتیازم خبری نیس مث اینکه

ممنونم جناب اسحاقی از همه زحمتاتون...

دیشب این شکلی () و ()بودم دوست خوبم!
واقعا محشر بود بازی دیشب تیم ملی..

جناب اسحاقی و داوران گرامی
خسته نباشید و یک دنیا ممنون برای زحمات این چند شبتان.
و همچنین سپاس از اسپانسرهای محترم

سرو دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 01:33

آقای اسحاقی شما هم؟
تو کامنتا میابم میفرستم براتون


من مثکه امشب تو فاز شادی نیستم
برم بهتره
شب خوش

خب یادم نیست

فرهاد دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 01:36

جام جهانی قبلی رو سینماها پخش می کردن. بازی تیم ملیو که تو خونه حال نمیده ببینیم. باخت کره بدجوری چسبید. اینا می خواستن جلو ما رو بگیرن نریم جام جهانی ما سربلند شدیم خودشون روسیاه شدن. بدجوری دلم خنک شد. اخــــــــــــــــــــی
من تا چهارشنبه خواب درست و حسابی ندارم. یعنی میشه صعود کنیم؟ نذر می کنم اگه صعود کنیم یه فقیر(مثلا خودمو) سیر کنم

رها دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 01:40

لامصصب سرنوشت من با عدد 17 گره خورده! از ورودم به دنیا که 17امیندروز ماه بود تا امتیاز پیش بینی این روزهایم...

فرهاد دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 01:43

بابک خان امشب یه چییز دیگه هم فهمیدم. اونم اینه که سرعت تایپت از سرعت نور بیشتره. فکر می کردم برای تایپ کردن پستهات ساعتها وقت میذاری ولی فهمیدم اشتباه می کردم. واقعا دست مریزاد به این سرعت عمل


خیلی ارادت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد