جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

یکشنبه 8 تیر

از دیشب تا همین الان بلاگ اسکای به خاطر اشکال فنی خارج از دسترس بود . بابت تاخیر عذرخواهی می کنم .




در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود






شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

0.
.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 44 + ارسال نظر
نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 21:06

من عوض صعود چرا سقوط میکنم
یک سوال من فایلمو نصفه پر کردم؟

رها یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 21:11

یکی از آرزوهام اینه واسه ساعاتی حتی مجازی هم صحبت با اقای پیرزاده شوم...
تنها توجیح برای رفتن به قعر جدول

اردی بهشتی یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 21:23 http://tanhaeeeii.blogfa.com

من فقط امتیازم رو با محمد چک میکنم :)))))))

دل آرام یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 21:28 http://delaramam.blogsky.com

سلااام
بلاگ اسکای را خدا ازاد کرد
چه امتیاز ها نزدیکه همهههه

نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 21:31

دل آرام31 من با 46 وفیق چیش به هم نزدیکه؟؟؟
حتی 1 عدد مشترک هم ندارن

نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 21:33

اردی جان صد بار بهت گفتم جای خودت بشین
الان چرا اومدی جای من؟
--------------------------
اقای اسحاقی این بچه ها هی از سر و کول من میرن بالا
لطفا منو به عنوان بزرگتر مجلس اون بالا بشون که نظارت کنم بچه ها شیطونی نکنن

اردی بهشتی یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 21:35 http://tanhaeeeii.blogfa.com

وای نینااااااا :)))))))))

حباب لامپ یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 21:38

دل آرام یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:13 http://delaramam.blogsky.com

حالا نینا جان من یه امتیاز شما دو تا رو نادیده گرفتمهااااا
ولی خدایی از 36 به قبل رو نگاه کن همه امتیاز ها پشت سر همه :))))

رضوان یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:21 http://zs5664.blogsky.com/

نینا جان برا بار دوم میگم چرا فایلتو کامل پر نکردی؟؟؟؟

بابک خان داداش من این چه وعضشه آخه
ما به اندازه کافی از دست شوعر و مادرشوعر حرص و جوش میکنیم شمام اومدی یه بازی گذاشتی این شب ماه رمضون خواب رو از چشممون گرفته
دیشب سر بازی برزیل انقد حرص خوردم از گل نزدن برزیل
وبعد سر بازی کلمبیا چقد حرص و جوش و خداخدا کردم که گل دوم رو نزنه امازد!!!
الانم که مکزیک یه گل جلوئه
یعنی این جام تموم شه منم کچل شدم رفتم!!!

راستی همه رم خودم پیش بینی کردما


یه آمار از بازی دیشب:فقط طاها و محمود زهیری نتیجه بازی کلمبیا رو دقیق پیش بینی کرده بودن!!!! اکثرا زده بودن 2-1 به نفع کلمبیا!!!

رضوان یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:22 http://zs5664.blogsky.com/

چقد رنگ بنفش کم رنگ خشگله !!!!

رضوان یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:26 http://zs5664.blogsky.com/

هلند2 مکزیک 1
ایول هلند

اردی بهشتی یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:30 http://tanhaeeeii.blogfa.com

برید اونور میخوام دور افتخار بزنم
3 امتیاز گرفتمممممممم

شیما یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:31

ای بابا .. چی میشد اگه یه گل دیگه هلند میزد..
ما که شبکه ورزش نداشتیم بازیو ببینیم که چی شد !

نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:36

الان یمی به من بگه من چی نوشته بودم
؟
-------------اردی توپولی من لطفا اروم دور بزن
--------------------
اصلا دلم اینقده سوخت واسه اون دروازه بان مکزیک.خیلی گوگول بود.یاد دوران قدیم بخیر خورخه کامپوس مکزیک. هی روزگار
--------------------------
ببینید من خیلی سالی پیشی آدوم هستم

نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:38

بازیا از 49 تا 56 بود دیگه
خوب من پر کردم
ردم مصلا پنالتی عدد نزاشتم خوب این ایراده؟
والا من از قوانین من در آوردی این اسحاقی سر در نمیارم

رضوان یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:39

ازبالای جدول اولین نفری که نتیجه رو دقیق پیش بینی کرد آفو دهکردی بود

اردی بهشتی یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:41 http://tanhaeeeii.blogfa.com

مررررررسی رضوان داشتم میگشتم دنبال پیش بینی محمد:))))))))

امروز با من کل انداخته امیدوارم یونان هم سربلندم کنه :دی ی ی

باشه نینا اصلا دیگه دور نمیزنم میرم بخوابم!

والیبالمونم که بررررردددد

تبرییییییییییییییک!

رضوان یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:42 http://zs5664.blogsky.com/

دومین نفر هم مهرداد بود
مهرداد همون مهرداد اسپانسره آیا؟؟؟
آفرین مهرداد
آفرین اردی جون
این سه امتیاز گوارای وجودتون

پیروزی تیم والیبال هم تبریک میگم
هورررررررررررررررررررررررررررااااااااااااا

یاعلی بگو حماسه ای به پاکن دوباره
یاعلی بگو خداهوامونو داره
قهرمان ایرانی
رقیباشو به زانو درمیاره

میریم به سمت قله های جهانی

نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:44

زضوان جان منو روشن کن
من نَوَفَهمم .
--------------------------------------------
آفرین بچه های والیبال

اردی بهشتی یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:45 http://tanhaeeeii.blogfa.com

ممنوووووووووونم رضوان عزیزم
این آیکون بوس بلاگ اسکای چقدر بیریخته :دی
پروتز کرده انگار :دی
بوس رو برات بنویسم بهتره :دی

رضوان یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:46 http://zs5664.blogsky.com/

فقط یه چی میگم و میرم

دوازده میلیارد تومن فقط برای یک سال
کی روش جان برا موندنش میخاد!!!!

دواززززززززززززززززده میلیارد
فک کن!!!!
ببینم چن تا صفرداره
12000،000،000
9 تا صفر!!!!

اردی بهشتی یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:47 http://tanhaeeeii.blogfa.com

ملت پول میگیرن ما هم پول میگیریم !!!!!

رضوان به اردی یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:48 http://zs5664.blogsky.com/

الان این مدلی مده خب!!!
پروتزو میگم

بلاگ اسکای هم اومد تغییرات بده هرچی شکلک باحال داشت حذف کرد

بوسسسسسسسسسس به اردی

رضوان یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:50

اردی نتیجه بازی بعدی منو تو یه جوره فقط عکس همه
تو به نفع یونان
من به نفع کاستاریکا!!!!

فرهاد یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:54

ایول 3 امتیاز گرفتم و برا اولین بار میرم ستون اول. مرسی هلند

رضوان به نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 22:56

نینا جان من تو جدولت به این توجه نکردم که تو برا بازیایی که به پنالتی کشیده میشه نتیجه ای ننوشتی

اصلن برنده یا بازنده رم معلوم نکردی
اینکه تیم آ برنده میشه یا بی

حالا بیخیال
اصلیا رو نوشتی!!!!

یوزپلنگان!!!!
به چنگ و دندان.....

فرهاد یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:01

16 نفر 3 امتیاز بازی هلند-مکزیکو گرفتن

نینا به رضوان یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:02

اهان راست میگی
من چون اصلا قصد شرکت نداشتم تند تند پر کردم
یک ربع مونده بود به اتمام وقت ارسال کردم.سر سری خوندم قوانینو.
فقط برای دور هم بودن پر کردم
------------------------------------------------
فکر کنید من نبودم میشدید 19 نفر خیلی عدد جالبی نبود رند نبود
صرفا جهت به هم نخوردن جدول اومدم( سوت زنان از کادر خارج میشم و در افق محو )

نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:06

به بابا منم که 2-1 پیش بینی کرده بودم بازی رو
چرا منو جزو شمارشات هییییییچ وقت به حساب نمیارید؟
-------------------
اردی بچه برو بخواب شبخی کوچولو خیلی وقته تموم شده ها.
----------------------------------

فرهاد یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:10

نینا اسم نبردم. گفتم 16 نفر. مگه نفر نیستی؟ باید می گفتم 15 نفر به علاوه یک راس؟!

رضوان به نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:11

ناراحت نشو هرچی به اردی گفتم به تو هم میگم


آفرین نینا
این سه امتیاز گوارای وجودت
بوسسسسسسسسسسسسس

خوبه نینا!!!!
34امتیازی شدی

رضوان به فرهاد یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:14

15 نفر بالای جدول اشتباه پیش بینی کردن
یعنی فقط یه امتیاز میگیرن!!!!

جالبه ها

شمام رفتی تو کار آمارگیری؟؟؟؟

باحاله نه؟؟

نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:16

من یک راس فرهاد خدا بگم چیکارت نکنه
--------------
رضوان عزیز ممنون تورو خدا تحویلم بگیرید دچار کمبود عاطفی تشویق شدم.

فرهاد به رضوان به جاسم به قاسم یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:17

رضوان به گوشم. من از اون طرف حساب کردم که اگه 3 نفر هم درست پیش بینی نکرده باشن میرم ستون اول. تمام.

فرهاد به نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:18

نینا ببشخید اشطباح شد. رعث

رضوان به فرهاد یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:19

ایشالا که میای
این ردیف اول خبر خاصی نیست درضمن حرص وجوشش هم بیشتره!!!!

فرهاد به رضوان یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:22

رضوان پس امتیازاتو بده به من برو کنار ارش پیرزاده تیله بازی کن حرص و جوشش کمتره

سمیرا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:28

سلام و شب همگی به خیر . عباداتتون هم قبول .
خلاصه بعد از کلی آنالیز و فکر در مورد هلند و مکزیک ، معادلات بنده درست از آب در آمد و امتیاز گرفتم
بچه های والیبال هم که امشب کولاک کردند و گل کاشتند، پیروز و سر بلند باشند

فرشته یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:30

سلام همراهان فوتبالی...
تبریک بابت برد والیبال :-‏)‏
اردیبهشتی جان مبارکت باشه سه امتیاز..دور افتخار زدی من نبودم تشویق کنم

رضوان به فرهاد یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:41

من الان منتظرم یه امتیاز توپ بگیرم برم بالاتر!!!!
حالا میشه تو چن امتیاز بدی به من من برم بالا سر وفیق و سرو؟؟؟

انقد که برا این جایزه ها تلاش میکنیم برا قرعه کشی همراه اول و برنج آوازه و چای دبش و محصولات محسن و سان استار واین مزخرفات تلاش نمیکنیم

گرچه اینجا واقعیه اما اونا شاید خالی بندی باشه

نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:52

یک چیز جالب تو بازی این بود که دقیقه 75 اینا بود دیدم تیما رقتن سمت نیممت ذخیره
داشتن با تعجب نگاه میکردم مگه کار به پنالتی کشید؟
دیدم اااا به علت دمای بالا داور استراحت داده تا آبرسانی کنن
مثل اینکه نیمه اول هم اینطور بود
---------------------
اینو گفتم که بگم جام شگفتیهاست .

نینا یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:54

بچه ها شبخیر
------------------------شیطونی نکنید
صبح بیدار نشم ببینیم از سر و کول من بالا رفتینا

اردی بهشتی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 09:34

مررررررررررسی فرشته جانم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد