جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

سه شنبه 3 تیر



اسپانیااسترالیا
30


هلندشیلی
20


مکزیککرواسی
31


برزیلکامرون
41


در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود





شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

0.
.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 35 + ارسال نظر
افروز سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 07:44

بابک من از این رنگ قهوه ایه خوشم نمیاد خیلی دلگیره نمیشه منم مثل ردیف دوم آبی کنی

سکوت سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 08:59

آقا میشه گل کامرون رو بدین به استرالیا که من 4 امتیاز بگیرم. خب یه طرفش رو که درست حدس زده بودم نمیشه اقلا" برای هر کدوم 1.5 امتیاز بدین؟(آیکن جرزنی )

مرجان سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 09:00

بالاخره اومدم ستون دوم!!!!!!!!!!! هورااااااااااا!!!!

پونی سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 10:07 http://pppooonnnyyy.blogfa.com

هورااااااااا

اول شدم

باران پاییزی سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 10:58 http://baranpaiezi.blogsky.com

تیم ها مثه نقل و نبات گل می زنن بعد ایران می بازه ملت می افتن تو خیابون شادی می کنن. یا ابلفضل خودت به داد ما برس.
دیروز موسوی بازیکن تیم ملی والیبال اومده بود شبکه ی یک می گفت: یک میلیون بهمون پاداش دادن و بعد از بازی آخر هم مقابل ایتالیا 1000 دلار بهشون دادن. اینه تفاوت فوتبال و والیبال اونم با این عظمت
از وقتی نظرات تاییدی شده جوگیریات خیلی سوت و کور شده

فرشته سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:02

سلام خدمت همراهان فوتبالی و خدا قوت خدمت شما .
تبریک میگم خدمت دوستان خوش امتیاز ...
و دعا میکنیم برای شفای عاجل همه ی بیماران حتی ..

وفیق سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:06 http://hayel.blogfa.com

سلام

خسته نباشی بابک خان

پیشنهاد میکنم که این تائید شدن کامنت ها رو موقتی ور دار و بچه ها رو توجیه کن که ، بیخیال کامنت های خاص بشن و خودتون هم تو اولین فرصت حذفشون کنید

خدائیش ، لطف و صفای کامنت ها کمتر از مطالب وبلاگ نیس !!


شاد باشی و ایام بکام

ساجده سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 12:06 http://www.ayatenoor.blogfa.com

من رفتم ستون دوم :((((

سمیرا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 14:48

سلام خدمت دوستان محترم و دوست داشتنی ، بخصوص بابک عزیز و هیت داوران .
من یه نصفه روز نبودم ببین بچه ها چه میکنن با این امتیازگیری ، آفرین ،آفرین
بچه هایی که در ستون سوم قرار دارید هیچ روحیه تون را از دست ندید هنوز تا پایان این دوره 12 تا بازی دیگه مونده و در این اثنا کلی اتفاقات ممکنه بیفته که باعث صعود شما بشه .
مرجان جون رفتن به ستون دوم را بهت تبریک میگم ، از قدیم گفتن از این ستون به اون ستون فرجه

م . ح . م . د سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 15:00

امشب با اختلاف امتیاز میرم صدر

فرهاد سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 16:23

وفیق و باران پاییزی راست میگن. این حرکت پیش بینی جام جهانی برای دور همی بوده ولی کمرنگ و سوت و کور شده. من به شخصه دیگه کامنتها رو نمیخونم تا چشمم به کامنت اون بیمار روانی نیفته تا دوستان نظراتشون تاییدی نباشه و لذت بیشتری ببرن. سایر دوستان رو هم به قول وفیق میتونید توجیه کنید

پروین سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 16:43

ای امان از این بالا و پایین روزگار


پروین سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 16:44

من هی دارم بالای جدول رو نکاه میکنم و دنبال پونی میگردم :)))))))))

پروین سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 16:51

فرشته جان بدو بیا برام دعا کن. من تحمل شکست عش .... نه ببخشید ... شکست فوتبالی رو ندارم :(((((((((
باغبانم تو هم بیا که زحماتت داره به باد فنا میره

ساجده سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 18:52 http://www.ayatenoor.blogfa.com

بچه ها برید تو سایت آی اسپورت ونظرتون رو راجع به موندن ورفت کی روش بنویسید.
http://isport.ir/fa/content/46726/%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%AF-%DB%8C%DA%A9-%D8%AC%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%84%D9%88%D8%B3-%DA%A9%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4

ساجده سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 18:58 http://www.ayatenoor.blogfa.com

این متن رو توی پیج خودم تو فیسبوک گذاشتم.گفتم اینجا هم بذارم. خوشحال میشم نظر دوستان رو بدونم :)))

"آقای کیروش حواست به علیرضا هست؟؟؟
دقایق پایانی به بازی آمد. به جای اشکان دژاگه فرصت بازی مقابل بازیکنان بزرگ آرژانتین را پیدا کرد. او اما هیچ ترسی از این نام ها واین بازیکنان نداشت. همان چند دقیقه پایانی کافی بود تا علیرضا خودش را نشان دهد. کافی بود تا ثابت کند سرمربی تیم ملی در انتخاب او اشتباه نکرده است. کافی بود تا مطمئن باشیم حضور این بازیکن جوان به جای اشکانِ با تجربه هیچ اشکالی در کار تیمی ما ایجاد نمی کند. او با اعتماد به نفس توپ را گرفت وجلو رفت. مقابل سابالتا سرِ توپ زد وپاسی به قوچان نژاد داد که یکی از بهترین موقعیت های ما را رقم زد. آری علیرضا جهانبخش در همان فرصت کوتاه مقابل چشمان جهانیان درخشید. او بار دیگر به یادمان می آورد قرار نیست همیشه خوشحال باشیم که مقابل ستارگان خوب بازی کنیم و می توان به روزهایی امیدوار بود که خوشحال باشیم از اینکه تیممان ستاره دارد و بقیه بازیکنان مانند سابالتا در مقابلش کم می آورند. . ای کاش آقای کیروش بیشتر به این بازیکن اعتماد کند و فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب تیم ملی داشته باشد. بدون شک هیچ کدام از ما از اعتماد به این بازیکن ضرر نخواهیم کرد. ای کاش سرمربی تیممان این فرصت بازی کردن را از او و فرصت دیدن بازیش را از ما نگیرد".

ساجده سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 19:03 http://www.ayatenoor.blogfa.com

من ی درس بزرگ از این وبلاگ گرفتم:
من ناراحت بودم از اینکه اومدم ستون دوم.دیدم مرجان خانم از اینکه اومده ستون دوم خیلی خوشحاله. ی چیزی میگن : شاید اون چیزی که تو داری آرزوی یکی دیگه باشه. اینم یه چیزی تو این مایه ها بود

ساجده سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 19:55 http://www.ayatenoor.blogfa.com

بچه ها این متن رو بخونید. منتظر نظراتتون هستم. البته سایت آی اسپورت توی فیسبوکش اینو با اسم خودم گذاشته اما تو سایتهای دیگه بدون نام آورده شده.
http://dana.ir/News/104321.html
این مطلب تو چند تا سایت دیگه هم آورده شده، حسین ماهینی هم این مطلب رو توی فیسبوکش شِیر کرده. ینی من دیگه از خوشی خوابم نمیبره.

نینا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 20:17

اصلا با این وضعیت جدید وبلاگت حال نمیکنم

نینا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 20:21

وفیق همونجا بشین برادر
من بین 7 تا 9 در نوسانم
چرا اخه هی منو بالا پایین میکنید.
کمر درد گرفتم از بس یکسری از رو سرم رد سدن رفتن بالا یکسری لهم کردن

حسام سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 21:15

دست مریزاد ..

اردی بهشتی سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 22:01 http://tanhaeeeii.blogfa.com

این تاییدی شدن کامنتا حال منو گرفته، بیشتر از نزول رتبه م :(

گرچه میدونم مجبور بودی اینکارو کنی ...

سمیرا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 22:28

نه خداییش میخوام بدونم ،بازی اروگوئه و ایتالیا ،کسی گفته بود اروگوئه میبره؟
یا انگلیس و کاستاریکا 0-0 میشن؟

نینا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 22:33

ایتالیا هم که باخت
ای بابا این چه جامی هستا
-------------------
حالا کی میخواد این امتیازای از دست رفته منو پاسخگو باشه

نینا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 22:38

تمام معادلات رو کاغذی ما رو این تیمها بهم زدناااااااااا
اصلا چرا این جام این همه عجیب غریب شد؟
-------------------------------
اینجاست که باید گفت اقای اسحاقی تو ام با این پیشبینی بازیت
0000000000000000000000000000
اه مثل ادم داشتیم زندگیمونو میکردیما
=====================
خوب یکی بعد به من بگه کی قهرمان جام شد.فکر کنم همون ایرانی که نوشتم بشه قهرمان .

دل آرام سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 22:44 http://delaramam.blogsky.com

الان انگلیس و اسپانیا و ایتالیا حذف شدن دقیقا جام قراره به کی برسه؟!
جام رو بدن به برزیل همه برن دنبال زندگیشون دیگه

فرشته سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 22:54

سلام ...
پروین بانو جان..کجا رفتی شما یک باره...سعادت همسایه بودن نداشتیم ها ...سریع خودتان را برسانید که بساط پذیرایی مهیا است..

من نمیدانم این چه مدل بازی کردن است ...به قول نینا جان ما که هی نباید بیاییم قبل بازی بگوییم چندتا گل بزنید...خب خودتان بروید پیش بینی ما را بخوانید دیگر اههه

فرشته سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 22:56

بنده که ایتالیا را تیم اول، جزو چهار تیم اعلام کرده بودم...
هی داد بیدااااااااد...

این 50 تو 350 من خیلی ضایع هست بیا همون 300 باشه
بیا و او 50 رو به من بر گردون. عدد رند و شیک بشه
-------------------------------------
از طرف یک عدد اسپانسری که داره خسیس میشه

فرشته سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 22:59

اردیبهشتی جان ...
خوش به حالت بازی والیبال را گروهی و آنجا دیدی..پیامک من ساعت 5 بود رسید و فرصت رساندن خودم نبود...خیلی دلم می خواست در جمع بازی رو ببینم ..جای ما خالی ...
به هر حال تبریک بابت این برد ...

فرشته سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 23:03

پروین بانو جان شما از دو بازی امشب یک امتیاز گرفتی ...برد اروگوئه را پیش بینی کرده بودید...

صدیقه (ایران دخت) سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 23:14 http://dokhteiran.blogsky.com

امشب شب بدیه...
من هیچی امتیاز نگرفتم و فکر نمیکنم که بازم امتیاز بگیرم...
اقا اصن بازیو تعطیل کنید ... نمیخواااااام
من طاقت شکست ندارم :(

afoo سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 23:14

be jone khodam man sob inja comment gozashtam ... chi shode ayaaaaa ...

باغبان سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 23:49 http://www.laleabbasi.blogfa.com

من بعد از ظهری یه سری اومدم جدولو دیدم چشمم به رنگ خوشگل زرد که افتاد همینجوری این ورد زبونم شده:
زرد زردم ریشه دارم من درختی استوارم...
یکی بیاد به این ورد زبون من حالی کنه امجید جان دلبندم اون سبز سبزمه
پروین بانو جونم شما برین بالا من هواتونو دارم
هرموقع میام سراغ جدول اول اسم شما رو چک می کنم ببینم کجایین

سرو سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 23:53

:)))
عجب جام هیجان انگیزی
اروپا گل کاشته حسابی که
بگو خودتون نمیاین نیاین، کدومتون جواب امتیازای ما رو میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد