جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

دوشنبه 9 تیر



در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود





شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

0.
.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 72 + ارسال نظر
پروین دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 04:51

سلام
من میگم جایزه ها را قسمت کنیم بین وفیق و سرو و بقیه دیگه خیلی خودشون رو زحمت ندن!!!

رضوان دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 04:53

نماز روزها هاتون قبول

هیچکی نتونست نتیجه دقیق بازی رو پیش بینی کنه
اما چن نفری که نشمردم پیش بینی پنالتی کردن و 2 امتیاز گرفتن

مثلا چی میشد کاستاریکا یه گل دیگه میزد؟؟؟؟

پروین دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 04:54

برای شدن در اینجا؛ یه نصفه کتاب هم در نظر نگرفته اید؟


اول نوشته بودم اول. ارسال نشد و دیدم دومم. و بر همگان واضح و مبرهن است که دوم بهتر از اول است!

رضوان دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 04:55

یه سوال:
کسیکه پنالتی رو پیش بینی کرده 2 امتیاز میگیره + اگه برنده رو هم درست گفته باشه 1امتیاز میگیره میشه 3 امتیاز؟؟؟

پروین دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 04:56

:))))))))
ای بابا ... همون اولم. من این سیستم پایین به بالا را اصلا دوست ندارم. غریبگی میکنم باهاش.
و دیگر اینکه بین علما اختلاف است. خیلی هایشان که خیلی هم نظرشان موثق است میگویند اول بهترتر است!
عبادات تو هم قبول رضوان جان

خورشید دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 05:18

رمضان بر همه مبارک.
آقا اون موقع که من دسترسی نداشتم به اینترنت حیف شد.
اما این که میگین مرحله بعد می تونم بیام..خب امتیازم از همه کمتر میشه گناه دارم. نمیشه منو بذارین در قسمت زیبای نارنجی رنگ (لازم به ذکره خورشید نارنجیه دیگه.) بعد اون مرحله رو شروع کنیم؟

نینا دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 09:33

و بدین سان پله های سقوط را طی تی؟؟ میکشیم تا باشد کسانی مثل مت پایشان به این پوست موزها گیر نکند بخورد زمین

اردی بهشتی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 09:38

صبح بخیر رفقا

ساجده دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 09:43 http://www.ayatenoor.blogfa.com

آقا خدا رو شکر که من انصراف دادم وگرنه الان قعر جدول بودم و حسابی افسرده می شدم :)
ولی فکر نکنید خودم تو جدول نیستم ولتون می کنم هاااااااا.من همچنان با جوگیریات هستم.
این وفیق و سرو قصد پایین اومدن ندارن آیا؟؟؟

ساجده دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 09:50 http://www.ayatenoor.blogfa.com

صبح شما بخیر اردی جون.

ساجده دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 09:54 http://www.ayatenoor.blogfa.com

بچه ها کسایی که تو گوشی هاشون whats app دارن و اگر دوست دارن در مورد دین ومسائل مربوط به اون اطلاعات داشته باشند بهشون بگم که ما یه استادی داریم که یه اتاق گفتگو راه انداخته ومطالبی صوتی خیلی کوتاه رو میذاره اونجا تا همه استفاده کنند. این خانم و همسرش اطلاعاتشون خیلی راجع به دین خوبه وواقعا بدون تعصب حرف میزنن.
اگر دوست داشتید تو وبلاگ من نظر خصوصی بذارید تا بگم چه جوری میتونید دسترسی پیدا کنید به این اتاق گفتگو.
در ضمن تو اون جمع همه جور ادمی هست. مذهبی وغیر مذهبی. با تفکرات مختلف.

م . ح . م . د دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 09:59

چرا من از 5 ام تکون نمیخورم ؟!

منو این همه بد شانسی محاله محاله محاله ............

فرشته دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:03

سلام همراهان فوتبالی ...
آقا ما دیشب از برد هلند اونقدر ذوق کردیم ...
به خیال خودمان هم فکر کردیم نتیجه رو 2بر 1 پیش بینی کردبم... بعد دیدیم نه خیر ...
ولی به هر حال هلنــــد نارنجی پوش امسال جزو چهار تیم خواهد بود...

فرشته دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:07

تازه امشب هم نتیجه بازی فرانسه و نیجریه را به نفع نیجریه پیش بینی کردم ..

سمیرا دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:29

سلام و صبحتون به خیر .
نرم نرمک میرسد اینک سمیرا چقدر دلخوشم من !
انصافا اونایی که بازی را پنالتی پیش بینی کرده بودند ، چه وارد بودند، حالا وارد بودید یا ریسک کردید؟

رها آفرینش دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:41 http://rahadargandomzar.blogsky.com

دیروز که اومدم نتایج رو دیدم توی ستون دوم بود اسمم و کلی ناراحت شدم، الان داشتم با دلخوری به پسرم میگفتم ببین من کلی سقوط کردم که دیدم وااااااااااااای اومدم ستون اول ، آخ جووووووون الان انقدر خوشحالم انگار وفیق خان جاش رو داده به من!
یعنی این بشر همه ی بازیها رو درست پیش بینی کرده بوده؟
عرض ارادت داریم رفیق وفیق

حباب لامپ دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:44

به نظر میاد که من یه حرکت نوسانی رفت و برگشتیو شروع کردم

اردی بهشتی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:53

محمد برو خدا رو شکر کن رتبه ت پایین تر نرفت

اردی بهشتی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:54

فرشته ازونجایی که تو این جام هی شگفتی رقم میخوره گرفتی 3 امتیازو :دی

اردی بهشتی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:55

کسایی که امتیاز 36 دارن تعداشون از همه دارندگان امتیازات دیگه بیشتره !!!!!

جعفری نژاد دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:59

عین خیلی جاهای دیگه، آسه آسه و نم نم اک دارم ته نشین می شم قدرتی ِ خدا...
البت که مسبوق به سابقه اس و نقل ِ همیشه ی عمر

ساجده دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:02 http://www.ayatenoor.blogfa.com

بچه ها کسایی که تو گوشی هاشون whats app دارن و اگر دوست دارن در مورد دین ومسائل مربوط به اون اطلاعات داشته باشند بهشون بگم که ما یه استادی داریم که یه اتاق گفتگو راه انداخته ومطالبی صوتی خیلی کوتاه رو میذاره اونجا تا همه استفاده کنند. این خانم و همسرش اطلاعاتشون خیلی راجع به دین خوبه وواقعا بدون تعصب حرف میزنن.
اگر دوست داشتید تو وبلاگ من نظر خصوصی بذارید تا بگم چه جوری میتونید دسترسی پیدا کنید به این اتاق گفتگو.
در ضمن تو اون جمع همه جور ادمی هست. مذهبی وغیر مذهبی. با تفکرات مختلف.

وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:15 http://hayel.blogfa.com

سلام دوستان


اصلی ترین نکته برا گرفتن یه نتیجه خوب ، داشتن یه تشویق کننده خوبه

هر کسی هم دوس داره ، میتونم جامو عوض کنم باهاش


شاد باشید و روزگار بکام

اردی به وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:18

من من

HaMeD دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:25

سلام وقت بخیر دوستان عزیز
......

خانم رها آفرینش دیشب یه حرکت عجیب زدند و به عنوان اولین 5 امتیازه این جام شدند


یعنی برای بازی کاستاریکا پنالتی رو تشخیص داده بودند که (( 2 )) امتیاز مثبت داره
و دقیقا نتیچه 6-4 رو تشخیص داده بودند که 3 امتیاز داشت
و ایشون مجموعا 5 امتیاز از یک بازی کسب کردند!

اردی بهشتی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:29

واااااااااااای
عجب موجودیه این رها آفرینش
دمش گرممممم

دارم فکر میکردم من اگه جاش بودم چطور خوشحالی از خودم نشون میدادم :دی ی ی

ساجده دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:31 http://www.ayatenoor.blogfa.com

من گفته بودم خانم آفرینش باید زودتر به صدر جدول برسه.
من یه کتاب چگونه نماز بخوانیم براش کنار گذاشتم
آفرین به هوشش :)

وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:44 http://hayel.blogfa.com

خانم سأجده

یدونه کتاب زیارت نامه هم برا من کنار بزار....

ساجده به وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:48 http://www.ayatenoor.blogfa.com

چشم
آقا من امروز میخوام برم کتابا رو بخرم.زودتر بیاید سفارش بدین ها.

ساجده به وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:49 http://www.ayatenoor.blogfa.com

لا اقل یه بار برو وبلاگ منو باز کن که این جایزه ت حلال باشه.
نظرم ندادی اشکال نداره

اردی به وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:50

وفیق ؟
گفتم من! من!

ینی اولی تو بده به من!

پیرامید دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:56 http://lifeformyself.blogsky.com

اون قدری که من از گل دقیقه 91 یونان ناراحت شدم، فکر کنم مردم کاستاریکا ناراحت نشدن! آخه یکی نیست به این یونان بگه تو که عرضه بردن تو پنالتی رو نداری، چرا امتیاز منو خراب می کنی آخه؟؟؟

وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:56 http://hayel.blogfa.com

بی زحمت یه دونه کتاب smart materials نوشتهaxel Ritter هم برا من بگیر

جای اون زیارتنامه ....

ساجده دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:58 http://www.ayatenoor.blogfa.com

ولی من هنوز تو کف کاستاریکا هستم.
یعنی واقعا کی فکرشو میکرد تو گروهی که ایتالیا،انگلیس و اروگوئه هستن به عنوان صدر نشین صعود کنه؟؟؟
از بزرگترین شگفتی ها بود.
کلمبیا هم خیلی خوبه.مطمئنم برزیل رو باز به دردسر میندازه.

اردی به وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:01

وفیق دیگه تعارف الکی نزن!

وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:03 http://hayel.blogfa.com

سأجده خانم به جان اعلیحضرت دوبار وبلاگت رو باز کردم ، این یعنی دوتا کتاب باید بگیری

ساجده به وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:06 http://www.ayatenoor.blogfa.com

اینی که گفتی از کجا میشه پیداش کرد؟؟؟
تو شهرستان پیدا میشه؟

وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:08 http://hayel.blogfa.com

خانم اردی از نمیدونم کجا

ردیف اول از ستون اول با امتیاز و جدول پیش بینی برا شما

واقعیتش خیلی افت داره برم جا شما
ترجیح میدم برم کتاب زیارتنامه اهدایی خانم سأجده رو بخونم تا اینکه پیش بینی کنم آلمان میبازه

ساجده به وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:08 http://www.ayatenoor.blogfa.com

تو رو خدا تعارف نکن.
برو بگرد هر چی کتاب لازمه بگو بگیرم.
تعارف کنی ناراحت میشم هااااااااااااا

ساجده به وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:09 http://www.ayatenoor.blogfa.com

اون خط آخری که نوشتی ترجیح میدم.... منظورت چی بود؟
مگه زیارتنامه بده؟؟؟دلتم بخواد

وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:18 http://hayel.blogfa.com

خانم سأجده

اونوقت برا هر کتاب باید یه بار برم وبلاگتون رو باز کنم ؟


تا شبهه شرعیش کاملا بر طرف شه

وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:31 http://hayel.blogfa.com

یکی از خاصیت های خوب جوگیرات اینه که وقتی مخت هنگه ، میایی اینجا چند تا کامنت میخونی و احیانا میزاری و کلا یه چیزهایی دایورت میشه رو یه جاهایی ...


دمت گرم آقا بابک


و روز خیلی خوبی داشته باشید لیدیز اند جنتلمن هو رید هییر

ساجده به وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:36 http://www.ayatenoor.blogfa.com

شما صد بار هم وبلاگ منو باز کنی همون یه کتاب بیشتر بهت تعلق نمیگیره.
تازه اونم اگر جز 10 نفر اول باشی.

رها دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:43

نمیشه واسه قعر جدولی ها هم جایزه در نظر بگیرید؟ صرفن جهت بالابردن رو حیه شون! اقا من الان داغونم ینی له له...ینی امتیازم از آقای پیرزاده هم کمتره!!!

مریم نگار دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:44

سلام بر دوستان...
اول..دروووود بروالیبالیستهای عزیز و قدرتمند و خلاق کشورمون ...موسوی ..معروف...غفور...قائمی و محمودی و....
دوم...سلام بر دوستان عزیز مسابقه پیش بینی نتایج ...خواستم بگم..دیگه خدایی حدس زدن پنالتی و وقت اضافه و تعداد گلهای نهایی ..موضوع رو پیچیده و سختش کرده...ولی بالاخره ته ته اش آلمان اوله...

مریم نگار دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:55

بعد از یه هفته بالاخره شد کامنت بزارم اینجا..امروز از اکسپلورر رفتم فایرفاکس تا بالاخره ثبت شد...
خوبه تیمهایی بالا میان که پیش بینی نشده هستن....بالاخره باید دور تکرار تیمهایی که همیشه صدر هستن شکسته بشه و نوظهوران هم شناخته بشن..
اما اینم بگم که آب و هوای برزیل هم تاثیر زیادی در بالا آمدن تیمهای افریقایی و امریکای لاتین شد..که نزدیکی آب و هوایی دارن...

ساجده دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:57 http://www.ayatenoor.blogfa.com

خانم مریم نگار
چه خوب که برد والیبال را یادآوری کردید.
بردمون خیلی چسبید.
فقط خدا کنه شهرام محمودی مصدومیتش جدی نباشه.
صعدمون هم تبریک.
حذف فوتبال رو جبران کرد.

اردی به وفیق دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 13:22

اوه چه جدی گرفتین قضیه رو
ستون اول و ردیف اول و امتیازات و همه چی برای خودتون!

شوخی بود و بس !

سمیرا دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 13:54

سلام .
ساجده جان من اگر جای شما بودم ، به ستون سومیها کتاب جایزه میدادم که یه کم روحیه بگیرن ، مدیونید اگر فکر کنید منظورم به خودمه

م . ح . م . د به اردی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 14:51

دیگه ازت بدم میاد بدم میاد ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد