جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

توی این چند وقت اتفاقات خوب و بد زیادی برای من افتاد و بازی جام جهانی مانع از این شد که بنویسمشان و سرتان را درد بیاورم . به قول قدیمی ها پشتمان باد خورده و دستمان به کیبورد نمی رود .

خدمت رسیدیم برای عرض دو نکته

یک اینکه دوستان عزیز برنده ( علیرضا میم - الهه - پونی و فرهاد مسعودی ) لطفا شماره تماسشان را خصوصی برایم بگذارند تا برای ارسال هدیه با هم هماهنگی کنیم .

و دوم اینکه بدون حرف پیش از شنبه هفته بعد به امید خدا طبق روال گذشته جوگیریات را بروز خواهیم کرد .


لطف شما مزید

و سلام



نظرات 83 + ارسال نظر
طـ ـودی پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 02:27

همین چند جمله و پست کوتاه هم کلی مارو به وجد میاره و خوشحال میکنه از دوباره به روز شدن جوگیریات، پس به شدت منتظر شنبه و پست ها خواهیم بود
مشتاقانـــــــــه

مهرداد پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 02:34

تِ دا جانِ برار
تِ غمِ نوینم

طـ ـودی پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 02:58

کاش این فرم کامنتدونی به حالت قبل برمیگشت!!
نمیدونم چرا این مدلش رو اصلا دوست ندارم!! :(‌:(‌:(

بهار همیشگی پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 03:55

هورام بانو پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 08:26

سلااااااااااااام
خوش آمدی
رسیدن بخیر آقااااا
مگه دست خودتت که دستت به کیبورد نمیره
شما متعلق به همه هستین

خام وش پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 08:57

ســــــــــلام... چه عجب..
کلا این جام جهانی زندگی همه رو مختل کرده بــود...
به امـــــــید شنبه...

مامان زی زی پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 10:08

سلام خسته نباشی برادر . منتظر به روز شدنتون هستیم . از پزسیسکی وراچ خبری دارین ؟ آدرس جدیدشو دارین ؟

خورشید پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 10:51

همین که آقا مهرداد گفتن..
نبینیم بد باشه..نبینیم غم باشه.
همش خوب باشه.
همش قشنگ باشه.

دل آرام پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 11:40 http://delaramam.blogsky.com

سلااااااااااااام
منتظر شنبه هستم

حباب لامپ پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 13:29

چه خوووووووووب...

لایک به کامنت مامان زی زی

سمیرا پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 14:05 http://nahavand.persianblog.ir

حالا هی وعده بدید عیب نداره بلاخره ما هم خدایی داریم!

صالح پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 14:13

دلم تنگ شد برادر
سلام

آذرنوش پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 14:43 http://azar-noosh.blogsky.com

منتظریم...

سمیرا پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 15:09

سلام
خوب از ظواهر امر معلومه که خستگیها به در شده و دست به کیبورد شدید ، خدا رو شکر .
و ما همچنان هیچ جا نمیریم همینجا هستیم.

روناک پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 16:50

سلام
چه خوب که جام جهانی به پایان رسید و چقدر خوبتر که شما باز خواهیدنوشت.
خوشحال شدم

نینا پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 17:59 http://taleghani.persianblog.ir/

بازگشت غرور آفرینتان را تبریک عرض نموده

خورشید پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 19:28

پونی جان درو باز کن مادر.
ما دم دریم.
اردبیل چه هوا خوبه..
به به..
جای دوستان خالی...



آقای اسحاقی..
(آیکون نیش باز و دست تکان دادن)

اردی بهشتی پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 22:49 http://tanhaeeeii.blogfa.com

خوشحال شدم

پیرامید پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 22:57 http://lifeformyself.blogsky.com

خب خدا رو شکر که برگشتید و خیالمون از سلامتی شما و خانواده راحت شد

پروین پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 23:43

ف رزانه پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 23:49

سلام
خب خداروشکر که بالاخره اومدین ... چشم ما روشن
بی صبرانه منتظریم

مهرداد جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 00:19 http://foogh.blogfa.com/

دایی جان عمرشو داد به شما
خدا بیامرزدش مرد نازنینی بود
شب جمعه ای واسه همه اسیران خاک
صلوات و فاتحه

باغبان جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 02:06 http://www.laleabbasi.blogfa.com

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته!

تیراژه جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 04:07 http://tirajehnote.blogfa.com

جام جهانی تمام شد؟! نه جان، تازه شروع شده!!! یک جام جهانی ای من اینجا راه بیاندازم که کلا الفبا یادت برود برادر، وبلاگ نویسی که بماند!
یک ماه و اندی آزگار پاتیناژ فرمودید روی اعصاب بنده، تازه آمدی و میگویی دستم به کیبرد نمیرود؟!


سلام، رسیدن و نوشتن تان به خیر قربان!
از بانو آنجلا مرکل چه خبر؟!

وانیا جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 14:27

منم تصمیم گرفتم از شنبه برگردم و مثه همیشه درست و حسابی خوانندگی کنم یکسال گذشت و من یا نبودم یا هرکجا که بودم نصف و نیمه بودم

یه مریم جدید جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 15:32 http://newmaryam.blogsky.com

سلام
چه خوب که دوباره دستتون به کیبورد میره. بدون جوگیریات خیلی سوت و کور بود بلاگستان.

طاها جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 20:08 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
چقدر خوب...
ایشالا همیشه سالم باشید و شاد

یعنی پُستِ فردای جوگیریات چی می تونه باشه؟!

دیرین، دیرین، دیرین دیرین دیرین دیرین دیریـــــــــــــن،دیری، دیری، دین!

جونِ اسحاقی نیای از خاطراتی که در دوران جام جهانی برات اتفاق افتاده بنویسی هاااا.دست از سر کچل این فوتبال بردار.
به حرمت اون ملودی پلنگ صورتی که با دقت و حساسیت تایپش کردم و اون عینک دودی که ضمیمه اش کردم سعی کن غیر منتظره باشی.

ماری جُوانا جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 23:39 http://mary-juana.blogfa.com

سوای همه چی خیلی خوشحالم آشنا شدم با اینجا :)

هما شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 01:56

خورشید شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 03:56

خب شنبه شده...
من نشستم پشت در منتظر برای پست جدید.
خوبین آقای اسحاقی؟

چوب کبریت شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 06:41

سلام
چقدر خوب ک بازم پست های خیلی خوبی رو اینجا قراره بخونیم.
ممنون:)

سیمین شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 09:09 http://ariakhan.persianblog.ir

آخ جون خسته شدم بابا از بس جدول دیدم اه اه

سمیرا شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 12:29

سلام
خدا رو شکر شنبه شده ، حالا باید منتظر موند و دید این شنبه پست نوشته میشه یا شنبه بعد!
والا از شما چه پنهان من اینطوری دستگیرم شد که شنبه هفته بعد ، چون اگر این شنبه بود که نوشته میشد شنبه آینده !
شما فهمیدید من چی گفتم؟

آوا شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 17:48

سلام.اتفاقات خوب که خوب است و
خیر وانشالله اتفاقات بدختم ِ بخیر
شده باشدوبشود....بی صبرانه
منتظرهستیم...باتشکر......
یاحق...

نیمه جدی شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:04

سلام و بر این مژده گر جان فشانم رواست و ده شب بر میگردم.

خورشید شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:11

من الان دقت کردم..
نوشتین پیش از شنبه..
خب..
آقای اسحاقی؟؟

سمیرا شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:37

دوباره سلام .
خورشید جان ،نوشتن ، بدون حرف پیش ،از شنبه هفته بعد!
حالا اینو دو مدل میشه خوند یا از شنبه ، هفته بعد (که معنی امروز را میدهد)
یا از شنبه ء هفته بعد (که معنی هفته دیگر را میدهد)
از اتاق فرمان هم که خبری نیست کمکمان کند!
فکر کنم اگر اندکی تحمل کنیم (تا شب )مشخص شود

آتش شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 23:04 http://dideno.blogsky.com

سلام و بازهم عرض خسته نباشید
منتظر پست های جدید مطالب زیباتون هستم .

رها یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 00:37

بچه ها" شنبه" چند شنبه است؟؟؟!!!

خورشید یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 01:20

سمیرا خانم جون


آقا بیاین بنویسین دیگه ..
از خشکی چشمم به در اینجوری همه چیزو پرت و پلا می بینم.

تیراژه یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 05:06

امشب شب سه شنبه اس، فردا شبم سه شنبه اس، این سه تا شب، اون سه تا شب، هر سه تا شب سه شنبه اس!

هوم؟ به من نمیاد این قرتی بازیا!؟
گفتم دارم رد میشم یه چیزی هم زمزمه کنم زیر پنجره ی اتاقت که حواست باشه شب دراز است و قلندر بیدار!
فعلن زت زیاد داداش.. تا بعد!

هورام بانو یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 09:16

سلااام
منم کامنتدونی اینجوری دوست ندارم لطفا دوباره برشگردون از بالا به پایین باشه

فامیل دور یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 10:13

رسیدن بخیر. حالا که من دارم میرم تعطیلات شما دارید تشریف میارید البت شده بریم کافی شاپ از اینجا دل نمیکنیم

سمیرا یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 12:35

سلام به صاحبخونه و اهالی اینجا .
سنبه هم گذشت و شد یکشنبه
از ظاهر امر معلومه که شنبه ای که میاد باید منتظر پست جدید بود (حالا خوبه بابک بیاد و یه پست بذاره و بگه به علت چه و چه ،امروز این پست را به روز کردم و ما را ضایع بفرماید )
جانم جورشید جان ؟

سمیرا یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 12:36

اون کلمه سنبه هم منظورم شنبه بود

فرشته یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 13:12

سلام آقا .خدا قوت .و روز به خیر ...ایشاالله که اتفاقات این روزها خیر بوده باشه .و اتفاقات ناخوشایندش هم ختم به خیر و خوشی شده باشه .

فرشته یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 13:14

سلام همراهان روزهای فوتبالی..
خوبید ؟خوشید؟
سلام سمیرا بانوی عزیز...خوبید بانو جان؟ چه می کنید با جایزه ها

سمیرا یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 13:34

سلام فرشته جون . خدا رو شکر همه چی خوبه .
ملالی نیست جز ننوشتن جوگیریات ، که آن هم به زودی مرتفع خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد