جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

دوشنبه 2 تیر


آمریکاپرتغال
22


در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود





شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

0.
.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 11 + ارسال نظر
sitka دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 16:06 http://tiktak01.blogfa.com

یه بار تو عمرم دوس داشتم که کریس ببره بازیشو، ولی از بس که این چند سال واسه باخت تیمش دعا کردم که این یه دفعه دیگه کار ساز نبود

ای بابا این داداش فسقلی ما رسید اون بالا ها و من هنوز در ستون دوم الاکلنگ بازی میکنم

بهار همیشگی دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 17:29

به به میبینم که یه رنگ مجزا به من اختصاص یافتهچقدررر هم خوشرنگه
چقدر خوبه که آدم یه طبقه خصوصی داشته باشه و با کسی شریک نباشه
حالا فکرامو بکنم شاید راضی بشم طبقمو تو مزایده به بالاترین قیمت واگذار کنم
البته در مورد سرو فرق میکنه عزیزم بیا وارد معامله بشیم من برات تخفیف هم در نظر میگیرم با پکیج سفرهای تابستونه...فقط عجله کن که مدت این پکیج پیشنهادی محدوده

بهار همیشگی دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 17:36

به به میبینم که یه رنگ مجزا به من اختصاص یافتهچقدررر هم خوشرنگه
چقدر خوبه که آدم یه طبقه خصوصی داشته باشه و با کسی شریک نباشه
حالا فکرامو بکنم شاید راضی بشم طبقمو تو مزایده به بالاترین قیمت واگذار کنم
البته در مورد سرو فرق میکنه عزیزم بیا وارد معامله بشیم من برات تخفیف هم در نظر میگیرم با پکیج سفرهای تابستونه...فقط عجله کن که مدت این پکیج پیشنهادی محدوده

خورشید دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 18:52

واای خدااا... چه بازی مزخرفی بود.
خدا رو شکر اون گل دقیقه ی آخر رو زد.
آلمان که صعود می کنه.
فرانسه که صعودش قطعی شده.
آرژانتین هم (کصیف!) صعود می کنه.
برزیل هم (با این که دوست ندارم) صعود می کنه..
پرتغال هم که اندکی امید هست..
از تیم های ملی بازیکنای رئال عزیزم فقط اسپانیا افتضااح کرد.

فرشته دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 22:24

یعنی این گل زدن دقیقه ی آخر دیگر دارد مد میشود به گمانم ..

پیرامید دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 22:27 http://lifeformyself.blogsky.com

این روبن کچل چی می گفت اون وسط دقیقه آخر پاس گل داد آخه؟؟؟ سه امتیاز منو کرد یه امتیاز بی شعور!

فرشته دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 22:28

بچه ها طبق اخبار واصله ...آقا م ح م د هر دو بازی رو درست پیش بینی کردند تا حالا و شش امتیاز ناب گرفتند ...
آقا تبریککک
(چون تیم هلنــد هم جزوشان بود تبریک داشت ...)

م.ح.م.د دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 22:44

6 امتیاز زدیم ب بدن

سمیرا دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 23:08

بنده از اونجا که خیلی خوش شانسم ، اسپانیا دقایق آخر سومین گل را زد و 3 امتیاز من را پراند ، دستش درد نکنه
و من همچنان برای تمام بیماران دعا میکنم .

م.ح.م.د دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 23:23

بیا قبل بازی 12.30 جدولتو آپ کن یکم بالا بیام

الان پیش بینیای اونو دیدم اصن منطقی پیش بینی نکردم !!

مهرداد دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 23:38 http://foogh.blogfa.com/

سلام بابک اسحاقی
تشکر می کنم ازت برار
با دار و درخت و دریا دوست باشیم
چه می کنه این سرسبزی با روح و روان ادمیزادی

من تو سه چار شب اخیر شانسم افتضاح بود
امممممممممممممممممما
اسپانیای دوست داشتنی با داداش کاسیاس
امشب گل کاشتن این وسط من 3 امتیاز دشت کردم
بابک جان اپ کن عزیز
اپ کن که شانس به ما رو کرده جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد