جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

اعلام رده بندی امتیازات مرحله مقدماتی

سلام و خسته نباشید دوستان

بعد از یک ماراتن هیجان انگیز و برگزاری 48 مسابقه ،مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل به پایان رسید و بعد از یک استراحت کوتاه مرحله یک هشتم نهایی آغاز خواهد شد .


اول با هم نگاهی بیاندازیم به جدول امتیازات :





رقابت تنگاتنگ وفیق و سرو در صدر جدول در لحظات آخر به نفع وفیق تمام شد و آقای وفیق با 44 امتیاز به عنوان صدرنشین مرحله مقدماتی معرفی شدند . در انتهای جدول هم آرش پیرزاده اجازه قعر نشینی به هبچ حریفی را نداده و با قدرت انتهای جدول را از آن خود کرده است . باید درنظر داشته باشیم که دوستانی که در جدول با مربع قرمز مشخص شده اند همان بدقول هایی هستند که فایلشان را بعد از موعد ارسال نمودند و به همین خاطر 5 امتیاز از آنها کسر شده است . در حقیقت قعر نشین واقعی جدول جناب محسن باقرلو هستند که البته با توجه به سلیقه ایشان در انتخاب گوشی تلفن همراه انتظار بیشتری هم نمی شد از ایشان داشت .

همانطور که تصدیق می فرمایید شمارش امتیازات کار دشواری است . طی این چند روز 48 بازی و 85 شرکت کننده و یک مرتبه شمارش اضافی برای اینکه از اشتباهات احتمالی جلوگیری شود صورت گرفته است . با یک حساب سرانگشتی می شود 8160 بار شمارش امتیازات . به هر حال انسان جایز الخطاست و امکان بروز اشتباه وجود دارد . دوستانی که به هر دلیلی نسبت به امتیازات خود معترض هستند لطفا فقط در صورت اطمینان از این موضوع با دلیل و مدرک اطلاع دهند تا بررسی و اصلاح شود . مطمئنا تغییر در امتیازات مرحله مقدماتی بعد از این به هیچ عنوان رخ نخواهد داد .

حالا برویم سراغ مرحله بعد
لطفا این فایل را دانلود بفرمایید .


صفحه اول مربوط است به نحوه پر کردن فایل
عاجزانه درخواست می کنم با دقت مطالعه بفرمایید و بعد فایل را تکمیل کنید .
توجه داشته باشید که پر کردن نام و ایمیل اجباری بوده و شما باید با همان ایمیلی که فایل مرحله اول را با آن ارسال نموده اید فایل جدید را نیز ارسال بفرمایید .
آخرین مهلت ارسال فایل مرحله دوم ساعت 12 ظهر روز شنبه است . فایل هایی که بعد از این ساعت ارسال شوند با عرض پوزش به هیچ عنوان مورد قبول قرار نمی گیرند و عدم ارسال فایل به منزله انصراف از شرکت در ادامه مسابقه می باشد .

و در انتها یک تشکر ویژه دارم از اسپانسر های عزیز و اعضای کمیته داوران بخصوص حامد عزیز به خاطر همیاری اش در شمارش آراء تا این لحظه ...

نظرات 67 + ارسال نظر
سرو جمعه 6 تیر 1393 ساعت 08:28

هی هی هی هی
وفیق وفیق وفیق وفیق
هعیییییییییییی

سرو جمعه 6 تیر 1393 ساعت 08:30

ووووووواااااااااااااییییییییییی
چه سخت شده

بهار همیشگی جمعه 6 تیر 1393 ساعت 09:34

سلام
یه تشکر و خسته نباشید حسابی از شما و کمیته داوران گرامی....
خیلی خیلی ممنونم که تا شنبه مهلت ارسال رو افزایش دادین
امیدوارم لااقل این تیم های گرامی در مرحله دوم معقولانه تر عمل کنند تا بلکه ما هم از حال و هوای بالای جدول با خبر شویم

ممنون

رضوان جمعه 6 تیر 1393 ساعت 09:52 http://zs5664.blogsky.com/

پیش بینی این مرحله خیییییییییییلی سخت بود

شما هم سخت ترش کردین آخه چرا امتیاز منفی؟؟؟؟

دل آرام جمعه 6 تیر 1393 ساعت 10:28 http://delaramam.blogsky.com

مرررررررسی بابک تا اینجا که خیلی لذت بخش بود.

قربانت

پیرامید جمعه 6 تیر 1393 ساعت 10:37 http://lifeformyself.blogsky.com

سلام... من هر جوری حساب می کنم انگار امتیاز منو زیادی حساب کردید... حالا دقیق نمی دونم... ولی میشه یه نگاه دوباره بندازید به امتیازای من؟ از پنج شنبه تا جمعه رو می گما... یعنی فقط واسه دیشبو...

درست شمردیم
دو تا بازی پرتغال و آلمان رو دقیق پیش بینی کردید و 6 امتیاز گرفتید
بازی کره و بلژیک هم 1 امتیاز

شیما جمعه 6 تیر 1393 ساعت 10:44

واسه یه روز هم ک شده سوم شدم خوشالم
یه خسته نباشید جانانه به شما و داوران

دیشب که ترکوندی
9 امتیاز از 4 بازی
عالی بود شیما

باغبان جمعه 6 تیر 1393 ساعت 10:47 http://www.laleabbasi.blogfa.com

سلام و خدا قوت
سپاس فراوان
این صدر نشینی ستون دوم و رنگ سبز خوشگلم مستدام

من الان آفیس ندارم و نتونستم فایل رو باز کنم انشاله شب اگه به لپ تاپم رسیدم حتما پر می کنم و میفرستم
الان از گوگل لیست بازیها رو در آوردم و پیش بینی هامو نوشتم گزینه هام روی میزه الان
پروین بانو جونم ایمیلم به دستتون رسید؟؟؟

خسته نباشی باغبان

امیرحسین جمعه 6 تیر 1393 ساعت 11:12

خدا قوّت خدمت بابک عزیز.

جسارتا چرا دیگه امتیاز منفی گذاشتین برای مرحلهء بعدی؟؟ یه فکری برای اونایی بکنید با چنگ و دندون یه امتیازی جمع کردن!! ما که دست به پیش بینی مون خوب نیست یه وقت دیدی امتیازمون منفی شد!یه تجدید نظری بکنید خلاصه

سلام
اتفاقا این فرصت خوبیه که پایین جدولی ها خودشون رو برسونن به بالا
اگر هم امتیازشون منفی باشه چیزی از دست نمیدن
فکر کنم جذاب تر بشه بازی
در ضمن امتیاز منفی فقط برای پنالتیه نه برای بخش های دیگه
و اجباری هم در انتخاب کردن اون گزینه وجود نداره

فرشته جمعه 6 تیر 1393 ساعت 11:34

سلام آقای اسحاقی .و خدا قوت بابت این زحمات چند وقت ...
و تشکر از همراهان فوتبالی و اسپانسرهای عزیز ...
و تبریک خدمت دوستانی که امتیازهای خوبی رو کسب کردند..

رضوان جمعه 6 تیر 1393 ساعت 11:39 http://zs5664.blogsky.com/

فایل رو ارسال کردم

ممنون دریافت شد

فرشته جمعه 6 تیر 1393 ساعت 11:43

از اینجا به بعد به نظرم کمی مشکل تر میشود و حساس تر ... و برای شخصی مثل من که از فوتبال چیزی سرم نمیشود جز روزهایی که در کودکی دروزاه بان برادرهایم میشدم و سالهایی که فقط از بین تیم ها هلند و آلمان را می شناختم و تمام نتایج دور اول را شانسی و از روی اسم تیم ها پیش بینی کردم کمی سخت تر میشود کار ...
گمانم این دور را باید میدان بدهیم به جوانترها و پیش کسوت ها و ریش سفیدان فوتبالی ...

فرشته جمعه 6 تیر 1393 ساعت 11:46

سمیرا بانو جان ...کجایید بانو...بیایید کمی روحیه بدهید... کار سخت شد...

پروین بانو جان...شما کجا رفتی ؟

مسب مقام اول را هم به آقای پیرزاده تبریک میگویم ..

ولی گذشته از همه ی این حرفها تا به حال که دورهمی خوب و خاطره انگیزی شده و از همه ممنونم ..

ممنون فرشته

سمیرا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 12:08

سلام و روزتون به خیر.
خدا رو شکر مرحله مقدماتی با تمام سختی که داشت تموم شد (حالا نیست من توی تمام بازیها ، بازیکن بودم !)انصافاپیش بینی ها سخت بود ، نبود؟
برای من لحظات خوبی بود بگذریم از این که امتیاز خوبی ندارم ولی کنار شما عزیزان بودن برای من مهمه.
تا اینجا که خوش گذشته . میریم که داشته باشیم پیش بینی یک هشتم نهایی ،
دوستان برای همتون آرزوی موفقییت میکنم .

ممنون سمیرا خانوم
خیلی هم خوبه امتیازتون
در مورد سوالتون :
هر بازی یک برنده داره مثلا شما میگید تیم آ برنده میشه
اگه بازی به پنالتی بکشه و شما گزینه بله رو انتخاب کرده باشید بدون در نظر گرفتن اینکه کدوم تیم رو برنده انتخاب کردید 2 امتیاز می گیرید ولی اگر بازی به پنالتی نکشه 2 امتیاز منفی دارید
تعداد گل ها هم که معلومه تعداد گل های بازی بعد از اتمام وقت عادی و اضافه و پنالتی هست و قاعدتا نباید تعداد گل ها مساوی باشه

نینا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 12:12

ای بابا. این چه وضعشه.
به قول پسر عمه زا : این همه خفت تا کی. اخه چه معنی داره
شدم دهم.واااااااا

با این آیکیوی تو همینم زیاده
به نظرم تو قهرمانی اصلا

حباب لامپ جمعه 6 تیر 1393 ساعت 13:10

من که دیگه امیدی به اون بالا رسیدن ندارم
ماشالا همه امتیازارو درو کردن
ولی اون رنگ زرد خیلی به اسم من میادا

سرو جمعه 6 تیر 1393 ساعت 13:14

نمره منفی هم داره

یاد این استادا افتادم میگن برگتو میدم اما اگه اشتباه گفتی نمره کم میکنم
احتمالا قرار بود همه بزنیم بعله به پنالتی میکشه
باید دید از 85 نفر کی جرات ریسک رو داره

فعلا که هیچکس ریسک نکرده
ولی من اگر جای افراد پایین جدول بودم همه رو میززدم پنالتی
چون چیزی برای از دست دادن ندارند

م.ح.م.د جمعه 6 تیر 1393 ساعت 13:28

اردی بهشتی ،‌ ساجده ،‌تیراژه ، نمیبینمتون تو جدول

م.ح.م.د جمعه 6 تیر 1393 ساعت 13:28

از اینجا ب بعد رو تیم ها شناخت حاصل شده ، دیگه شانس و اقبال نیست ، بنا بر این من و علیرضا صعودی جهشی به سمت صدر خواهیم داشت

تو هم مثل رئیس جمهورا فقط وعده و وعید میدی

خاموش جمعه 6 تیر 1393 ساعت 13:43

سلام و خسته نباشید
بازهم ایمیل تاییدی میاد برای دریافت فایل عایا؟

سلام
بله فایل شما دریافت شد

سمیرا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 14:45

سلام .
پس کامنت من کو؟

فرهاد خطاب به صدرنشینان جمعه 6 تیر 1393 ساعت 14:56

من این پایین نشستم سرد و بی روح ... تو داری می رسی به قله ی کوه
داری هر لحظه از من دور میشی ... ازم دل میکنی مجبور میشی...

تا مه راهو نپوشونده نگام کن ... اگه رو قله سردت شد صدام کن

یه رنگ مرده از رنگین کمونم ... من این پایین نمیتونم بمونم

علیرضا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 15:42

آقا من دو هفته ی پیش رباط مچ بازوی پای راستم مو ورداشته بود(!!!!!!) واسه همین تیم دومم رو راهی این مسابقات کرده بودم و نشد که نمایش همیشگیم رو توی جدول داشته باشم :)))))
ایشالا زین پس محمد پرچم رو فعلا اون بالا نگه دار قربون دستت تا بیام منم :دی
فقط کاش امتیاز مثبت پنالتی رو بالا میگرفتید که ارزش ریسک داشته باشه !
در ضمن پیش بینی کردن تعداد گل ها با احتساب پنالتی ها واقعا غیر ممکنه هاااا !!! و میزان امتیازات بلقوه ی این مرحله هم با توجه به این مسئله و امتیاز منفی و ... اونقدری نمیشه که ستون سومی (و احیانا حتی دومی ها) ها امید چندانی به صعود به بالاهای جدول داشته باشند !
و اینکه کاش پیش بینی آقا گل رو هم اضافه میکردید که دیگه دیر شده !

آره آقای گل به فکرم نرسید
مرسی علیرضا

علیرضا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 15:43

و البته با تشکر از زحمات هیئت داوران و صاحب خانه گرامی

سرو جمعه 6 تیر 1393 ساعت 15:46

خواستم بیام بگم از الان به بعد دیگه فوتبالی های واقعی
میان نتایج رو تحلیل میکنن و بعد پیش بینی میکنن و
امتیازا رو میگیرن یا بهتر بگم درو میکنن
که دیدم آقای محمد قبل من این ادعا رو کرده

پس ازین به بعد هیجانشم بیشتر میشه
ببینیم واقعا فوتبالین یا فقط کریِ

ساجده جان دستم به دامنت رو سفیدمان کن خواهر

سرو جمعه 6 تیر 1393 ساعت 15:49

ا
دیگه تاییدی نیست


دم شما گرم آقای اسحاقی روز جمعه ای کلا ذوق زدمون کردید

علیرضا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 15:49

یک سوال : پیش بینی تعداد گل ها فارغ از نتیجه بازی 3 امتیاز داره یا مثل مرحله ی قبلی باهم دیگه 3 امتیاز دارن؟!

مثل مرحله قبل
مجموعا سه امتیاز

خواننده خاموش به وفیق جمعه 6 تیر 1393 ساعت 16:20

سلام

دمت خیلی گرم وفیق ...

منتظریم این مرحله رو هم با پیش بینی هات بترکونی....

ولی چرا وبلاگت رو بستی ؟؟؟؟

کسی میدونه ؟

مهرداد جمعه 6 تیر 1393 ساعت 17:22

بابک برار
می بینم که درخواستم هنوز تو فایلت مونده و بررسی نشده
اقا مهندس یه التفاتی بفرمایید

و اینکه حتی اگه یه مسابقه با 2-2 هم بره پنالتی کشی
صرفا نتیجه ضربات پنالتی باید لحاظ شه تو پیش بینی دیگه

مهرداد جمعه 6 تیر 1393 ساعت 17:24

به به
حاج بابک
تاییدی رو ورداشتن
رومون زمین ننداختن
تشکر و تشکر و تشکر

sitka جمعه 6 تیر 1393 ساعت 17:52 http://tiktak01.blogfa.com

مرسی که تاییدی نیست دیگه!

باز این یاهو خر شده، من هر کاری میکنم نمیدونم چرا نمیشه فایلا رو attach کنم!

راه دیگه ای نیس به جز ایمیل؟؟؟

سمیرا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 18:23

هورررررااااا ، تاییدی نیست ، حالا برم کامنت ها رو بخووونم

سعید.ا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 18:24

سلام آقای اسحاقی
من توی دوره ی مقدماتی متاسفانه دیر خبر دار شدم و به مسابقه نرسیدم ،الان میتونم توی این دوره شرکت کنم؟فارغ از این که عقب هستم ولی بازم جو مسابقه رو خیلی دوست دارم

متاسفانه امکانش نیست سعید جان
ایشالا تو بازی های بعد در خدمتتون هستیم

سمیرا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 18:36

سلام فرشته جون .من همین گوشه کنارها هستم ، در خدمتتونم ، هیچ نگرانی به خودتون راه ندید بچه ها ، فکر کنم این دوره هیجانش بیشتره ، حواستون را خوب جمع کنید ، ما میتوانیم .
محمد جان و آقا علیرضا درسته ما ردیف سوم هستیم ولی هنوز تا آخر مسابقه زمان مانده ، جوجه رو آخر پاییز میشمارند .

sitka جمعه 6 تیر 1393 ساعت 20:50 http://tiktak01.blogfa.com

آقای اسحاقی از ظهر تا الان با این یاهو درگیرم!!!
بالاخره سند شد! ولی ایمیل تایید نیومده! اگه به دستتون نرسیده بگین یه باره دیگه بفرستم!
دو تا ایمیل هست که یکیش فایل داداشمه (علیرضا میم)

(حالا یکی نیس بگه نه که پیش بینی هات همش درسته خودتو از ظهر تا حالا علاف کردی با این یاهو!)

ف رزانه جمعه 6 تیر 1393 ساعت 22:16

سلام جناب اسحاقی خسته نباشید
منم فرستادم... این دفعه خودم پیش بینی کردم، دفعه ی قبلی که پیش بینی های داداشمم راه به جایی نبرد...
باشد که این بار رتبه ی خوبی کسب کرده و روی داداشمم کم کنم...

نینا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 22:23

میشه من اصلا بازی نکنم؟
-------------------------
(حالا انگار همه جدول لنگ من هست )

سرو جمعه 6 تیر 1393 ساعت 22:34

این دفعه چه استرسیه

سرو جمعه 6 تیر 1393 ساعت 23:07

ایول به والیبالیستهای قهرمان

پروین جمعه 6 تیر 1393 ساعت 23:14

سلام باغبان جانم و فرشتهء عزیزم

باغبان جان، انقدررر سرم شلوغه این روزها که حتی ایمیل هایم را چک نکرده ام. اما بهرحال ممنونتم. میدانم که خواسته ای باز هم در پر کردن فایل کمکم کنی. اگر تا قبل از انقضای مهلت رسیدم، مزاحمت میشوم. و الا از همین کنار زمین برای همهء شماها و بخصوص تو سوت میکشم و تشویقتون میکنم.

بابک جان
دست تو و نیروهای کمکی ات هم واقعا درد نکند.

فرهاد جمعه 6 تیر 1393 ساعت 23:15

یکشنبه حتی 3 بر 2 ببریم میریم تو 6 تای لیگ جهانی

پروین جمعه 6 تیر 1393 ساعت 23:18

نزدیک 1700 بادید داشته اینجا دیروز
بابک، باید آگهی بذاری و از بلاگ اسکای و آگهی گزارندگان! پول بگیری. بخدا بی شوخی میگم. اینجا یه سایت معروف و پر بازدیده و حتما براشون منفعت خواهد داشت.

م.ح.م.د جمعه 6 تیر 1393 ساعت 23:24

کیامهره قهرمان فرستادم ، قربون دستت یه تائیدیه بهم بده

سمیرا شنبه 7 تیر 1393 ساعت 00:02

پروین خانم جان سلام عرض شد . چرا از کنار میخواهید تشویق کنید؟ حیف نیست ؟ وجوتون لازمه ،امتیازتون هم که خوبه . ادامه بدید اگر کمکی از دست منم بر بیاد در خدمتم

سمیرا شنبه 7 تیر 1393 ساعت 00:05

بابک جان من هم فایلم را چند ساعت پیش فرستادم .

فرشته شنبه 7 تیر 1393 ساعت 00:10

اول از همه تبریک بابت برد تیم والیبال ...و خدا قوت به شما..

ممنونم سمیرا جان و پروین بانوی عزیز...
پروین بانو جان ....تا فردا ظهر فرصت هست ...شرکت کنید...
نینا خانم منم نظرم همینه که چهار گوشه ی زمین را ببوسم و در اوج خداحافظی کنم ...
ولی از طرفی به قول سمیرا جان جوجه و پاییز و اینا ...
حالا باختیم هم مهم نیست ..

فرشته شنبه 7 تیر 1393 ساعت 00:44

فایل را ارسال کردیم خدمتتان .
باشد که رستگار شویم...

فرهاد شنبه 7 تیر 1393 ساعت 01:38

بابک خان با یاهو اتچ نمیشه. با جی میلم می فرستم

فرهاد شنبه 7 تیر 1393 ساعت 01:46

بالاخره با همون یاهو اتچ شد. فرستادم. منتظر ایمیل تایید هستم. امیدوارم مراحل حذفی هم خوش بگذره

تیراژه شنبه 7 تیر 1393 ساعت 07:00 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام
صبح به خیر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد