جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

آغاز مرحله یک هشتم نهایی


امشب و با بازی برزیل و شیلی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی 2014 آغاز می شود . فایل تجمیعی مرحله دوم پیش بینی ها را می توانید از اینجا دانلود بفرمایید . مستحضر باشید که 21 نفر از دوستان از ادامه بازی ها انصراف دادند و رقابت از امشب با 64 نفر ادامه پیدا می کند .


در ضمن طی بررسی مجدد امتیازات 2 امتیاز به مجموع امتیازات خانم مریم 68 اضافه شد .
شاد باشید ...



شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

0.
.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 37 + ارسال نظر

یک کتاب بینطیر
هنر میلیاردری با 60 درصد تخفیف تا پایان تیر ماه

حداحافطی با مشکلات مالی
ورود به دنیای زیبای ثروتمندان

http://iranfun12.mihanblog.com/post/630

بسمه تعالی
مدیریت محترم وبلاگ جوگیریات سلام علیکم
بدین وسیله اعلام می داریم خانم نینا شجاعی نماینده بیمه پارسیان به دلیل خصاصت مفرط و بی خوابی ناشی از از آن از پرداخت وجه مذکور معاف گردیده و حکم اعسار ایشان صادر گردیده و وجه ایشان را مقابل آینه قرار داده تا 2 برابر شود. مدارک موجود در اسرع وقت پیوست کامنت گردیده و از جنابعالی خواهشمندیم جهت معافیت نامبرده افدامات لازم را مبذول فرمایید.
و من الله التوفیق

فرهاد شنبه 7 تیر 1393 ساعت 16:01

کیا انصراف دادن؟ صدر جدولیا یا قعر جدولیا؟ یعنی امیدوار باشیم؟ کاش میشد امتیازات دور حذفی بیشتر باشه تا امید قعر و وسط جدولی ها بیشتر باشه

مدیر محترم ستاد رسیدگی به اعسار حامیان مالی وبلاگیون

در مورد ادعای شما مبنی بر اعسار فرد نامبرده متذکر میشویم که :
اولا : موعد وصول جوایز هنوز نرسیده و ادعای پیش از موعد شما اماره بر عدم وجود حسن نیت است !
دیما : اگر موعد برسد و وصول نشود با توجه به ماده 2 قانون نحوه ی اجرا : "هرکس محکوم به پرداخت مالى به دیگرى شود چه به صورت استرداد عین یا قیمت یا مثل آن و یا ضرر و زیان ناشى از جرم یا دیه و آن را تأدیه ننماید دادگاه او را الزام به تأدیه نموده و چنانچه مالى از او در دسترس باشد آن را ضبط و به میزان محکومیت از مال ضبط شده استیفاء می‏نماید و در غیر این صورت بنا به تقاضاى محکوم‏ له، ممتنع را در صورتى که معسر نباشد تا زمان تأدیه حبس خواهد کرد" ! پس برای اون 350 تومنه میتونیم بیایم "دفتر" بیمتون رو خط خطی کنیم و اگر مانع شدید میفرستیمتون آب خنک بخورید
سوما : از میزان جایزه در این بهبهه ی تورم کبری معلومه که ایشون واسه خودشون یه پا تاجرن و از تاجر جماعت ادعای اعسار پذیرفته نیست!

بنابراین با توجه به شواهد و قراین ، عدم معرفی بینه ی مکفی برای اثبات اعسار ، عدم تصدیق مدعی ، خانم نینا شجاعی نماینده بیمه پارسیان به پرداخت وجه مقرر در قرارداد اسپانسریت(!!!) محکوم میشوند !!! و در صورت تجدید نظر خواهی نسبت به این حکم میدیم سه چهار برابر مبلغ جایزه رو ازتون بگیرن که دل ملتی هم شاد بشه

(لازم به ذکر است که این حکم قطعی نبوده و دادگاه آمادگی خود را جهت تبانی با اصحاب دعوی اعلام میدارد)

و من الله توفیق

سمیرا شنبه 7 تیر 1393 ساعت 16:56

خسته نباشی بابک جان .
حیف شد بعضی از دوستان انصراف دادند ، تازه چند تن از آنها هم امتیاز خوبی داشتند! خوب ، حتما آنها هم دلایل خودشان را دارند ، من برای آنهادر بقیه مراحل زندگیشان آرزوی موفقییت میکنم.
پیروز باشید وسربلند

وفیق شنبه 7 تیر 1393 ساعت 17:53 http://hayel.blogfa.com

باسمه تعالی
مقام محترم غذاییییی

احتراما همانگونه که مستحضرید ، ابزار و لازم کار جزو مستثنیات دین محسوب شده و قابل ضبط و توقیف نمی باشند ، همچنین بدلیل اشتغال بکار موکله ، بانو مکرمه مجلله ملبسه جمیله ، النینا الشجاعی ، طبق بخشنامه اصلاحی شیخ القضات ، اعمال بند 2 در مورد ایشان منتفی بوده و در صورت تشخیص مقام غذایی و یا خوراکی ، از دستبند یا پابند الکترونیکی با حد ترخص طالقان ، استفاده شود و موکله متعهد به پرداخت کلیه دیون و نیم عشر متعلقه ، بصورت تقسیط 75 ساله می شوند.

رونوشت :
بانو نینا طالقانی جهت واریز حق الوکاله

ستاد رسیدگی ... شنبه 7 تیر 1393 ساعت 18:04

با توجه به اظهارات جناب وفیق الدوله وفیق زاده وکیل نینا الملوک شجاعی و درخواست تجدید نظر ایشان مرجع مذکور وارد شور شده و رای احسن را در اسرع وقت اعلام خواهد داشت. از حضار محترم طلب صبر و رعایت نظم جلسه را خواستارم.
با تشکر-امضا

ستاد رسیدگی ... شنبه 7 تیر 1393 ساعت 18:07

اینو یادم رفت بگم. تلخ تلوخ(صدای چکش)

خداپرست شنبه 7 تیر 1393 ساعت 18:45

سلام مهندس پس چرا منو دیگه بازی ندادی؟ خیلی نامردیه...من که از بازی انصراف ندادم...

sitka شنبه 7 تیر 1393 ساعت 18:57 http://tiktak01.blogfa.com

کاش اسم اونایی که فایلشون رو فرستادن مینوشتین، شاید بعضی از دوستان فایلشون رو فرستاده باشن ولی به دست شما نرسیده باشه!

فرهاد شنبه 7 تیر 1393 ساعت 19:04

سیتکا اسامی تو فایل تجمیعی هست. منم هنوز دانلود نکردم. گذاشتم برا یک شب رایگان دانلود کنم. چون 10 مگابایته

سایا شنبه 7 تیر 1393 ساعت 19:36

سلام دوستان ؛ من نمیخواستم انصراف بدما ... ولی خب وقت خیلی کم بود یعنی چاره ای هم نبود ... متاسفانه فرصت نشد فایل رو ایمیل کنم ؛ ولی تو کامنتا همراهیتون میکنم

شیما شنبه 7 تیر 1393 ساعت 20:49

بازی شروع شده...
بیشتر بچه ها 2-1 و 3-1 به نفع برزیل رو پیش بینی کردن...
حالا لببینم نتیجه چی میشه

فرهاد شنبه 7 تیر 1393 ساعت 21:01

برزیل حمله کن 3 امتیاز بگیریم
ما منتظر 3 امتیاز هستیم هیچ جا نمیریم همینجا هستیم

فرهاد شنبه 7 تیر 1393 ساعت 21:11

وای مساوی شد. اگه برزیل حذف بشه منم اتوماتیک وار از گردونه ی بازی حذف میشم

فرهاد شنبه 7 تیر 1393 ساعت 21:20

اینطور که داره پیش میره شیلی و الجزایر و کاستاریکا اول تا سوم میشن!

sitka شنبه 7 تیر 1393 ساعت 21:20 http://tiktak01.blogfa.com

فرهاد چند چند میشه بازی؟

فرهاد شنبه 7 تیر 1393 ساعت 21:27

سیتکا من 2 صفر پیش بینی کردم. برزیلم قهرمان پیش بینی کردم. ولی با شانسی که من دارم فکر کنم 2 یک برزیل ببازه. کلمبیا اروگوئه رو هم 2 یک به نفع کلمبیا زدم ولی با شانسی که من دارم فکر کنم اون بازی هم اروگوئه ببره. ادم بدشانسی مثل من اصلا نباید تو این بازیها شرکت کننده. خواستم تو این بازی شرکت کنم تا بهم ثابت بشه بدشانس نیستم ولی بیشتر مطمئن شدم. کل عمرمو فوتبال بازی کردم و فوتبال دیدم ولی نصف بازی ها رو هم نتونستم درست حدس بزنم

sitka شنبه 7 تیر 1393 ساعت 21:40 http://tiktak01.blogfa.com

فرهاد راستش با این شرایط بازیا پیش بینی کردن اصلا کار ادمای فوتبالی نیس!!! اصلا هم به شانس نیس.
اونایی که پیش بینی کردن تیمی مثل کاستاریکا از گروهش میاد بالا مطمین باش تا حالا توپو از نزدیک ندیده!!!
من گفتم برزیل 2 بر 1 میبره! کلمبیا هم تو پنالتی میبره
ولی چشمم اب نمیخوره. این شیلی خییییلی خوبه!!!

فرهاد شنبه 7 تیر 1393 ساعت 21:52

سیتکا من دیگه بی خیال پیش بینی شدم. دوست دارم شیلی یا کاستاریکا یا الجزایر یا کلمبیا و ... قهرمان بشن تا بفهمیم تیم بودن به بازیکن بزرگ داشتن نیست و جلو ارزانتین که 27 درصد توپ دستمون بود و 10 تا با خوش شانسی و روز خوب حقیقی گل نخوردیم و 2 تا ضربه سر زدیم به خاطر اینکه بیشتر از یکی نخوردیم نریزیم تو خیابونا شادی کنیم. پولی که کی روش گرفت 10 برابر پولی بود که مربی کاستاریکا گرفت. اگه قرار بود همه بچاپن تو دروازه چرا این همه به مربی خارجی دادیم؟ چرا کاستاریکا و شیلی اینقدر خوبن و ما وقتی که 2 هیچ از بوسنی عقبیم دفاع می کنیم؟ ولاسکو روحیه ی برد و اعتماد به نفسو به تیم تزریق کرد ولی کی روش با
گذاشتن 11 نفر تو دروازه به ما بازنده بودنو القا کرد

صوری شنبه 7 تیر 1393 ساعت 22:37 http://soorii.blogfa.com/

کی این جام جهانی تموم میشه حال و هوای وبلاگتون به شکل قبل برگرده ؟ ما که فوتبالی نیستیم دیگه حوصلمون سر رفت

sitka شنبه 7 تیر 1393 ساعت 22:51 http://tiktak01.blogfa.com

خدایا چرا برزیل اینجوری میکنه؟ خب یه گل بزن دیگه
میزبان هم میزبانای قدیم

شیما شنبه 7 تیر 1393 ساعت 23:12

عجب بازی هیجان انگیزیه هههه...
تا جایی که دیدم کسی پنالتی رو پیش بینی نکرده بود..
ببین نمره منفی با ادم چه میکنه.. : دی

فرهاد شنبه 7 تیر 1393 ساعت 23:13

عجب گروه مرگی بود گروه اسپانیا

وفیق شنبه 7 تیر 1393 ساعت 23:34 http://hayel.blogfa.com

ای شیلی بد شانس

تنها کسی که پیش بینی پنالتی و باخت برزیل رو کرده بود ، همون آرش پیرزاده معروفه !!!!

sitka شنبه 7 تیر 1393 ساعت 23:50 http://tiktak01.blogfa.com

من بازی بعد رو گفتم کلمبیا تو پنالتی میبره

آقا فرهاد حالا وقتی اروگویه 3 به 1 برد معلوم میشه کی بدشانسه!!!

از بازی برزیل که امتیاز نگرفتم، از بازی بعد هم 2 امتیاز منفی میگیرم!!!

فرهاد یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:04

سیتکا مگه بازی برزیلو چی پیش بینی کردی؟ من برد برزیلو پیش بینی کردم. یک امتیاز گرفتم

طاها یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:06 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
چه مصاحبه جذابی بود مصاحبه گلر برزیل...
چه اشک های صادقانه ای داشت

سرو یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:08

منکه بازی رو نددیدم تا سر پنالتی. یعنی اون موقع فهمیدیم به پنالتی کشیده
رسما داشتم سکته میکردم
بخصوص اون توپی رو که بیرون دروازه زد
یعنی برزیل اگه باخته بود یحتمل تلویزیونم باهاش از صحنه روزگار حذف میشد

سرو یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:10

الان از پنالتی 2 امتیاز + رو میگیره؟
این آقای پیرزاد پیش بینی هایی داره که وقتی برای همه غلطه برای ایشون درست
فکر کنم تنها کسی هم بود که 3 امتیاز ایران آرژانتین رو گرفت

sitka یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:14 http://tiktak01.blogfa.com

فرهاد منم گفته بودم برد برزیل، ولی 1 امتیاز این بازی با 2 امتیاز منفی بازی بعد، از امتیاز نگرفتن بدتره!!!

رضوان یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:49 http://zs5664.blogsky.com/

این مرحله هیجانش بیشتره باحال تره

نینا جان چرا جدولتو کامل پر نکردی؟؟؟

بابک خان خسته نباشید عرض میکنم خدمتتون!!!

پروین یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 02:16

چقدر خوب شد خواسته ناخواسته نتونستم شرکت کنم! خیلی این دوره حرفه ای است. عرصهء من نبود خدایی :دی

اردی بهشتی یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 20:20 http://tanhaeeeii.blogfa.com

آقا 21 نفر انصراف دادن ینی ما اومدیم آخر جدول؟:))))))))

سمیرا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 20:24

سلام به دوستان همراه .
پروین خانوم شما که با این حدسیاتتون اینو بگید ، پس من چی بگم؟

صدیقه (ایران دخت) یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 20:38 http://dokhteiran.blogsky.com

سلام

اقا به جون خودم من قصد انصراف دادن و این چیزا نداشتم که
از چهار شنبه تا دیشب مشغول اسباب کشی بودم نت نداشتم امروز رسیدم
از مسابقه که جا موندم اگه داور نیاز داشتید من هستم...
بدون این دور همی اصلا جام جهانی رو دوست ندارم

حباب لامپ یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 20:48

امروز اینجا در دست تعمیر بوده آیا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد