جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

عبدالله موحد

عمرت دراز پهلوان عبدالله موحد




عبدالله موحد با 6 مدال طلای کشتی بعد از حمید سوریان پر افتخارترین ورزشکار ایرانی است .
او بعد از نپذیرفتن مربی گری تیم کشتی آمریکا گفت : من خیلی دوست داشتم بروم ایران کار کنم، نمی‌دانم شاید این برای بعضی‌ها خوشایند نباشد، اما من دوست نداشتم چیزهایی را که بلدم به کسی یاد بدهم که برود و ایرانی‌ها را زمین بزند.

+ درنگذشته ها

نظرات 4 + ارسال نظر
خورشید جمعه 12 دی 1393 ساعت 07:57

اوه...
من نمی شناختم ایشونو.
چه خوب که از این آدما می نویسین.
سلامت باشن ان شاالله.

ایشالا

رها جمعه 12 دی 1393 ساعت 13:26

درود بر عبدالله موحد
عمرشون همراه با سلامتی و شادی

انشاء الله

دل آرام جمعه 12 دی 1393 ساعت 17:36 http://delaramam.blogsky.com

"برود و ایرانی‌ها را زمین بزند"
خیلیه ها... اصلا یه حالی شدم... دمش گرم. خداحفظش کنه

دمش گرم و تنش سلامت ایشالا

رضوان سادات جمعه 12 دی 1393 ساعت 18:03

پس کارش خیلی درست بوده
آفرین استاد

آفرین حمید سوریان

بله همشهری شما هم که هست و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد