جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

تا صبح

از اطاق فرمان خبر دادند که آقا طیب را کاری پیشآمد کرده است و امشب 

دیر میرسند منزل همایونی و لذا پُست نوبهء امشبشان می افتد به صبح ... 

من شرمنده و خیلی معذرت ... فعلن ... تا صبح .


                                                                 محسن باقرلو

نظرات 12 + ارسال نظر
تیراژه چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 22:39 http://tirajehnote.blogfa.com/

آخ جان!
تا آن موقع من هم وقت دارم بعد از گرفتاریهای این یکی دو روزم، سرِ صبر برای دو پست اخیر اینجا و اولولون کامنت بگذارم و هم یک سر و سامانی به آن کافه ی بی نوایم بدهم!
یک چنین آدم خوش قلبی هستم من که از تاخیر مهمان سر مجلسی خوشحال و خندان است!
این اصطلاح "سر مجلسی" را از خودم درآوردم یا واقعا رایج است؟
آخر آقا طیب اینجا مهمان است..ما هم موقتا مهمانِ ایشان!
خب در این اوضاعِ مهمان در مهمان و "مهمانِ مهمان" بودن، تنها توصیفی که برای شما و جناب طیب به ذهنم میرسد همین "مهمان ِ سر مجلسی" است! که نمیدانم از کجا به مغز نغزم رسید!

وانیا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 23:14

ما هم همچون تی تی بانو خوشحالی مینوماییم و میرویم تنبلیمان را جبران کنیم و گشادیمان را کم نموییم و تند تند پست بخانیم و بفهمیم این سرمجلسی و ته مجلسی و مهمان روی مهمان و مهمان توی مهمان چیست و برگردیم همان صبح

پروین چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 23:22

سر آقا طیب عزیز و خود نازنینت سلامت
برای خواندن نوشتهء آقا طیب تا فردا صبح که چیزی نیست، تا فردا قبل از ظهر هم صبر میکنیم!

تیراژه چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 23:35 http://tirajehnote.blogfa.com/

خدا لعنتت کنه وانیا با این حرف زدنت !!!!!! :|

ف رزانه چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 23:50

ما نیز از این فرصت استفاده نموده و به سر درسمان میرویم باشد که فردا صبح سربلند از امتحان برگردیم و پست جناب طیب را بخوانیم انشاا...

.. پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 00:17

کرگدن جان

خیلی چیز تو چیز شد اینجا


بپا حامله نشی اخوی

فرشته پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 00:30

دشمنتان شرمنده آقا...

آرشمیرزا پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 02:59

چرا فرق انتقاد کردن و غرض ورزی رو نمی دونیم ؟؟
همه ی این آدما وبلاگ شخصی دارن و امکان کامنت خصوصی هم هست...



.

فاطمه شمیم یار پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 09:18

سلام
لایک به کامنت آرشمیرزا...

وانیا پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 12:30

اگه بی احترامی کردم اینجا واقعا معذرت میخوام از بچه ها

تیراژه پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 13:49 http://tirajehnote.blogfa.com/

وانیا جانم
دوست خوبم
کدام بی احترامی؟!
کامنت من که شوخی بود و غر غر دوستانه.و اگر عذرخواهی ات به خاطر کامنت آرشمیرزا است به نظرم ایشان اشاره به موضوعی دیگر داشت، نه کامنت طنز شما.

آرشمیرزا پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 19:03

با تیراژه موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد